Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه ظهر امروز در مراسم آغازبکار درمانگاه تخصصی صحرایی دندانپزشکی در منطقه طولا در جزیره قشم اظهار کرد: نیروی زمینی سپاه در کنار اجرای مأموریت‌های دفاعی و امنیتی خود، رسالت ارائه خدمات اجتماعی در حوزه‌های مختلف عمرانی، بهداشتی و درمان و فرهنگی را نیز دنبال می‌کند و ایجاد این درمانگاه در 6 رشته ترمیم، عصب کشی، جراحی دندان، درمان ریشه، درمان تخصصی دندانپزشکی کودکان و رادیوگرافی تشخیصی از جمله این مأموریت‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این گروه جهادی در 5 روز در منطقه طولا ظرفیت ارائه خدمات به 3 هزار نفر را دارد و خدمات آن رایگان خواهد بود و تأثیر بسزایی در تقویت شاخصه‌های سلامت دهان و دندان مردم این منطقه خواهد داشت.

به گفته سردار مارانی، 40 دندانپزشک در 5 روز از 25 تا 29 بهمن در سالن 9 دی بسیج در منطقه طولا به ارائه خدمات می‌پردازند.

 

وی از سازمان منطقه آزاد قشم و گروه جهادی منتظران ظهور نیز در برپایی این درمانگاه تخصصی صحرایی دندانپزشکی تقدیر کرد و گفت: در گذشته نیز دو بیمارستان صحرایی و برگزاری مسابقات ورزشی و قرآنی، برگزاری جشن‌های ازدواج و توزیع جهیزیه را داشتیم و در حوزه عمرانی نیز مجموعه برنامه‌هایی تدوین شده که در حوزه آب و راه بتوانیم خدمات خوبی را به مردم ارائه دهیم.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه هرمزگان درمانگاه صحرایی دندانپزشکی منتظران ظهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۲۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان، آمار مرگ‌ومیر در این استان در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

مهدی ژاله‌چیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد پنج هزار و ۴۲۰ واقعه فوت به ثبت رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱.۹ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از تعداد فوت‌های ثبت شده در سال گذشته، ۵۷.۶ درصد مرد و ۴۲.۴ درصد زن بوده‌اند که بر اساس همین آمار سال قبل در مقابل هر ۱۳۶ مرد فوت شده ۱۰۰ زن فوت شده‌ است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان در ادامه با اشاره به آمار ثبت ولادت در این استان گفت: سال قبل ۱۳ هزار و ۹۲۳ واقعه ولادت در استان ثبت شده است که از این تعداد ۱۰ هزار و ۴۴۲ مورد ولادت مربوط به مادران پایین‌تر از ۳۵ سال بوده است.

وی با اشاره به صدور آنی شناسنامه در استان افزود: ثبت احوال استان هم اکنون در ۱۲ اداره مستقل و ۲۰ دفتر پیشخوان فعال درسطح استان در حال ارائه خدمات به مردم است و تلاش این اداره کل ارائه خدمات در اسرع وقت است، اما با توجه به پراکندگی جمعیت نیازمند همکاری سایر دستگاه‌ها در این پروژه خواهیم بود که بتوانیم خدمات مطلوب‌تری در سریع‌ترین زمان ممکن به مردم ارائه دهیم.

کد خبر 749580

دیگر خبرها

  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • فقر، مشتری ثابت دندان‌پزشکی زیرپله‌ای
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش