Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ابرنا از وبدا، محمد هاشمی به برداشت نادرست برخی رسانه ها از سخنان معاون تحقیقات و فناوری این وزارتخانه اشاره کرد و افزود: اظهارات آقای پناهی درباره اینکه فکر می کردند میزان مرگ و میر ویروس اُمیکرون کم است به همین دلیل شاید در بازگشایی مدارس و دانشگاه ها بی توجهی هایی صورت گرفت، به اشتباه تفسیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انتشار اظهارات معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت مبنی بر اینکه از آنجایی که فکر می‌کردیم یا می کردند که میزان مرگ و میر در ابتلا به سویه اُمیکرون کم است به همین دلیل شاید در بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها بی توجهی شد، عنوان کرد: اظهارات معاون تحقیقات و فناوری این وزارت بهداشت در این خصوص به اشتباه تفسیر شد.

هاشمی با تاکید بر اینکه وزارت بهداشت از زمان شناسایی اولین موارد اُمیکرون در کشور، تمهیدات لازم را همچون کنترل مرزها، آمادگی بیمارستان ها و دانشگاه های علوم پزشکی اندیشیده است، ادامه داد: آقای پناهی با بیان اینکه از قبل پیش بینی شده بود اُمیکرون در سراسر جهان گسترش می یابد و توصیه هایی برای تشدید رعایت پروتکل های بهداشتی مطرح شده بود، اظهار کرد، افکار عمومی به اشتباه تصور می کردند که سویه جدید در حد سرماخوردگی است.

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه مسئولان این وزارتخانه نظرات تخصصی خود را در مجامع مختلف مطرح کرده اند، گفت: باتوجه به شیوع گسترده اُمیکرون در کشور و افزایش درگیری کودکان با این سویه، به منظور آمادگی بیشتر جهت پذیرش کودکان بستری در بخش های بیمارستانی، در طول هفته گذشته، ۱۰۳ تخت مراقبت های ویژه کودکان (PICU) در کشور معادل ۲۰ درصد تخت های موجود این بخش، خریداری و راه اندازی شده است.

هاشمی در پایان یادآور شد: تقاضای وزارت بهداشت تکمیل واکسیناسیون علیه کرونا در بالغین و کودکان و همچنین تشدید رعایت پروتکل های بهداشتی است تا بتوانیم با درگیری کمتری، از موج ششم بیماری در کشور عبور کنیم.

برچسب‌ها ویروس کرونا اومیکرون وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اومیکرون وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا اومیکرون وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وزارت بهداشت ا میکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۳۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه همزمان با سالروز شهادت شهید مطهری آئین گرامیداشت روز معلم در منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش برگزار شد.

امیرسرتیپ دوم عظیمی، گفت: تعلیم و تربیت سازنده زمینه ساز جامعه بالنده و پویا است و تلاشگران عرصه علم و دانش باید از حداکثر بسترها و ظرفیت‌ها مطابق ارزش‌های اسلامی استفاده کنند.

وی افزود: در برنامه‌های تربیتی و آموزشی باید توجه ویژه ای به ارزش‌های اصیل اسلامی ایرانی شود تا شاهد ساخت ایرانی قوی و مقتدر در تمامی عرصه‌ها باشیم.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب با بیان اینکه تربیت و آموزش سرمایه‌ی انسانی یکی از ضرورت‌ها و لازمه‌ی رشد و توسعه در هر سازمانی است گفت: امروز کارکنان ارتش، جوانانی مؤمن و متعهد به مبانی و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند که توانسته اند در آمادگی دفاعی و افزایش بازدارندگی کشور نقش بسزایی داشته باشند.

وی تصریح کرد: پدافند هوایی توانسته است با شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب و با بکارگیری روش‌های خلاقانه و مبتکرانه در ارتقای توان رزم نیروهای مسلح افتخارات بزرگی را رقم بزند.

کد خبر 6094182

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد
  • برگزاری اولین دوره تشکیلاتی «بشری» توسط جامعه اسلامی دانشجویان
  • وزیر بهداشت: اولویت در تامین دارو شرکت های دانش بنیان داخلی هستند/ خدمات درمانی برای کودکان تا ۷ سالگی رایگان شد
  • شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب
  • مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • «خدمات رایگان درمانی» برای تمام کودکان/ مشوق‌های طرح جوانی جمعیت
  • مبارزه با آفت برگخوار ذرت و تمهیدات لازم برای برداشت گندم اُرزوئیه
  • این کشور رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان شد
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۴۰۳