Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@00:03:33 GMT

مسئولان باید برای حل مشکلات مردم میدانی وارد عمل شوند

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۲۹۰۰

مسئولان باید برای حل مشکلات مردم میدانی وارد عمل شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مصطفی‌پور بعد از ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تبریک ایام میلاد امام علی (ع)، اظهار کرد: جابجایی مسئولیت مدیران در دولت‌ها امری طبیعی است و دلیل بر نقص در کارهایشان نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه باید توجه داشت این جایگاهی که امروز در آن مسئولیت داده می‌شود امانت مردم است، گفت: همه جایگاه‌ها و فرصت‌ها متعلق به مردم است و خداوند توفیق داد در این جایگاه‌ها به مردم خدمات رسانی کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مسئولیت سنگینی است که کسی بتواند برای مردم نوکری کند، عنوان کرد: هیچ یک از مسئولین شأنی جز نوکری مردم ندارند و مردمی که صاحب این کشور هستند و ۴۳ سال انواع تحریم‌ها فشارها جنگ را تحمل کردند.

مصطفی پور با بیان اینکه لازم است که ما برای داشتن چنین مردمانی هر روز شکرگذار باشیم، تصریح کرد: اگر کسی بخواهد مسئولیتی در این کشور بگیرد و بعد خیانت کند قطعاً برای آخرت خود باید نگران باشد.

وی با تاکید بر اینکه این انقلاب از ارزش بالایی برخوردار است زیرا صدها سال طول کشید تا کشور به این جایگاه برسد، ادامه داد: ما برای پشت سر گذاشتن تهاجمات و فشارهای دشمنان ۳۰۰ هزار شهید داده ایم که سهم استان گیلان هشت هزار شهید و اینها نشان دهنده آن است که قدردان بوده و امانت شهیدان را به خوبی مراقبت کنیم.

مصطفی پور با بیان اینکه مردم به این دولت امید بسته اند زیرا از مشکلات فروان معیشتی و اقتصادی رنج می‌برند، تصریح کرد: همه باید مرد میدان بوده و مشکلات را به صورت میدانی حل کنیم.

وی ادامه داد: کنار مردم بودن جز واجبات است و مسئولین این دولت پای کار بوده و فاصله بین مردم مسئولان کم شده و اعتماد عمومی به جامعه برگردد.

کد خبر 5425169

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین مصطفی پور رشت مشکلات معیشتی راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران 22 بهمن کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا عکس استانها خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی اردبیل همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۲۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است

رئیس‌کل دادگستری گیلان با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در حادثه آتش‌سوزی امام‌زاده ابراهیم شفت محرز شده است، گفت: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل نموده و اهمال آنان گسترش آتش‌سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت، برخورد قاطع خواهد کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با ابراز تأسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم از تلاش‌های هلال‌احمر، اورژانس و تمامی نهادهایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد و از برخورد دستگاه قضایی با مقصرین حادثه آتش‌سوزی امام زاده ابراهیم شفت و مدیران و مسئولان خاطی در این منطقه خبر داد.
وی با تأکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است، گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک‌رسانی حادثه‌دیدگان از حداکثر امکانات استفاده نمایند.
رئیس‌کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد، افزود: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه بر ضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تأکید شد.
حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است، اظهار کرد: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل نموده و اهمال آنان گسترش آتش‌سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت، برخورد قاطع خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد
  • خدمت مسئولان به مردم باید به‌دور از تبعیض باشد
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مشکلات کارخانه