Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@16:16:04 GMT

اقدامات جدید برای بازگشت رونق به شرکت هپکو

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۲۰۶۴

اقدامات جدید برای بازگشت رونق به شرکت هپکو

به گزارش ایرنا، در راستای تحقق سیاست‌های کلان دولت و سازمان تامین اجتماعی جهت هم‌افزایی شرکت‌های تابعه و حمایت از بخش خصوصی، تفاهم‌نامه فاز اول تامین ماشین آلات معدنی بین شرکت‌های تحت پوشش سیمان تامین شستا و شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو امضا شد. در جلسه‌ای با حضور «حمیدرضا هوشیاری» مدیرعامل سیمان تامین از هلدینگ‌های تابعه شستا و «علی محمد رفیعی» مدیرعامل هپکو تفاهم‌نامه‌ای جهت تامین ماشین آلات معدنی امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سیمان تامین از هلدینگ‌های تابعه شستا با تاکید بر اینکه توسعه پایدار و ایجاد اشتغال مولد با حمایت عملی از بخش خصوصی محقق می شود افزود: اقتصاد مقاومتی فرصتی مناسب برای صنعت کشور است و با تکیه بر تولید داخل، توسعه بخش خصوصی و افزایش توان داخل، می‌توان ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای دست‌یابی به صنعت دانش بنیان را در کشور فراهم کرد.

هوشیاری افزود: حمایت از تولیدات داخلی موجب رونق بازار، فعال شدن هر چه بیشتر چرخ صنعت، خودکفایی کشور، ایجاد انگیزش سازنده در تولیدکنندگان و صنعتگران در ارائه کالا و خدمات بهتر خواهد شد.

وی با اشاره به سیاست‌های کلان سازمان تامین اجتماعی در هم‌افزایی و هماهنگی میان بنگاه‌های اقتصادی خانواده تامین اجتماعی گفت: در این راستا هم‌افزایی شرکت‌های بزرگ اقتصادی در رونق تولید، افزایش صادرات و اشتغال‌زایی بسیار ضروری و از راهبردهای موثر برای پیشرفت و آبادانی کشور است.

 پیش از این مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در بازدید از شرکت هپکو، به استفاده از ظرفیت‌های این شرکت در تامین تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز شرکت‌های تابعه شستا اشاره داشت.

به گزارش ایرنا، شرکت هپکو در دولت قبل به علت سیاست‌های نادرست، دچار مشکل شد و تعداد زیادی از کارکنان آن اخراج شدند. با ورود دستگاه قضایی در زمان ریاست آقای رئیسی، حل مشکل این شرکت در دستور کار قرار گرفت.

از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم نیز چاره‌اندیشی برای حل اساسی مشکل هپکو در دستور کار قرار گرفت و ارائه سفارش‌های کلان به این شرکت جهت بازگشت رونق به آن، سرعت گرفته است. توافق اخیر نیز در راستای همین سیاست دولت برای زنده کردن شرکت هپکو و درآمدزایی آن است.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی شستا اقتصاد مقاومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی شستا اقتصاد مقاومتی سازمان تامین اجتماعی شستا اقتصاد مقاومتی سازمان تامین اجتماعی شرکت هپکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۲۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد

هاشم امینی مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بر تسریع روند احداث آب‌شیرین‌کن طرح تامین آب اضطراری سیستان و زاهدان تاکید کرد و گفت: افزایش جبهه‌های کاری می‌تواند در تسریع عملیات اجرایی پروژه اثرگذار باشد.

وی  در بازدید از مراحل راه اندازی آب شیرین کن طرح تامین آب اضطراری سیستان و زاهدان با اشاره به نشست تخصصی بررسی راهکار‌های تسریع عملیات اجرایی پروژه آب‌شیرین‌کن افزود: در این جلسه اقدامات انجام شده در بخش آب، برق، نصب تجهیزات و راه‌اندازی آب‌شیرین‌کن، ایستگاه پمپاژ و موارد مربوط به محوطه‌سازی و دیوارکشی مورد بررسی قرار گرفت و امیدواریم این پروژه هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، همچنین در جریان بازدید از سد جریکه در شهرستان زهک، چاه‌نیمه‌ها با اشاره به ضرورت تامین پایدار آب شرب و بهداشت شهروندان منطقه و اهمیت پروژه آب‌شیرین‌کن زاهدان از نظر ملی و توجه ویژه دولت به آن، گفت: افزایش جبهه‌های کاری می‌تواند در تسریع عملیات اجرایی پروژه اثرگذار باشد و علاوه بر این باید راهکار‌های متنوع دیگری نیز برای تسریع در تکمیل آن مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه به عنوان بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان با ظرفیت تامین ۱۰۰ هزار مترمکعب در شبانه‌روز به منظور تامین اضطراری بخشی از آب مورد نیاز سیستان و زاهدان در حال اجراست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رونق تولید در ایرانی‌ترین صنعت پتروشیمی کشور
  • افت نزدیک به ۳۰۰۰ واحدی شاخص در معاملات صبحگاهی بورس
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • ماموریت‌های مضاعف برای جهش تولید در موسسات سینمایی ابلاغ شد
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • بازوان توانمند کارگران تضمین کننده توسعه و رونق تولید در جامعه است