Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه استان قزوین گفت: با توجه به مشارکت بین دولت و سپاه برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در روستاها توقع ما این است که این طرح‌ها نیمه‌کاره توسط دستگاه‌های مجری رها نشوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سردار سرتیپ پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی در آیین افتتاح طرح های آب‌رسانی بسیج سازندگی به روستاهای استان قزوین که در بخش کوهین قزوین برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به مشارکت بین دولت و سپاه برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در روستاها توقع ما این است که این طرح‌ها نیمه‌کاره توسط دستگاه‌های مجری رها نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مردم ولی نعمتان نظام و انقلاب محسوب می‌شوند و به همین خاطر باید اگر طرح مشارکتی توسط دستگاه‌های خدمت‌رسان شروع می‌شود، این دستگاه‌ها کار خود را همزمان با بسیج سازندگی یا قرارگاه پیشرفت و‌ آبادانی شروع کرده و همزمان با آنها هم به پایان برسانند.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: اگر شرایط اعتباری و بودجه دستگاهی طوری بود که نمی‌تواند کار را ادامه بدهد، باید سایر مجموعه‌های دولتی و حکومتی به نوعی جایگزین آن شوند و نباید کار اجرای طرح‌‌های محرومیت‌زدایی به یک‌باره قطع شود؛ چون این طرح‌ها با زندگی و معیشت مردم ارتباط مستقیم دارند و نیمه‌کاره رها شدن آنها مردم را آزرده‌خاطر می‌کند.

وی یادآور شد: بنابراین امروز مطالبه ما از مسئولان این هستند که وقتی وارد اجرای طرح‌های مشارکتی با سپاه می‌شوند، از اول تا آخر کار با تمام توان خود با یک سرعت بالا به اجرای طرح ادامه دهند و نباید به این موضوع عادت کنیم که همیشه طرح‌ها دیرتر از موعد مقرر به پایان برسد؛ بلکه باید این طرح‌ها را زودتر تکمیل کرده و در اختیار مردم بگذاریم.

طرح‌های محرومیت‌زدایی به‌سرعت تعریف و اجرایی شوند

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر(عج) در بخش دیگری از سخنان خود از احصای مشکلات عمرانی و محرومیت‌های استان توسط مجموع بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی خبر داد و گفت: بنابراین امروز صورت مسئله ما مشخص است و به همین خاطر باید طرح‌های محرومیت‌زدایی به سرعت تعریف و اجرایی شوند.

سردار رفیعی آتانی افزود: با وجود نقش امکانات سخت‌افزاری در اجرای طرح‌های عمرانی به ویژه در نقاط روستایی، اما همیشه نقطه قوت مجموعه‌های انقلابی مانند سپاه روحیه جهادی بوده و امروز هم این آمادگی را داریم که در صورت مشارکت جدی‌تر دستگاه‌های خدمات‌رسان از توان گروه‌های بسیج و جهادی برای تسریع در اجرای طرح‌ها بهره بگیریم.

31 هزار روستایی استان قزوین از آب شرب سالم بهره‌مند شدند

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قزوین هم در این مراسم از افتتاح 5 مجتمع آب‌رسانی در روستاهای قزوین خبر داد و گفت: این مجتمع‌ها با مشارکت قرارگاه امام‌حسن مجتبی(ع) در بخش‌های الموت، ضیاءآباد، فارسجین و قاقازان احداث و راه‌اندازی شده‌اند و آب شرب 96 روستای این بخش‌ها را تأمین خواهند کرد.

سرهنگ پاسدار امیر علی حسینیانی اعتبار و بودجه اجرای این طرح‌ها را 239 میلیارد و 700 میلیون تومان دانست و اضافه کرد: برای اجرای این طرح‌ها 2.5 سال وقت صرف شده و در بخش‌های مختلف طرح شرکت آب‌وفاضلاب و شوراهای روستایی مشارکت داشته‌اند.

وی ادامه داد: در نهایت با افتتاح این 5 مجتمع آب‌رسانی 31 هزار و 841 نفر از اهالی روستاهای قزوین از آب شرب بهداشتی بهره‌مند می‌شوند و در ضمن بخشی از آب هم برای اموری مانند صنایع کوچک و اشتغال‌ خانگی صرف خواهد شد.

فرمانده سپاه قزوین: در خدمت به مردم نباید خط‌ و ربط سیاسی مدنظر باشدفرمانده سپاه قزوین: آمادگی اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی ‌با یک‌سوم هزینه را داریمفرمانده سپاه قزوین: رویکرد سپاه در اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی تحقق اقتصاد مقاومتی است

حسینیانی یادآور شد: برای آب‌رسانی به این جمعیت خط انتقال به طول 243 کیلومتر حفر و مخازن زیرزمینی به حجم 14 هزار و 250 متر مکعب در این مسیر انتقال به کار گرفته شده است. همچنین برای ایجاد آب بهداشتی یک تصفیه‌خانه ساخته شده و همچنین 5 حلقه چاه عمیق حفره کرده و 6 ایستگاه پمپاژ آب احداث کرده‌ایم.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین محرومیت زدایی بسیج سازندگی مناطق محروم استانداری قزوین محرومیت زدایی بسیج سازندگی مناطق محروم اجرای طرح های محرومیت زدایی بسیج سازندگی اجرای طرح ها استان قزوین طرح ها نیمه کاره دستگاه ها آب رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۲۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد خودرو‌ها در آزادراه قزوین - کرج نیمه سنگین است

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ فرهاد ذاکری منش روز جمعه اظهار کرد: با توجه به تعطیلات پیش رو، از روز گذشته شاهد حجم تردد در سطح راه‌های ارتباطی، به ویژه در آزادراه‌ها و جاده‌های اصلی این استان بودیم.

وی ادامه داد: این در حالی است که هم اکنون ترافیک در لاین شمالی آزادراه‌های قزوین - رشت و قزوین - زنجان عادی و روان است.

سرهنگ ذاکری منش با اشاره به بارندگی در سطح راه‌های ارتباطی استان، خاطرنشان کرد: براساس پیش بینی روز‌های گذشته اداره کل هواشناسی قزوین، هم اکنون شاهد بارش‌های مقطعی در تمام استان هستیم و همین مساله باعث لغزندگی سطح جاده‌ها نیز شده است.

وی ادامه داد: از رانندگان درخواست داریم تا ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی، با سرعت مطمئن حرکت کرده و رعایت فاصله طولی را نیز مورد توجه قرار دهند.

به گفته رییس پلیس راه قزوین طی شبانه روز گذشته هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • تبیین طرح «عفاف و حجاب» توسط فرمانده سپاه تالش
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده های قزوین
  • تردد خودرو‌ها در آزادراه قزوین - کرج نیمه سنگین است
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم