Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@17:22:20 GMT

سه تصادف با ۱۴ کشته و مصدوم در محور‌های خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۳۳۷۴

سه تصادف با ۱۴ کشته و مصدوم در محور‌های خوزستان

آفتاب‌‌نیوز :

عارف اصل شرهانی امروز دوشنبه ۲۵ بهمن‌ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۱۵ و ۲۰ دقیقه تصادف یک دستگاه سواری سمند با تریلر در محور رامهرمز - رامشیر گزارش شد.

وی افزود: متأسفانه این حادثه ۲ فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز همچنین از تصادف یک دستگاه کامیون در جاده معدن سیمان هفتکل خبر داد و گفت: متأسفانه این حادثه ساعت ۲ و ۲۴ دقیقه بامداد اتفاق افتاد که یک مصدوم و یک فوتی نیز برجای ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ساعت ۶ و ۵۸ دقیقه صبح امروز نیز تصادف وانت حامل کارگران کشاورزی با سمند در محور شوش - اندیمشک ۹ مصدوم برجای گذاشت.

شرهانی همچنین گفت: حوالی ساعت ۱۵ نیز غرق‌شدگی یک نفر در رامهرمز اعلام شد که نیروهای اورژانس با حضور به‌موقع اقدام به احیا کرده و فرد را به زندگی برگرداندند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خوزستان حوادث رانندگی تصادفات جاده ای رامهرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی

ایسنا/قزوین یکی دیگر از بازیکنان تیم نوجوانان خانه بسکتبال استان قزوین که بهمن‌ سال گذشته دچار سانحه رانندگی شده بود، درگذشت.

به گزارش ایسنا،«محمدامین کاظمی» و «امیرمحمد اردکانی» ورزشکارانی بودند که پیش از این به دلیل مرگ مغزی جان خود را از دست دادند و حالا پس از گذشت بیش از ۲ ماه،‌ امروز، هشتم اردیبهشت خبر درگذشت «رهام یزدی» سومین بازیکن این تیم هم اعلام شد.

به گزارش ایسنا، ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ بود که اعضای نوجوان یک تیم بسکتبال که به نمایندگی از استان قزوین در رقابت‌های لیگ نوجوانان کشور در قم شرکت کرده بودند، در مسیر بازگشت دچار سانحه رانندگی شدند.

این حادثه زمانی اتفاق افتاد که چهار بسکتبالیست درحالی‌که به‌دلیل خرابی خودرو در حاشیه جاده ایستاده بودند، بر اثر برخورد یک خودروی ۲۰۶، دچار حادثه شدند.

خوشبختانه «طاها فلاح»، دیگر بازیکن آسیب‌دیده این سانحه از بیمارستان مرخص شده و بهبود پیدا کرده است.

خبرگزاری ایسنا درگذشت این بسکتبالیست نوجوان را به خانواده وی، جامعه ورزش و خانواده بسکتبال تسلیت می‌گوید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • دو تصادف فوتی در دو نقطه از شهر تهران
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان