Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ابتلای یک هزار و ۱۷۲ نفر به کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد.

نورالدین سلطانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تعداد کل موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا از ابتدا تاکنون، اظهار کرد: از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا تعداد یک میلیون و ۳۷۴ هزار و ۸۵۱ نفر موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این بازه زمانی کل موارد ابتلای قطعی به کرونا در استان ۴۶۳ هزار و ۱۰ نفر و موارد نمونه گرفته شده در ۲۴ ساعت گذشته (احتمالاً بیمار) دو هزار و ۱۵۰ نفر و موارد مثبت ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته را یک هزار و ۱۷۲ نفر گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تصریح کرد: تعداد ۱۹۴ هزار و ۹۳۲ نفر تعداد کل بستری شدگان کرونا از ابتدا تاکنون بوده ۲۱۲ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته بستری شده‌اند.

سلطانیان با تاکید بر اینکه در حال حاضر هزار و ۲۱۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان به جز کاشان و آران‌وبیدگل بستری هستند، گفت: از این تعداد ۱۵۲ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگه‌داری می‌شوند.

وی درخصوص آمار تعداد کل بهبودیافتگان از ابتدا تاکنون گفت: در این بازه زمانی ۱۳۰ هزار و ۹۶۵ نفر بهبودیافتگان کرونا هستند و تعداد بیماران ترخیص شده جدید در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۱۶۴ نفر بوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: ۱۱ هزار و ۱۳۵ نفر آمار کل فوت‌شدگان قطعی و شش هزار و ۴۳۶ نفر فوت‌شدگان مشکوک کرونا از ابتدای همه‌گیری این ویروس در استان اصفهان (به جز شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل) بوده است.

سلطانیان تاکید کرد: در ۲۴ ساعت اخیر در استان اصفهان ۱۱ مورد از آمار مرگ‌ومیر بیماران قطعی به کرونا اعلام شده و تعداد فوتی‌های مشکوک به کرونا نیز پنج نفر گزارش شده است.

کد خبر 555620

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آخرین اخبار ویروس کرونا استان ها اخبار کرونا در اصفهان شیوع کرونا در اصفهان وضعیت کرونا در اصفهان دوران نقاهت کرونا در ایران اورژانس پیش بیمارستانی قرنطینه خانگی آخرین آمار ابتلا به کرونا در اصفهان ابتلا به کرونا در اصفهان سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان آمار کرونا در اصفهان آخرین اخبار کرونا در اصفهان بهبودیافتگان کرونا در اصفهان وضعیت بحرانی کرونا در اصفهان سیر نزولی کرونا در اصفهان آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران تخت بیمارستانی قرنطینه و کرونا وضعیت قرمز کرونا در اصفهان افزایش کرونا در اصفهان کنترل شیوع کرونا در اصفهان کرونا در اصفهان فوتی کرونا در اصفهان انتقال بيماري کرونا توصیه های بهداشتی آمار فوتی های امروز کرونا امار کرونا در اصفهان مرگ و میر کرونا در اصفهان موج ششم کرونا آخرین وضعیت کرونا در اصفهان وضع کرونا در اصفهان بستری شدگان کرونا در اصفهان کنترل کرونا در اصفهان وضعیت وخیم کرونا در اصفهان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ۲۴ ساعت گذشته استان اصفهان ابتلای قطعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۲۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی آب در شهرک خاوران تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعیه این شرکت، با توجه به اجرای عملیات جابجایی تأسیسات آبرسانی ۸۰۰ میلیمتری در محل احداث پل خلعت پوشان واقع در جاده باسمنج که به درخواست شهرداری کلانشهر تبریز برنامه ریزی شده، آب شرب لوله کشی این شهرک از ساعت هشت صبح تا ساعت ۲۰ امروز قطع خواهد شد.

در این اطلاعیه از شهروندان ساکن در این شهرک، درخواست شده است تا با صبر و شکیبایی، این شرکت را در ارائه خدمات به مشترکان همراهی کنند.

کد خبر 6093941

دیگر خبرها

  • ۱۲ مصدوم و یک فوتی در ۲ حادثه ترافیکی در اصفهان
  • تصادف ۲ خودرو در آزادراه امیرکبیر با ۷ فوتی و مصدوم
  • آخرین وضعیت سرعت و قطعی اینترنت در اپراتورهای مختلف
  • قطعی آب در شهرک خاوران تبریز
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • ۵۰ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می‌شود
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت