Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود حسینی امروز در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی گفت: جهاد تبیین یکی از دستورات مقام معظم رهبری امام خامنه ای است که در راستای تحقق این امر شورای برنامه ریزی تشکیل کارگروه جهاد تبیین در اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با هدف برنامه ریزی برای حمایت از تشکیل شبکه سایبری مردمی جهادگران تبیین و تشکیل اطاق‌های اندیشه ورز در راستای تسهیل این امر و بکارگیری ظرفیت‌هایی که می‌توانند تولید محتوا نمایند در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی سپس از فعالیت ۶ هزار هیئت مذهبی در استان خبر داد و گفت: ۲۵۰۰ هیئت از این تعداد در شهر تبریز فعالیت دارند که پتانسیل بزرگی است. وی با اشاره به اینکه وجود تشکل‌های دینی، روحانیون مستقر، مؤسسات و خانه‌های قرآنی در آذربایجان شرقی یک پتانسیل و ظرفیت بزرگ است، افزود: هدف ما تصدی گری نیست و به دنبال برون سپاری فعالیت‌ها هستیم به طوری که مردم باید نقش اصلی را در برنامه‌های ملی و مذهبی ایفا کنند. سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: ۱۷۰ روحانی مستقر، امام محله و امام پایگاه در مناطق مختلف استان حضور و فعالیت دارند. حسینی سپس به موضوع فرزندآوری اشاره کرد و گفت: افزایش جمعیت و موضوع فرزندآوری یکی از اولویت‌های اصلی و محور فعالیت‌های سالجاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان طی سال جاری بود، چنان که مقام معظم رهبری نیز بر ضرورت جوانی جمعیت تاکید کرده اند. کد خبر 5424952

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری سید محمود حسینی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تبریز راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران 22 بهمن کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا عکس استانها خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی گرگان اردبیل اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۲۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ مسؤول نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل با(ع) با تبریک روز معلم و سالروز شهادت مرتضی مطهری ،تعلیم و تربیت را یک ضرورت اجتناب ناپذیر در زندگی اجتماعی عنوان کرد و افزود:شهید مطهری چهره درخشان تاریخ فرهنگ و معارف اسلامی است.

حجت الاسلام درویش همچنین باتبریک هفته عقیدتی سیاسی سپاه ،سپاهیان را متولیان عزت و عظمت پیشرفت در کشور عنوان کرد و افزود :امروز ما سپاهیان افسران خط مقدم جهاد تبیین هستیم و باید با تلاش مضاعف در کنار کار وابسته به خود ،طرح نور نیروی انتظامی را حمایت کنیم.

مسول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهمترین رسالت سپاه را تلاش برای ارتباط بیشتر با نسل جوان در قالب راهیان پیشرفت ،روشنگری جهاد تبیین در پایگاه مقاومت عنوان کرد وافزود:دستاورد بزرگ عملیات وعده صادق به رخ کشیدن اقتدار و عظمت نظام انقلاب اسلامی بود و نشان داد که ایران در دفاع از امنیت ملی و مردم با هیچ کس شوخی ندارد . 

 در ادامه از فرماندهان مسوولان و مربیان برتر سپاه استان تجلیل شد

دیگر خبرها

  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد
  • کارگران مایه رشد و شکوفایی کشور هستند
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد
  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه