Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدون‌شهر، محمدرضا جانثاری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار فریدونشهر، اظهار کرد:  امسال به حول قوه الهی چهل و سومین سال پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی سپری شد، انقلابی که به برکت خون شهدا و پایداری مردم شکل گرفت و امروز این امانت در دست ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از حکومت امیرالمومنین علی (ع) هیچ حکومتی به مانند جمهوری اسلامی تشکیل نشده است که سلسله مراتب آن بر پایه احکام الهی اجرا شده باشد، آرزوی ائمه اطهار بود که روزی حکومتی تشکیل شود که مبنای آن طاغوت نباشد و خدا باشد و این حکومت سال ۱۳۵۷ به ثمر نشست و تبدیل به یک نظام جمهوری اسلامی اسلام شد و به گفته مقام معظم رهبری ضرورت دارد برای حفظ انقلاب جهاد تبیین انجام شود.

جان‌نثاری تصریح کرد: نباید گذاشت سرسوزنی انقلاب گرد و غبار بگیرد، البته مردم گلایه‌مند هستند و می‌گویند نظامی که این قدر عظمت و قدرت دارد و در دنیا حرف برای گفتن  دارد چطور در داخل باید مشکلات پیش پا افتاده را شاهد باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان افزود: تجربه نشان می‌دهد هر جا به اسلام رجوع و انقلابی عمل کردیم موفق شدیم و هر جا رفتیم دنبال تفکرات لیبرالی و سکولاریسم  و به وابستگی‌های غربی رجوع کردیم زمین گیر شدیم.

وی با بیان اینکه امروز در این کشور نخستین کار این است که به شعارهای انقلاب رجوع کنیم و ریشه انقلاب و باورها تقویت شود، گفت: ما می‌توانیم الگوی بهترین‌ها در دنیا باشیم و باید روحیه انقلابی جایگزین مدیریتی باشد که در ۸ سال گذشته ظرفیت‌های کشور را معطل و منتظر معجزه غربی‌ها گذاشت.

جان نثاری با اشاره به اینکه حل کارهای روی زمین مانده شدنی است، گفت: باید مردم حرف بزنند و خواسته‌ها را مطرح کنند و ما نباید نگران حرف زدن مردم باشیم و این را باید اصلاح کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: فرماندار شهرستان نباید همیشه در استان به دنبال حل مشکلات باشد بلکه مسؤولان استان باید در شهرستان حضور پیدا کنند.

وی ضمن قدردانی از فرماندار سابق فریدونشهر، تأکید کرد: امروز جوانی انقلابی و حزب الهی در این منطقه برای سکان فرمانداری شهرستان فریدون‌شهر انتخاب شده است

جان‌نثاری خطاب به فرماندار جدید گفت: فرماندار متعلق به تمام آحاد مختلف جامعه است و باید مشکلات بزرگ و کوچک مردم برایش مهم باشد، مردم صلاح خود را بهتر می‌دانند لذا در تصمیم گیری‌ها با مردم مشورت کنید، در میان مردم بروید تا مشکلات آنان را از نزدیک لمس کنید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه امروز دولت انقلابی است و در شهرستان فریدون‌شهر باید جریان انقلابی روی کار بیاید، اافزود: در فرمانداری بستری فراهم کنید تا انسان‌های مومن و معتقد به انقلاب بتوانند نفس بکشند.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز استانداری اصفهان معاون سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۳۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت: ایجاد مراکز مشاوره فعال و استفاده از ظرفیت خیرین یکی از مهم‌ترین راهکارهای کاهش مشکلات دانشجویان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جهانگیر جوانمرد در نشست با مسئولان فرهنگی دانشگاه ها اظهار داشت: در صورتی که از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها، نخبگان و صاحبنظران به خوبی استفاده شود در پیشگیری از وقوع بسیاری از معضلات اجتماعی به نتایج خوبی دست می یابیم.

وی با انتقاد از فاصله فکری ایجاد شده در بین اساتید و دانشجویان خاطرنشان کرد: تقویت مهارت های ارتباطی از طریق برگزاری دوره های آموزشی و گفتمان بین اساتید و دانشجویان به منظور فراهم کردن فرصت های آشنایی با مشکلات دانشجویان و تلاش برای حل آن ضروری است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه مقوله پیشگیری یک امر فرازمانی و فراقوه ای است، گفت: یکی از مهمترین راهکارهای کاهش آسیب‌ها، استرس‌ها و نیز سایر مشکلات دانشجویان، ایجاد واحد‌های مشاوره فعال و مراکز نیکوکاری در دانشگاه‌هاست که می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌ها و نهاد‌ها و به ویژه خیرین نسبت به حل و فصل بسیاری از این مشکلات دست پیدا کرد.

در این نشست مسئولان فرهنگی دانشگاه‌ها نیز با قدردانی از حمایت‌های دستگاه قضایی استان از برنامه‌های پیشگیرانه در دانشگاه‌ها به تبیین و تشریح برنامه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • مخالف تک صدایی در دانشگاه‌ها هستیم
  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • هر جا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند