Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی با بیان اینکه امروز فرزندان ملت ایران در هوا، زمین و دریا مقابل دشمنان صف به صف ایستاده اند بیان کرد:با پیروزی انقلاب اسلامی بیگانگان دیگر برای ما تصمیم نمی گرفتند اما آنان نتوانستند تحمل کنند که ایران به استقلال رسیده و از تاریکی و ظلمت نا آگاهی و ستم به نور، عدالت، آزادی و حریت دست یافته است؛ از این رو فشارهای زیادی از جنگ، تحریم و حصر اقتصادی را بر ملت ایران تحمیل کردند، روح و روان ملت ایران را مدام آزرده کردند و تمام همت خود را بکار بستند که این کشور پیشرفت نکند و آباد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناطقان:  سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به بندرعباس، ضمن بازدید از یگان های نیروی دریایی سپاه مستقر در جنوب کشور و ارزیابی آمادگی های رزمی، شهرک مسکونی «شهید حاج قاسم سلیمانی» در منطقه بشاگرد(روستای زاچ و داربست)را افتتاح کرد.



سرلشکر سلامی در این مراسم با ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم روستای زاچ و داربست گفت: برای ما این لحظات بسیار شیرین، دلنشین و خاطره انگیز و به یاد ماندنی است، بنده خود روستازاده هستم و افتخار می کنم به اینکه از جنس شما عزیزان می باشم.

وی با بیان اینکه خداوند متعال را شاکریم که با پیروزی انقلاب اسلامی، ستمکاران و مستکبران از سرزمین ما گریختند، گفت: پیش از انقلاب بیگانگان بر جامعه ما مسلط بودند و ثروت های مادی و معنوی ملت عزیز ایران را به غارت می بردند، کشور ما را عقب مانده و فقیر نگه می داشتند تا خود پیشرفت کنند.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی استعمارگران سربلندی و سرافرازی را از ملت ما گرفته بودند، گفت: حکام آن دوران در مقابل آمریکا زانو می زدند، ذلیل بودند اما با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان از سرزمین ما بیرون رانده شدند، ما از نعمت استقلال، آزادی و حکومت اسلام و ارزش های اسلام برخوردار شدیم و خودمان بر سرنوشت مان مسلط شدیم.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی بیگانگان دیگر برای ما تصمیم نمی گرفتند اما آنان نتوانستند تحمل کنند که ایران به استقلال رسیده و از تاریکی و ظلمت نا آگاهی و ستم به نور، عدالت، آزادی و حریت دست یافته است؛ از این رو فشارهای زیادی از جنگ،  تحریم و حصر اقتصادی را بر ملت ایران تحمیل کردند، روح و روان ملت ایران را مدام آزرده کردند و تمام همت خود را بکار بستند که این کشور پیشرفت نکند و آباد نشود.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه مجاهدت‌های زیادی صورت گرفت تا اراده بیگانگان در این سرزمین مقدس حاکم نشود، گفت: شهدای والامقام برای ما امنیت، عزت، استقلال، سربلندی و شوکت به ارمغان آوردند و ما که امروز  با افتخار ایستاده ایم و لباس خدمت و جانبازی و سربازی برای عزت این ملت به تن کرده ایم در تمام لحظه های زندگی مان مدیون امام راحل عظیم الشان، مجاهدت های شهدا و رزمندگان جبهه اسلام و تدبیر، دور اندیشی و ثبات قدم و شجاعت رهبر عزیز و عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای عزیز هستیم.

وی افزود: آموخته ایم که باید در مقابل دشمنان خدا بایستیم تا مردم مان ایمن و آرام باشند، آرامش بگیرند و امروز فرزندان ملت ایران در هوا، زمین و دریا مقابل دشمنان  صف به صف ایستاده اند  تا راه را بر آنان ببندند و به فضل الهی دشمنان ما امروز در مقابل اقتدار و قدرت ایران اسلامی عاجز ، ناتوان و زمین گیر شده اند  به گونه ای که قدرت حرکت ندارند.

فرمانده کل سپاه در ادامه تصریح کرد: از سوی دیگر  برای خدمت و کمک به مردم عزیزمان، برای همراه شدن با مشکلات جامعه، برای رفع مشکلات، کاهش آلام و دردهای جامعه تلاش می کنیم؛ خدمت رسانی به مردم افتخار ما است و تا آخر در این میدان  می مانیم.

