Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها_رئیس کل دادگستری مازندران گفت: منابع طبیعی و جهاد کشاورزی نسبت به اجرای احکام قلع وقمع اقدام کنند، و با مدیرانی که به بهانه نداشتن امکانات و تجهیزات از اجرای حکم سرباز می زنند برخورد قانونی صورت می گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین اکبری در هفتمین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان مازندران اظهار داشت: اگر احکام قطعیت یافته در زمان مناسب و بموقع اجرا می شد متصرفان دیگر جرات دست اندازی پیدا نمی کردند و پرونده های جدید شکل نمی‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دادستان های سراسر استان، لیستی از پرونده هایی که در جریان رسیدگی هستند تهیه کنند تا با نظارت مستمر مدیران، پرونده ها با سرعت ودقت بیشتری رسیدگی شوند ومشمول اطاله دادرسی نشوند.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال استان یادآورشد: همچنین ادارات آب منطقه ای، منابع طبیعی و راه شهر سازی گزارش دقیقی از تعداد رودخانه های استان وتعداد ساخت وساز درحریم  یا بستررودخانه وتعداد سدها، ساخت وسازهای غیرمجاز درحریم سد وهمچنین ساخت وسازهای حریم راه های استان تهیه وبه شورای حفظ حقوق ارائه کنند.

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین: اخلال‌گران در امنیت مردم را تبعید ‌می‌کنیمدادگستری استان مرکزی درصدد مراقبت از خانواده زندانیان در برابر آسیب‌های اجتماعی استبازدید القاصی‌مهر ‌از دادگستری و دادسرای اسلامشهر‌/ رصد به‌روز وضعیت متهمان تحت قرار/ تعیین وقت پرونده‌ها ‌

اکبری تصریح کرد: ضروری است ادارات منابع طبیعی، جهاد کشاورزی ودیگر دستگاههای مرتبط درایام تعطیلات پایان سال، طرح های پیشگیرانه ای داشته باشند تا شاهد تصرفات وساخت وسازهای  غیر مجاز نباشیم.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادگستری استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۲۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: سال گذشته و با تلاش اداره تصفیه امور و ورشکستگی، سه شرکت استان از ورشکستگی نجات یافت و به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا علی دهقانی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها، انجام بهتر امور پرونده شرکت‌هایی است که با این مسئله روبرو هستند.

وی افزود: در همین راستا سال گذشته اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها در استان تشکیل و پس از رسیدگی به پرونده‌های واصله، سه شرکت ورشکسته در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و دزفول که تولید آن‌ها متوقف شده بود و هزینه‌های زیادی صرف نگهداری تأسیسات آن‌ها می‌شد، با قرارداد اجاره به تولیدکنندگان سپرده و به چرخه تولید در آمدند که با این اقدام، زمینه اشتغال ۸۹ نفر فراهم شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: در این مدت از ۴۵ پرونده وارده، تعداد ۱۴ فقره مختومه شد و سایر پرونده‌ها نیز در دست رسیدگی است. همچنین چهار فقره مزایده نیز برگزار شده است.

کد خبر 748372

دیگر خبرها

  • اختصاص شعب ویژه کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • اثبات مالکیت و مالی بیشترین پرونده قضایی در مازندران است
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • ضرورت شفافیت عملکرد قضات
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران