Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله  سید حسن عاملی روز دوشنبه در دیدار  سفیر ایران در باکو افزود: نظامی گنجوی  شاعر با عظمتی بود که در تاریخ ایران مانند ستاره‌ای درخشان، فروزنده است و الان  در آذربایجان قرار دارد و بر این اساس بزرگان کشور تصویب کردند که کنگره بزرگی برای نظامی برگزار شود و اردبیل برای این موضوع انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: سرفرازی جمهوری آذربایجان سرافرازی ایران  و عزت آذربایجان عزت ایران است، همیشه ایران عزیز در دفاع و حمایت از آذربایجان پیشگام بوده، مخصوصاً در جنگ اول قره باغ که روزهای سخت آذربایجان بود ایران از این کشور حمایت کرد . 

او اظهار کرد: ارتباطات بین دو کشور به صورت گسترده در حال پیشرفت است، در حوزه مراودات اقتصادی بین طرفین تفکرات، طرح‌ها و برنامه‌های بزرگی وجود دارد که در آینده مشاهده خواهد شد، با توجه به اینکه مرز مشترک استان اردبیل با جمهوری آذربایجان بیش از سایر استان‌هاست ا انتظار می رود که سهم اردبیل در مراودات اقتصادی خاص باشد. 

وی  تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران مصمم به گسترش  فعالیت‌های اقتصادی و مدنی با همسایگان خود است تا دشمن نتواند به میان دو کشور مسلمان ورود پیدا کرده و اختلاف ایجاد کنند .

برچسب‌ها استان اردبیل جمهوری آذربایجان سید حسن عاملی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان اردبیل جمهوری آذربایجان سید حسن عاملی استان اردبیل جمهوری آذربایجان سید حسن عاملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۳۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه‌های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد «آرش» ایجاد نخواهد کرد

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر کنعانی ضمن تاکید بر حق جمهوری اسلامی ایران در این میدان مشترک بر اساس حقوق تاریخی و سوابق مذاکرات فیمابین‌ اضافه کرد: همانند قبل از طرف کویتی برای دستیابی به توافقی پایدار که مبتنی بر همکاری‌های دوستانه و منافع مشترک باشد، دعوت به عمل می‌آوریم.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: صدور بیانیه‌های تکراری و طرح ادعای یک‌جانبه، از منظر حقوقی هیچ حقی برای دولت کویت ایجاد نخواهد کرد و به مقامات این کشور توصیه می کنیم از تکرار توسل به روش‌های بیحاصل سیاسی و رسانه‌ای در ارتباط با موضوع حقوقی و فنی میدان مشترک آرش خودداری کنند.

کنعانی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره با اعتقاد به اصل حسن نیت، تعاملات منطقه‌ای را رصد نموده و از دولتهای ثالث می‌خواهد در مسیر تحقق عینی اصل حسن نیت و ارتقاء روابط و همکاری‌ها گام بردارند.

دیگر خبرها

  • امضای ۲ سند همکاری اقتصادی میان ایران و امارات 
  • واکنش ایران به ادعای مجدد کویت درباره میدان آرش
  • بیانیه‌های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد «آرش» ایجاد نخواهد کرد
  • کمیسیون اقتصادی ایران و امارات پس از ۱۰ سال برگزار شد/ پیش‌بینی افزایش تجارت به ۳۰ میلیارد دلار
  • کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات پس از ۱۰ سال برگزار می شود
  • ◄ وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد
  • وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد
  • بذرپاش عازم ابوظبی شد
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات بعد از ۱۰ سال
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند