Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@16:36:18 GMT

تفاهم نامه بانک ملی و صنف جایگاهداران سوخت

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۱۷۹۳

تفاهم نامه بانک ملی و صنف جایگاهداران سوخت

بانک ملی ایران براساس امضاء و انعقاد تفاهم نامه همکاری با صنف جایگاه های سوخت کشور در خصوص نوسازی تجهیزات جایگاه ها در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین ارتقای کیفیت خدمات توزیع سوخت به مردم، اعلام آمادگی کرد. ناطقان: به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در این مراسم دکتر فرزین مدیرعامل بانک ملی ایران ضمن اعلام آمادگی کامل مجموعه بانک در جهت اجرای این تفاهم نامه بزرگ، بانک ملی را همراه دولت، بخش خصوصی، تمامی اصناف و آحاد مردم در همه عرصه ها دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





دکتر فرزین در ادامه با ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم نامه همکاری اظهار داشت: امید است با تکیه بر تعاملات فی مابین، زمینه اجرا و ارتقای کامل تفاهم نامه فراهم شود و اجرای این طرح آغازگر اتفاقات خوب و گام بلندی در راستای خدمت‌رسانی به مردم باشد.

وی تاکید کرد: بانک ملی ایران متعلق به آحاد مردم کشور است و با این نگاه ما در کنار صنف جایگاه های سوخت کشور هستیم.

علی موسوی زاده عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در این مراسم ضمن تاکید بر اجرای مطلوب تفاهم نامه طبق انتظارات و زمانبندی مد نظر بر حمایت هر چه بیشتر از تمامی اصناف کشور بویژه صنف جایگاه های سوخت کشور با هدف تقویت زیرساخت های موجود اشاره کرد و افزود: حمایت از کارآفرینان و افرادی که در تولید و ایجاد اشتغال کشور سهم دارند همواره از اولویت های این بانک است.

همچنین علی رضا ماهیار سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران در این مراسم با بیان این که با هماهنگی ها و برنامه ریزی های صورت گرفته آماده ارائه هرگونه خدمات نرم افزاری و سخت افزاری به جایگاه های سوخت کشور هستیم، تصریح کرد: به سرعت بسترهای مناسب و زیرساخت های موجود این طرح تامین خواهد شد و بزودی شاهد تحول و شتاب گیری توزیع سوخت و همچنین روش های نوین پرداخت در سراسر کشور خواهیم بود.

در ادامه این مراسم اسدالله قلی زاده، رئیس صنف جایگاه داران کشور نیز با اشاره به قدمت و توانمندی های بانک ملی ایران اعلام کرد: یقینا حضور بانک ملی ایران در این طرح منشا برکات فراوان خواهد بود و در نهایت رضایتمندی مردم را به همراه خواهد داشت.

گفتنی است در این مراسم اعضای هیات مدیره و تنی چند از مدیران ارشد بانک ملی ایران و همچنین مدیران و جمعی از اعضای هیات مدیره صنف جایگاه داران کشور حضور داشتند.
برچسب ها: بانک ، تفاهم ، جایگاه ، سوخت ، توزیع ، شبکه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بانک تفاهم جایگاه سوخت توزیع شبکه جایگاه های سوخت کشور بانک ملی ایران صنف جایگاه تفاهم نامه جایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۱۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی

سرپرست هماهنگی معاونت اقتصادی استاندار خراسان جنوبی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین استاندار خراسان جنوبی و سازمان تعاون روستایی کشور با موضوع احداث سردخانه ۲ هزار تنی نگهداری محصولات مزیت‌دار استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مهدی جعفری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور استان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران، اظهار داشت: در روزهای گذشته معاون اقتصادی وزیر کشور، معاونین وزرای جهاد کشاورزی و صمت و مدیران کل مرتبط وزارت امور اقتصادی و دارایی از غرفه استان در این نمایشگاه بازدید کردند.

سرپرست هماهنگی معاونت اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: شخصیت‌هایی از اتاق‌های مشترک ایران، چین، ترکمنستان و گروه‌های تجاری از امارات، ترکیه، کانادا، ترکمنستان، قرقیزستان و افغانستان، روسیه، ژاپن را در غرفه استان خراسان جنوبی داشتیم. 

وی با اشاره به تفاهم‌نامه‌های منعقد شده در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو، گفت: دو تفاهم‌نامه همکاری فی مابین استاندار خراسان جنوبی و سازمان تعاون روستایی کشور با موضوع احداث سردخانه 2 هزار تنی نگهداری محصولات مزیت‌دار استان، تأمین نقدینگی خرید توافقی محصولات مزیت‌دار بخش کشاورزی استان با اولویت زرشک منعقد شد.

جعفری ادامه داد:  تفاهم‌نامه همکاری فی مابین استاندار خراسان جنوبی و مؤسسه پژوهش‌های برنامه‌ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی با موضوع ثبت نظام میراثی جهانی زرشک و عناب نیز منعقد شد.

انتهای پیام/254/

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه در اصفهان
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های راهداری بوشهر
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش نخست
  • احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی
  • قراردادهای مهمی در صنعت نفت ایران در راه است
  • ایران و روسیه در حوزه دفاتر اسناد رسمی تفاهم نامه امضا کردند
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد