Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دبیرکل حزب موتلفه اسلامی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را حقیقتی برخاسته از سنت الهی و استوار بر پایه محکم ولایت استوار دانست که با اراده شکوهمند ملت با عزت، حق جو و استقلال طلب ایران در مقابله با ظلم و جور رژیم شاهنشاهی در بهمن ماه سال 1357شکوفا شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، اسدالله بادامچیان با تقدیر از حضور با شکوه مردم در جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی علیرغم شرایط کرونایی ادامه داد: امروز گفتمان انقلاب اسلامی علی رغم تمام دشمنی ها در منطقه و جهان، نفوذ کرده و پیشرفت های علمی، صنعتی، تکنولوژیکی در حوزه های هسته ای، انرژی، نانو، موشکی، پزشکی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. شیطان و شیاطین را متزلزل و عصبانی کرده است و آنها مایوس از براندازی نظام اسلامی ایران، در جنگ روانی و سایبری و تحریک های اقتصادی فعال شده اند.
وی ادامه داد:  گام دوم انقلاب اسلامی، جهاد تبیین در برابر تهاجم ترکیبی دشمن است و حزب موتلفه اسلامی با تکیه بر خدا محوری، تحول تکاملی حزبی خود را متناسب با گام دوم انقلاب اسلامی آغاز کرده است و می داند که حدود جنگ امروز، دامنه شناختی، ادراکی و سایبری دارد.
بادامچیان تاکید کرد: امروز باید در برابر جریان تحریف با جهاد تبیین و با ادبیات روز انقلاب و تاکتیک های نوین رسانه ای و روشنگری وظیفه زدودن ابهام، دروغ و تهمت در تقابل با نفاق، کفر و انحراف را دنبال کرد و این حرکت تبیین است که خنثی کننده توطئه دشمن خواهد بود.
وی تصریح کرد: مطابق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، جهاد تبیین در دو وجه ضرورت می یابد؛ یکی بر اساس معنای خاص جهاد یعنی تقابل و مبارزه با دشمن و دیگری برحسب معنای عام آن، یعنی جهاد برای تبیین حقیقت برای ذات حقیقت که مصداق آن همان انسان کامل حضرت مهدی (عج) است، و البته که این دو وجه با یکدیگر تعارض و تضاد ندارند؛ بلکه دو روی یک حقیقت هستند.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت‌وگو در خصوص توجه به یارانه پنهان در لوایح بودجه گفت: اگر یارانه پنهان ساماندهی می شد، ثروتمندانی که نیازی به یارانه ندارند، هزینه های مصرف خود را می پرداختند و یارانه ای که گفته می شود به ثروتمندان 11 برابر اقشار عادی جامعه پرداخت می شود صرف رفاه کم درآمدها می شد.
وی افزود: باید با عبور از اشتباهات گذشته نظام انرژی کشور را اصلاح کرد و بایستی دولت و مجلس با هوشمندی و آینده نگری به فکر علاج اقتصاد کشور باشند.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه درباره روند مذاکرات وین گفت: دولت فعلی مذاکرات وین را به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم مرتبط نکرده است.
وی تصریح کرد: در مذاکرات اصلی داریم که مذاکره برای نتیجه است و نتیجه باید ثمربخش باشد و قائل "به هر توافقی بهتر از عدم توافق است" نیستیم. بنابراین مذاکرات وین باید در چارچوب سیاست های ترسیمی نظام اسلامی ایران و رهنمودهای امام خامنه ای و مصالح ملت و کشور ایران باشد.
وی ادامه داد: دولت آمریکا به عنوان ناقض قطعنامه 2231 و طرفی که از برجام خارج شده، مسئول است. جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات وین، به خوبی با ترسیم خطوط قرمز و اصرار بر روی آنها طرف غربی را در منگنه قرار داده است و اکنون توپ در زمین واشنگتن و تروئیکای اروپایی است.
بادامچیان تاکید کرد: سه شرط ایران برای مذاکرات این است که ایالات متحده باید اول مسئولیت نادیده گرفتن مجدد توافق را قبول نماید و خسارات ناشی از آن را بپذیرد، دوم اینکه به طور قابل قبول و با راستی آزمایی، همه تحریمهای اعمال شده از سال 2018 را به یکباره لغو کند و سوم اینکه تضمین کند که دولت دیگری در آمریکا به تعهدات خود پشت نخواهد کرد.
وی افزود: اکنون آمریکا بیش از هر شرایطی محتاج برگشت به برجام است و منافع خود را بر اساس این اصل تعریف نموده که با حفظ ساختار و هندسه تحریم ها، تحریم ها را برگرداند و می خواهد همچنان ایران را در فشار نگه دارد.
وی با تاکید بر اینکه معادلات دنیا، در حال تغییر است اظهار داشت: تأمین منافع ملتها، منوط به درک جدید این معادلات و تعامل راهبردی با قدرتهای نوظهور است و امروز سیاست خارجی که متوازن باشد موفق است.
بادامچیان همچنین گفت: آنها که به دنبال کارشکنی در روابط ایران با چین و روسیه هستند، ایران منفعل در برابر غرب می خواهند. ایرانی که دنباله رو تمدن غربی باشد.
وی اضافه کرد: ما معتقدیم سیاست خارجی باید متوازن و نتیجه گرا باشد و امیدها به داخل کشور باشد نه واشنگتن، نیویورک یا وین و با این سیاست است که تحریم ها بی اثر خواهد شد.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت وگو در واکنش به انتشار ویدئوهای خشونت آمیز روزهای اخیر با اشاره به اینکه بهره برداری عناصر بیگانه گرا و بیگانگان از ناهمواریهای اجتماعی  یک جریان سازی و توطئه علیه نظام اسلامی است گفت: متاسفانه در داخل بعضی عناصر غربگرا  به جای چاره اندیشی به آن دامن می زنند.
وی ادامه داد: در اسلام جایگاه زن عزیز و رفیع است و ما باید این را برای جامعه در فضای غبار آلود تهمت ها، توهین ها، دروغ ها و توطئه ها تبیین کنیم که ضد انقلاب و نامحرمان انقلاب این را بهانه برای حمله به فرهنگ عمومی و فرهنگ اسلامی، فقه و فقاهت قرار داده اند که باید با بررسی و آسیب شناسی در رفع آن اقدام شود و ان شاالله خواهد شد.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان میلاد مسعود مولی الموحدین، امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام را به همه شیعیان، دوستداران و علاقمندان آن حضرت و همه عدالت خواهان و آزادگان جهان تبریک گفت و روز مرد و پدر را گرامی داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی حزب موتلفه اسلامی انقلاب اسلامی مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۳۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: طرح نور در چارچوب قوانین و مقررات و با حمایت همه دستگاه‌ها باید با قاطعیت تداوم پیدا کند.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله عباس کعبی در نشست فصلی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی که در مرکز تربیت و تعالی ثامن الحجج (ع) عقیدتی سیاسی انتظامی در قم برگزار شد، با توصیه به حاضرین برای خواندن مکرر سوره‌های فتح، محمد (ص)، صف و جمعه اظهار داشت: این سوره‌ها سوره‌های جهاد، ایثار و شهادت و حضور در میدان و در کنار ولایت رسول الله و ولایت ائمه اطهار (ع) بودن است و اگر الهام بگیریم در کنار ولایت، ولی فقیه ماندن است.

وی با عنوان کردن مصائب و سختی‌های رسالت نبی مکرم اسلام (ص) افزود: جهاد رسول خدا در هفت مرحله ۱-جهاد دعوت ۲-جهاد مقاومت ۳-جهاد بسیج نیرو برای تشکیل دولت اسلامی ۴-جهاد تشکیل دولت اسلامی ۵-جهاد حفظ نظام اسلامی ۶-جهاد فتح اسلامی ۷-جهاد روابط بین الملل دولت اسلامی یود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قمگفت: سنگ زیرین رسالت‌های بزرگ خودسازی است و در انقلاب ما نیز مراحل جهاد با رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی این مرجع بی‌نظیر تقلید آیت الله امام خمینی (ره) در دوران معاصر آغاز و هم اکنون در حال رسیدن به اوج است و دارد به یک قدرت بین المللی نوین تبدیل می‌گردد که ضربه «وعده صادق» نقطه عطفی در این عرصه بین المللی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، رکن اصلی عملیات غرور آفرین «وعده صادق» را هدایت‌ها و رهنمایی‌ها و رهبری شایسته رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: رهبری عظیم الشأن فرمودند وعده صادق عزت عظمت شکوه جلال و اقتدار ملت ایران را نشان داد و اراده ملت ایران را به نمایش گذاشت.

وی خطاب به مدیران سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی تاکید کرد: جهاد شما حفظ صیانت و ایجاد تحول معنوی و بصیرتی در کارکنان و خانواده‌ها در جهت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس اسلامی است.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: جهاد یعنی تبدیل ضعف به قدرت، تهدید به فرصت، کارنامه موفق عقیدتی سیاسی آنگاه بالنده‌تر می‌شود که ببینیم در هر کدام از عقیدتی سیاسی‌ها چقدر مجاهدانه ضعف‌ها به قدرت و تهدیدها به فرصت تبدیل شده است و خلاقیت و ابتکارشان چقدر بوده است.

آیت الله کعبی تصریح کرد: هتک حریم اخلاقی جامعه و سهل انگاری درباره حجاب بسترساز تضعیف فرهنگ دینی جامعه و مسبب ایجاد انحرافات گسترده است.

وی با تاکید به داشتن روحیه جهادی اظهار داشت: روحیه جهادی می‌تواند عقیدتی سیاسی انتظامی را متحول کند و ماموریت‌های تاریخی آن را به سرانجام برساند پس باید از این روحیه جهادی محافظت کرد و آن را ارتقاء داد.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: طرح نور در چارچوب قوانین و مقررات و با حمایت همه دستگاه‌ها باید با قاطعیت تداوم پیدا کند و مورد حمایت همه دستگاه‌ها، نهادها و اقشار گوناگون جامعه قرار گیرد.

آیت‌الله کعبی با اشاره به بیانات صریح رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه داشتن حجاب حکم قانون و هم حکم شرع است، گفت: قوه قضائیه و فراجا باید به مسئولیت‌های قانونی و شرعی خود به شکل کامل عمل کنند.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان ضمن حمایت از اجرای طرح نور، خواهان تبیین ابعاد گسترده آن شد و افزود: همگی باید در کنار فرماندهی انتظامی، حساب شده و با حمایت مردمی این طرح را اجرا کنید و انتظامی تحت هر شرایطی نباید از این طرح عقب نشینی کند.

دیگر خبرها

  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • احسان طبری؛ تئوریسین برجسته چگونه از مارکسیسم برگشت و «خدمت‌گزار بزرگ نظام اسلامی» شد
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد