Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس رادیو به حامیان رسانه ای شهاب عزیزی خادم حمله کرده است

کارشناس رادیو با استناد به صحبت های علی فتح الله زاده، یک یادداشت منتشر کرده است.

به گزارش طرفداری، یادداشت مازیار مهرانی را می خوانید:

سه تفنگدار نقاب دار فوتبال در رسانه!

علی فتح الله زاده مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال اخیرا در مصاحبه ای در خصوص رئیس فدراسیون فوتبال گفته: وقتی عده ای آقای عزیزی خادم را رئیس فدراسیون می کنند بعدا از او باج می خواهند آن ها هر چیزی که می گویند را باید عزیزی خادم انجام دهد ما سه پدر خوانده در برخی رسانه ها داریم که همه چیز را می خواهند مال خود کنند!.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این که پدر خوانده های رسانه ای مورد نظر که به اعتقاد برخی همان مافیای رسانه های ورزشی ایران هستند می توانند از رئیس فدراسیون بابت حمایت از او باج بگیرند به این معنا و مفهوم خواهد بود که علی القاعده دامنه این باج خواهی و سهم خواهی به بزرگ ترین منشا قدرت فدراسیون که تیم ملی بزرگسال کشور است کشیده خواهد شد. 

به این معنی که اینان در هر آمد و رفت و فعل و انفعالی می توانند دخیل و سهیم باشند . بنابر این اگر جریان فاسد مورد نظر در هر انتقال ، حتا دست بردن در ترکیب تیم و ….. نقش خود را ایفا می کنند.  می توان نتیجه گرفت که ؛ مشابه چنین نقشی را در مورد تیم ملی هم کم و بیش خواهند داشت ! و اگر این فرضیه ها برای بسیاری از جمله شخص فتح الله زاده به اثبات رسیده آنگاه باید مخاطبانی که سال ها با هماهنگی ارکستر این گروه قدرت مورد شستشوی مغزی قرار گرفتند و در ورزشگاه ها و یا فضای مجازی فریاد؛  مرده باد و زنده باد سر می دهند با خود بیاندیشند که : تاکنون چه کلاه گشادی سرشان رفته ؟!

چه بازیکنان و مربیانی که با نمایش کم نقص و کاملا حرفه ای این گروه به عرش و یا فرش نرسیدند؟ چگونه زیر پای اینان خالی و جانشینان شان معرفی شدند؟

کریم شیره ای ها چطور رستم دستان و یلان چطور با القاب ساختگی با خاک برابر شده ؟ مربیان مستقل و مبارز چگونه از میدان به در شده و جای خود را به گروه وابسته، باج ده و غیر مستقل سپرده اند؟ و در نهایت این فوتبال با این همه مدعی و صاحب مرئی و نامرئی به کجا خواهد رفت؟!

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس پیرمردها در تیم پرسپولیس؛ از از 32 تا 40 سال! احتمال شکایت ذوب آهن از استقلال بیشترین گل پنالتی در چهار فصل اخیر فوتبال اروپا | ایموبیله در صدر، رونالدو در تعقیب رونالد آرائوخو خطاب به نیمکت اسپانیول: به سمت دسته دو! 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۲۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال کشورمان ساعت 15:30 پنجشنبه 17 خرداد در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2026 در زمین حریف به‌مصاف هنگ‌کنگ می‌رود. پیش از این درخصوص در «فرهیختگان» به این موضوع اشاره کرده بودیم که به‌نظر می‌رسد برای این سفر، شاگردان امیر قلعه‌نویی احتمالا با دردسرهایی مواجه شوند.

بع گزارش فرهیختگان، تا پیش از این هواپیمایی وارش به‌واسطه ارتباط مدیرانش با سرمربی تیم ملی پروازهای اختصاصی و چارتر تیم ملی به کشورهای مختلف را هماهنگ می‌کرد اما از آنجا که به دلایل فنی این ایرلاین توانایی لازم برای اعزام ملی‌پوشان به کشور هنگ‌کنگ را نداشته، فدراسیون فوتبال با درخواست از فیفا این موضوع را مطرح کرده است تا فدراسیون جهانی این مشکل را با تهیه بلیت برای ملی‌پوشان ایران در سفر به هنگ‌کنگ حل‌وفصل کند.

این درحالی است که برای تهیه بلیت ملی‌پوشان برای پرواز به هنگ‌کنگ، امیر قلعه‌نویی لیست خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرده که در این لیست نامی از احسان حاج صفی و کریم انصاری‌فرد دو ملی‌پوش باسابقه و البته کاپیتان‌های اول و دوم تیم ملی در این لیست دیده نمی‌شود تا مشخص شود این دو بازیکن در پروسه جوانگرایی امیر قلعه‌نویی برای تیم ملی، نفراتی هستند که از فهرست خارج شده تا جای خود را به جوان‌ترها بدهند.

این دو بازیکن در اردوی اخیر تیم ملی در تعطیلات عید و برای دو دیدار برابر ترکمنستان نیز از سوی قلعه‌نویی به تیم ملی دعوت نشده بودند تا این گمانه‌زنی شدت بگیرد که سرمربی تیم ملی دیگر قصد استفاده از این نفرات را ندارد. بااین‌حال به‌خاطر درخشش نسبی حاج‌صفی در بازی‌های اخیر تیم باشگاهی‌اش در یونان انتظار می‌رفت کاپیتان تیم ملی برای اردوهای اخیر تیم ملی در فهرست نهایی قرار بگیرد که تا امروز این امر محقق نشده است.


258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901450

دیگر خبرها

  • دفاع دیدنی کارشناس مراکشی از حمله ایران به اسرائیل
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • حمله کارشناس صهیونیستی به دولت قطر/ قطر دشمن اسرائیل است
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • دانشگاه «سوربن» فرانسه در دست حامیان فلسطین
  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد
  • «به یادِ ماموستا فخری»