فرمانده کل سپاه در پایان از همت جهادی و انقلابی رزمندگان دریادل نیروی دریایی سپاه بویژه فرمانده این نیرو و همت عالی خیرین نیکوکار و مؤمن تقدیر و تشکر کرد.

همچنین در این مراسم سردار تنگسیری  با ارائه گزارشی در خصوص روند ساخت و تکمیل این شهرک گفت: سال گذشته که برای بازدید وضعیت خسارات سیل ۹۸ به این جا آمدیم واقعأ شرمنده مردم عزیز و نجیب این منطقه شدیم و در آن شرایط بد آب و هوایی و آثار مخرب سیل که زندگی مردم را از بین برده و مردم در شرایط بسیار نامطلوبی زندگی می کردند، تصمیم گرفتیم با توکل بر خداوند متعال یک شهرک مسکونی بسازیم و آنچه امروز می بینید می تواند بعنوان یک الگوی موفق برای ساماندهی جاهایی که سیل و بلاهای طبیعی می آید بعنوان یک اقدام ماندگار مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: امروز شهرک مسکونی که مزین شده بنام شهید والامقام سپهبدحاج قاسم سلیمانی، در طلیعه چهل و چهارمین سالروز فجر انقلاب اسلامی و دومین سالروز شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار عزیز ما حاج قاسم سلیمانی افتتاح و تقدیم مردم شریف  می شود این شهرک ۱۵۴ واحد مسکونی مستقل دارد که تمام بخش های مورد نیاز مردم از قبیل مسجد، مدرسه، فروشگاه، آب، برق، ارتباط مخابراتی، خانه بهداشت، پارک بازی، زمین ورزشی و جاده روستایی دارا می باشد.

دریادار تنگسیری با تقدیر و تشکر از خیرین نیکوکار و حمایت و پشتیبانی فرمانده کل سپاه  افزود: این پروژه عمرانی در کمتر از یک سال با تلاش جهادی و شبانه روزی جهادگران مهندسی نیروی دریایی سپاه و همت عالی خیرین مؤمن، ولایی و نیکوکار با همراهی بخش های دولتی در استان همانند بنیاد مسکن، مسکن و شهرسازی، آب منطقه ای، برق، مخابرات و استانداری و سایر بخش ها صورت گرفته است که از همه همراهان تقدیر و تشکر می شود.

برچسب ها: ایران ، ناطقان ، انقلاب ، سپاه ، فقر ، پاسدار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ایران ناطقان انقلاب سپاه فقر پاسدار پیروزی انقلاب اسلامی فرمانده کل سپاه ملت ایران برای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۱۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان به برکت کنگره شهدای استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله، سردار محسن کریمی در مراسم اختتامیه گردهمایی هم سنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب در مجموعه آفتاب اراک، اظهار کرد: ایمان، توکل بر خدا و امید موتور محرکه پیشرفت کشور در طول انقلاب اسلامی است و رزمندگان اسلام در طول ۴۵ سال گذشته با این مؤلفه‌ها توانستند بزرگترین افتخارات و سربلندی را برای کشور رقم بزنند که نمونه آن در دوران پرافتخار دفاع مقدس و جبهه مقاومت موج می‌زند.

وی با بیان اینکه پیشکسوتان ایثار و شهادت گنجینه‌های عظیم معرفت، ایمان و امید هستند، افزود: در شرایطی که امروز نظام اسلامی نزدیک قله‌های بلند سربلندی است باید تجربیات، روحیات و فرهنگ‌های ارزشی به نسل جدید منتقل شود و خودباوری و ما می‌توانیم را برای جوانان نهادینه سازند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: در همه مقاطع هشت سال دفاع مقدس ملت ایران ایمان، امید، اخلاق، معنویت و جوانمردی موج می‌زند و این مقطع نورانی مظهر مقاومت، پایداری، تدبیر و حکمت است و قطعاً راهبردهای دفاع مقدس برای رفع مشکلات کشور کارآمد است.

سردار کریمی با اشاره به نقش استان مرکزی در انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: استان مرکزی نقش مهم و اثرگذاری در طول تاریخ انقلاب اسلامی و خصوصاً دفاع مقدس داشته که تعابیر بسیار دقیقی از نقش استان در کلام مقام معظم رهبری داریم که نشان از پیشتازی مردم سرزمین دیار آفتاب در تاریخ انقلاب است.

وی اضافه کرد: در راستای تبیین نقش استان مرکزی در انقلاب اسلامی طی یک دهه اخیر اقدامات قابل توجهی انجام شده که یکی از آنها رویداد ملی کنگره شهدای استان است که برکات بسیار زیادی داشت و امروز به یک جریان عظیم فرهنگی، مردمی و ملی در حوزه ایثار و شهادت تبدیل شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: کنگره شهدای استان مرکزی علاوه بر مزین بودن به نام زیبای امام خمینی (ره) از جهات مختلف توانست در سال ۹۸ برترین رتبه را در کشور کسب کند و بسیاری از فعالیت‌ها برای سایر استان‌ها تبدیل به یک الگو شود.

سردار کریمی تصریح کرد: بعد از اجلاسیه اصلی فعالیت‌ها همچنان با رویکرد تحقق بیانات مقام معظم رهبری با قوت ادامه پیدا کرد و در بخش‌های مختلف محرومیت زدایی، اجتماعی، خدماتی، فرهنگی، علمی و پژوهشی، هنری و تبلیغاتی، زیرساختی و عمرانی و حمایتی اقدامات بسیاری انجام شده که همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به مهمترین اقدامات در ذیل کنگره شهدای استان تاکید کرد: طرح هر پروژه یک شهید و هر خدمت به نام یک شهید از مهمترین دستاوردهای کنگره شهدای استان مرکزی است و به برکت این طرح هزاران عنوان خدمت به ولی نعمتان ارائه شده که اهدای بیش از یک هزار ۹۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان و ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومین از جمله آنها است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: به برکت کنگره شهدای استان مرکزی تاکنون بیش از یک میلیون سند در حوزه دفاع مقدس و مقاومت جمع‌آوری شده و بزرگترین منبع بریا انجام کارهای پژوهشی و علمی است.

سردار کریمی خاطرنشان کرد: البته با تهیه دانشنامه دفاع مقدس که تاکنون بیش از ۷۲۰ مدخل آن نهایی شده بخش مهمی از این اسناد را مورد بهره برداری قرار داده‌ایم.

وی تأکید کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی و حاکم‌شدن فرهنگ‌های ارزشی در استان مرکزی از دیگر دستاوردهای کنگره شهدای استان مرکزی است و البته هر زمان به فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر پرداختیم شاهد برکات آن بودیم و این مسئله برای شرایط امروز درس‌های فراوانی دارد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان کرد: جوان‌گرایی، مردمی بودن، توجه به ماندگاری و اثرگذاری فعالیت‌ها و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان از دیگر شاخص‌های کنگره شهدای استان مرکزی است و در ستاد کنگره همه مسئولان و دستگاه‌ها نقش مهمی دارند که در قالب ۲۵ کمیته ۱۶ کارگروه و ده‌ها هیئت اندیشه‌ورز فعالیت می‌کنند.

سردار کریمی با اشاره به اینکه پیشکسوتان پیک‌های راستین انقلاب هستند، گفت: تقویت ارتباط با نسل جدید باید بیش از هر زمانی مورد توجه باشد و قطعاً این گردهمایی‌ها علاوه بر تجدید خاطرات و دیدار یاران که برکات فروانی دارد می‌تواند بر تقویت ارتباط با نسل جدید مؤثر باشد.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انسانی به‌عنوان رکن اساسی در نیروهای مسلح از راهبردهای مهم و رمز موفقیت در همه امور است، افزود: همه موفقیت‌ها و افتخارات نیروهای مسلح خصوصاً پیروزی‌های دفاع مقدس به برکت وجود نیروی انسانی متعهد و کارآمد است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: سومین گردهمایی «یاد یاران» با حضور رزمندگان پرافتخار استان‌های زنجان، قزوین، قم، سمنان، تهران، یزد، مازندران و استان مرکزی در مجموعه آفتاب اراک برگزار شد که در این برنامه علاوه بر یادآوری دوران پرافتخار دفاع مقدس هدف گذاری ها برای تدوین عملکرد واحد پرسنلی لشکر ۱۷ در دوران دفاع مقدس انجام شد، تجلیل از خانواده معظم شهدای واحد پرسنلی از دیگر برنامه‌ها بود.

کد خبر 750822

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان