Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@11:33:35 GMT

سفر اردوغان به امارات پس از ۱۰ سال

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۳۳۴۶

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، رییس جمهوری ترکیه امروز ( دوشنبه ) پس از گذشت حدود ۱۰ سال به امارات متحده عربی سفر کرد و در بدو ورود به این کشور مورد استقبال « شیخ محمد بن زاید» ولیعهد ابوظبی و معاون فرماندهی کل نیروهای مسلح امارات قرار گرفت.

رسانه های ترکیه، این سفر را که پس از سفر شیخ « محمد بن زاید » ولیعهد ابوظبی به آنکارا در نوامبر سال گذشته انجام شد، اقدامی مهم در جهت تقویت روابط راهبردی بین امارات و ترکیه بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیه که با مشکلات مالی مواجه است در ماه نوامبر گذشته چندین توافق نامه راهبردی و یادداشت تفاهم از جمله ۱۰ توافق نامه امنیتی، اقتصادی و فناوری با امارات امضا کرد و در آن زمان خبرگزاری امارات راه اندازی یک صندوق سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد دلاری در ترکیه توسط امارات را از جمله این توافق ها عنوان کرد.

بر اساس گزارش تلویزیون ترکیه، « اردوغان » پیش از ترک فرودگاه استانبول گفت که در این سفر با سرمایه گذاران برجسته امارات دیدار خواهد کرد و درباره تقویت روابط تجاری بین ترکیه و امارات گفت و گو خواهد شد

وی بار دیگر حجم مبادلات تجاری کنونی بین دو کشور را ۸ میلیارد دلار اعلام کرد.

رئیس جمهوری ترکیه با بیان اینکه « در طول سفرم، با امارات متحده عربی اقداماتی را انجام خواهیم داد که ۵۰ سال آینده دوستی و برادری ما با امارات را شکل خواهد داد » افزود: در این سفر درباره اقدامات لازم در خصوص بررسی تحولات بین روسیه و اوکراین که به گفته او مهمترین موضوع منطقه است که باید روی آن متمرکز شد، گفت و گو خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه همسرش همچنان به کرونا مبتلا است ، گفت که او نمی تواند مرا در این سفر همراهی کند.

« چاووش اوغلو » وزیر خارجه ترکیه، اردوغان را در این سفر همراهی می کند.

آخرین سفر اردوغان به امارات مربوط به سال ۲۰۱۳ هنگامی که میهمان افتخاری کنفرانس ارتباطات دولتی شارجه بود، است.

پیش از این سفر « مولود چاووش اوغلو » وزیر امور خارجه ترکیه در دسامبر سال گذشته میلادی ( ۲۰۲۱ ) از امارات دیدن کرده بود.

منبع: ایرنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد ترکیه رجب طیب اردوغان سرمایه گذاری فرودگاه استانبول امارات ولیعهد ابوظبی اخبار مرتبط تشدید جدال سران ترکیه و امارات سفر مخفیانه مدیرکل وزارت خارجه اسرائیل به ترکیه گفت و گوی دبیرکل ناتو و اردوغان از حکومت اردوغان مسئولیت خواهی کنید کرونا در خانه اردوغان تلاش اردوغان برای نزدیکی به اسرائیل ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها محبوب ترین‌ گوشی چند؟ (جدول) سفر اردوغان به امارات پس از ۱۰ سال بوسه بر دست پدر میتسوبیشی چقدر ارزان شد؟ + جدول قیمت کامل (۲۵ بهمن ۱۴۰۰) پیشنهاد طب سنتی برای درمان صرع تصاویری از جدیدترین خودروی آئودی کرونا بار دیگر ظرفیت اکران در سالن های سینمایی را «نصف» کرد! صدور مجوز فقط از درگاه ملی مجوزهای کشور برای درمان علائم طولانی مدت کرونا چه کار کنیم؟ مضرات لاک ناخن برای اعضای داخلی بدن ۳ شب سفر به سرزمین هگمتانه، چقدر هزینه دارد؟ + جدول فروش خودروهای برقی از ۱۰۰ درصد گذشت قیمت خودروهای هن تنگ + جدول قیمت کامل (۲۵ بهمن ۱۴۰۰) درخشش غیرمنتظره خودروسازان ترکیه روسیه، "دونتسک" و "لوهانسک" را به عنوان جمهوری به رسمیت شناخت انتشار مجدد فایل صوتی در راستای ترمیم زخم های استکبار است علت تنگی نفس در هنگام خواب چیست؟ ارسال اطلاعات حجاج برجسته به سعودی ها جزییات واگذاری زمین رایگان به خانواده های عیالوار نتایج نهایی آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان امروز اعلام می شود مستاجران محمودیه تهران چقدر اجاره می دهند؟ افزایش عجیب قیمت بلیت هواپیما در آستانه روز پدر چند خانه مشمول مالیات شدند؟ از مذاکرات وین چه خبر؟ قیمت برنج درجه یک ایرانی چند؟ (جدول) آغاز ثبت نام برای فروش فوری ۲ محصول ایران خودرو + لینک ثبت نام و جدول ​دیدار دو جانبه باقری با انریکه مورا تاثیر در آغوش گرفتن در برطرف شدن افسردگی ترانزیت ۴ هزار گوسفند از بندر شادگان لکسوس بخریم یا آپارتمان؟ + جدول قیمت کامل (۲۵ بهمن ۱۴۰۰) فشار دموکرات‌ها برای دستیابی به توافق در وین افتتاح حساب غیرحضوری شد؟ دانه ای که شفا بخش و لاغر کننده است! طالبان بخشی از آب هیرمند را منحرف کرد/ چرا بعد از ۲۰ روز آب به ایران نرسید؟ فروش اینترنتی بلیت اتوبوس متوقف شد؟ توقف مذاکرات در آخر هفته و برگشت به تهران شاسی بلند تیگوان چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۵ بهمن ۱۴۰۰) از پکن تا هتل کوبورگ / اقتصاد ایران با چه گزینه هایی روزگار خواهد گذراند؟ توضیح ژاوی در مورد حرکت جالب در دربی کاتالونیا رییس جمهور: در مذاکرات وین، تحریم ها باید به صورت واقعی برداشته شود توزیع هوشمند گوشت قرمز در ۲۲ مرکز استان آغاز شد کسر حداقل ۵۰۰ هزارتومان از حقوق کارمندان تصویب شد روایت رییس قوه قضاییه از ملاقات های مردمی + فیلم قیمت پرشیا صفر ۱۶۹ میلیون شد! + جدول قیمت کامل (۲۵ بهمن ۱۴۰۰) آمادگی مسکو جهت شلیک به ناوها و کشتی های متجاوز رزرو آنلاین هتل های دبی در فلای تودی مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول فرصتی برای یادگیری است اتصال دو میلیون و ۴۲۶ هزار دستگاه کارتخوان بانکی به سامانه مودیان مالیاتی این نشانه ها در بدن علایم پیری است! آیا امکان هک کردن رمز پویا وجود دارد؟ + فیلم بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ترکیه رجب طیب اردوغان سرمایه گذاری فرودگاه استانبول امارات ولیعهد ابوظبی جدول قیمت کامل ۲۵ بهمن ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۳۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه و طلا چند شد؟ +جدول

هر قطعه سکه طرح جدید امروز «۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳» با رقم ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

به گزارش مشرق، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز «۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳» با رقم ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد و سکه طرح قدیم به ۳۸ میلیون تومان رسید.

قیمت نیم‌سکه به رقم ۲۴ میلیون تومان رسید، ربع‌سکه ۱۵ میلیون و ۲۰۰ تومان و سکه یک گرمی ۷ میلیون و ۲۰۰ تومان در بازار طلا و سکه معامله شد.

همچنین براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۳ میلیون و ۴۳۶ هزار و ۳۰۰ تومان است.

دیگر خبرها

  • سکه و طلا چند شد؟ +جدول
  • اردوغان از دست دادن با مارک روته اجتناب کرد+ فیلم
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • سودای هلند برای ریاست بر ناتو و نقش ترکیه
  • نقش جاده ابریشم ترکیه در معادلات خاورمیانه/ اردوغان پروژه آمریکا را دور زد؟
  • احمد داود اوغلو با هنیه دیدار کرد
  • رسانه عبری: باکو میانجی بالقوه تل‌آویو و آنکارا است
  • مقامات سیاسی ترکیه و دردسر خودروهای لوکس
  • قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • امارات ولش کن، ما اماراتش کردیم | کدام کشورهای همسایه را آباد کردیم؟ | فیلم