Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحامد عاملی ظهر دوشنبه در آئین تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری به شورای شهر اردبیل در فرهنگسرای بانوان این شهر اظهار کرد: بازخوانی گفتمان اصیل انقلاب اسلامی و صیانت از ارزش‌های به دست آمده در مقطع کنونی بسیار بااهمیت است و نباید این امر به فراموشی سپرده شود.

وی تقدیم لایحه بودجه سالانه را یک حرکت ارزشمند در هدف گذاری سال پیش رو برای شورا و شهرداری برشمرد و خاطرنشان کرد: مجموعه شورا و شهرداری باید با شناخت کامل از نقاط ضعف و کاستی به سمت حل مشکلات حرکت کنند و بدون اینکه کسی را مقصر بدانیم باید کاستی‌ها و عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل گفت: اردبیل از لحاظ شهری شرایط مطلوبی ندارد و حتی در شأن مرکز استان توسعه پیدا نکرده و از سیما و منظر شهری نیز کاستی‌ها و نارسایی‌های بسیاری در اردبیل مشاهده می‌شود.

عاملی افزود: ما نتوانستیم نیازهای مردم را در این شهر جوابگو باشیم و حتی در مقایسه با مراکز سایر استان‌ها اردبیل از مسیر توسعه و پیشرفت متوازن عقب مانده است.

وی ادامه داد: ما دنبال مقصر و یا تخریب گذشتگان نیستیم بلکه سعی داریم تا با بهترین راهکار مسیر پیشرفت را به صورت ملموس در پیش گرفته و توسعه همه جانبه و متوازن شهری را هدف گذاری کنیم.

استاندار اردبیل بیان کرد: ما از لحاظ شهرسازی نیز در اردبیل با مشکلات و چالش‌هایی روبرو هستیم که اگر فکر اساسی در این حوزه انجام نشود و با توافق شورا و شهرداری و مسئولان شهر راهکاری مناسب در نظر گرفته نشود قطعاً این چالش‌ها برای مردم ملال آور خواهد بود.

عاملی تصریح کرد: برای سال آینده باید شورا و شهرداری هدف گذاری خود را تعیین کند تا چه پروژه‌ها و طرح‌هایی اجرایی شده و در چنین ایامی به افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

رئیس شورای اداری استان اردبیل اظهار کرد: باید از هم اکنون مشخص کنیم که در سال آینده چه اتفاقاتی در حوزه عمران شهری و پروژه‌های گردشگری رخ می‌دهد تا بر اساس آن تأمین منابع و اعتبار هدف گذاری شود.

عاملی اردبیل را دارای ظرفیت‌های گردشگری و توریستی ممتاز برشمرد و گفت: بهتر است فضاهای مناسب گردشگری در این شهر تعبیه شود و در کنار آن ساماندهی ورودی شهر نیز در شأن اردبیل به عنوان مرکز استان مدنظر باشد.

عاملی ادامه داد: شایسته نیست قطب توریستی و گردشگری کشور در ورودی‌های خود وضعیت نابسامانی داشته باشد بلکه بهتر است شورا و شهرداری هر چه سریع‌تر ساماندهی ورودی شهر در چهار نقطه و اجرای طرح‌های مناسب را در این بخش مدنظر قرار دهند.

وی انتقال صنوف مزاحم را نیز ضروری خواند و بیان کرد: برخی صنوف مزاحم سیما و منظر شهری را در اردبیل به هم زده اند که بهتر است شورا و شهرداری نسبت به راه اندازی شهرک صنفی اقدام کرده و هر چه سریع‌تر انتقال صنوف مزاحم و مشاغل پرترافیک را به خارج از شهر منتقل کنند.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: در کنار این امر ساماندهی ترافیک شهری، حذف برخی از تقاطع‌ها، ساماندهی میادین و راه اندازی مرکز کنترل ترافیک بسیار ضروری و حیاتی است.

عاملی درآمد پایدار شهری را ضرورت توسعه شهر اردبیل و افزایش توان مالی شهرداری برشمرد و گفت: شهری که درآمد پایدار نداشته باشد به هیچ نقطه‌ای نمی‌رسد بهتر است با افزایش درآمد پایدار شهری طرح‌ها و پروژه‌های عمران و آبادانی به سرانجام برسد.

وی افزود: تکلیف پادگان و باغ شریعت باید هر چه سریع‌تر مشخص شود و وزارت کشور مجوز ماده ۲۹ را برای باغ شریعت صادر کرده و شورا و شهرداری نسبت به تعیین تکلیف این دو منطقه ارزشمند تدبیری بیندیشند.

استاندار اردبیل طراحی نماد گردشگری اردبیل را در پادگان و باغ شریعت حرکتی ماندگار در معرفی ظرفیت‌های گردشگری اردبیل برشمرد و تصریح کرد: با توجه به اینکه اردبیل پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در سال ۲۰۲۳ است بهتر است این نماد گردشگری هر چه سریع‌تر طراحی و اجرا شود تا حرکتی ماندگار را در اردبیل شاهد باشیم.

عاملی بیان کرد: اعضای شورا و شهرداری نباید در تأمین منابع ذره‌ای تردید و ترس به خود راه دهند بلکه ما پشتیبان این حرکت‌های ماندگار خواهیم بود تا توسعه متوازن شهر اردبیل رقم بخورد.

کد خبر 5425127

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل استانداری اردبیل سید حامد عاملی شورای شهر اردبیل شهرداری اردبیل لایحه بودجه راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران 22 بهمن کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا عکس استانها خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی گرگان اردبیل استاندار اردبیل شورا و شهرداری چه سریع تر هدف گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۲۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد

سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت آغاز بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان «به احترام مردم اصفهان» امروز (دوشنبه) با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در قالب سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

بخشی از این پروژه‌ها شامل بازسازی و به‌روزرسانی بولینگ، راه‌اندازی مجموعه‌های غذایی جدید، توسعه پارکینگ‌ها و زیرساخت‌های خدماتی و احداث و نصب پنل‌های خورشیدی است.

شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان به‌دنبال پیگیری اقدامات ویژه حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت ارزنده با بخش خصوصی و معرفی پروژه‌های قابل توجه و نوین تفریحی و گردشگری به مدیریت شهری اقدامات ویژه‌ای را طی دو سال اخیر در این حوزه رقم زده است.

کد خبر 749151

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد در توسعه فناوری شهری
  • استفاده از ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه آزاد در زمینه علم و فناوری برای توسعه شهری
  • میدان ۱۲ فرودین، نماد ناکارآمدی مدیریت شهری در سنندج + گزارش پیگیری
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • شورا انتظار بعضی تغییرات در شهرداری را داشت/ بدهکاری دلیل بی‌مهری نیست