Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

هیدروکینون یک مهار کننده سنتز ملانین با فرمول شیمیایی C6H6O2 است که با نامهای ایدروچینون، کینول، 1،4-دی هیدروکسی بنزن، 1،4-هیدروکسی بنزن، کینول، بنزن-1و یا 4-دیول نیز شناخته می‌شود. هیدروکینون ماده ای بلوری و جامد، سفید رنگ و  بدون بو و سوزنی شکل است که به طور عمده به عنوان بازدارنده در پلیمریزاسیون استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ماده به صورت طبیعی نیز در زغال اخته، گلابی و بلوبری یافت می شود. هیدروکینون یک ترکیب آلی آروماتیک است که نوعی فنل مشتق شده از بنزن می باشد. در کنار این منابع می توان از ترکیبات طبیعی دیگری چون انواع آنتی اکسیدان ها، اسیدهای گیاهی و ویتامین ب به عنوان جایگزین آن استفاده کرد. مجموعه اُشیم با فروش مواد شیمیایی به صورت عمده و خرده امکاناتی فراهم ساخته که خرید هیدروکینون را از طریق فروش مجازی، وارد خط تولید بازار داخلی خود نمایند.

موارد مصرف هیدروکینون

ایالات متحده آمریکا بزرگترین صادر کننده هیدروکینون و اروپا دومین بازار بزرگ HQ است. در این میان چین بزرگترین مصرف کننده این ماده است. آسیا نیز بزرگترین بازار هیدروکینون در جهان است که بیش از نیمی از خرید هیدرو کینون جهانی را در سال 2019 به خود اختصاص داده است. نمونه ای از کاربردهای این ماده در ایران عبارتند از:

روشن کننده پوست

هیدروکینون ماده حذف کننده رنگدانه است که در کرم ها استفاده می شود. ضمنا این ماده یک ماده روشن کننده پوست است،که می تواند در درمان انواع مختلف هایپرپیگمنتیشن مفید باشد. درست است که هیدروکینون باعث کاهش رنگ تیره پوست می شود، ولی مصرف آن بر روی پوست ممکن است باعث واکنش آلرژیک و افزایش حساسیت به آفتاب شود.

عکاسی

عملکرد هیدروکینون در عکاسی به عنوان یک عامل کاهش دهنده محلول در آب است. این ماده در ساخت فیلم و تصاویر سیاه و سفید به عنوان یک جزء اصلی عمل کرده و با ترکیب متول ، هالیدهای نقره را به نقره اصلی کاهش می دهد.

مهار کننده پلیمریزاسیون

هیدروکینون با کاهش قدرت نیز ارتباط دارد. این ماده به عنوان آنتی اکسیدان، از پلیمریزاسیون اسید اکریلیک ، متیل متاکریلات ، سیانو اکریلات و موادی که مستعد ابتلا به پلیمریزاسیون ناشی از رادیکال هستند، جلوگیری می کند. هیدروکینون به عنوان پاک کننده رادیکال های آزاد، باعث افزایش ماندگاری رزین های حساس به نور می شود.

پلاستیک سازی، صنعت رنگ ، صنعت غذایی

هیدروکینون درحوزه پلاستیک سازی و تولید انواع متفاوت آنها بسیار کاربرد دارد. این ماده به عنوان معرف در تعیین مقدار کمی فسفات، به عنوان آنتی اکسیدان کاربرد دارد. خرید هیدوکینون در صنعت رنگ برای رنگ زدایی و در صنعت غذایی به عنوان یک آنتی اکسیدان صورت می پذیرد.

لوازم آرایشی

هیدروکینون خیلی سریع با اکسیژن ترکیب شده و در معرض هوا قهوه ای می شود. خرید هیدروکینون در کارخانجات تولیدی وسایل آرایشی به دلیل ماده ای سبک کننده رنگدانه ای است که در کرم های سفید کننده استفاده می شود. این ماده به طور بالقوه سرطان زاست و با ایجاد اوکرونوز، تغییر رنگ پوست همراه است. اما استفاده 4 درصد آن در محصولات تجویز شده را مجاز می داند. بیشترین استفاده آن در رنگ مو به عنوان آنتی اکسیدان و رنگ دهنده مو است که مشتریان بسیار زیادی دارد.

جلوگیری از خوردگی بویلرها

مسئله خوردگی و زنگ‌زدگی در سیستم های تولید بخار مشکلات متعددی ایجاد می نماید. خرید هیدروکینون با کاهش اکسیژن محلول در جریان های ورودی به بویلرها همراه است که کمک شایانی در حل این مشکل دارد.

مواد شیمیایی افزودنی

مواد شیمیایی افزودنی، دسته ای از مواد شیمایی هستند که در تمامی صنایع کاربرد دارند. این مواد در صنایع مواد غذایی, دارویی و حتی در آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. همانطور که از نامش مشخص است این دسته از مواد به اجزا اصلی سازنده محصول نهایی افزوده می شوند تا ویژگی های خاصی به آن دهد. مواد شیمیایی افزودنی می تواند باعث افزایش استحکام, انعطاف, شفافیت, کدری و غیره در محصول نهایی شوند. البته این مواد افزودنی می توانند ریشه طبیعی و یا مصنوعی (سنتزی) داشته باشند و به صورت جامد و یا مایع مصرف شوند.

خرید مواد شیمیایی افزودنی

مواد افزودنی بسته به شرایط کاربردهای متفاوتی دارند. اضافه کردن مواد شیمیایی افزودنی به محصول نهایی باعث کارایی بهتر محصول می شود برای مثال مواد افزودنی در شوینده ها کف را زیاد می کند، در حالی که در کف شورها از ایجاد کف جلوگیری می کند. در برخی از مواد ایجاد رایحه می کند و در برخی دیگر باعث ماندگاری و تثبیت رنگ و طعم می شود. خرید مواد شیمیایی افزودنی برای کارخانجات تولیدی برحسب نیاز آنها از ضروریات است .این ماده بصورت عمده و خرده در فروشگاه اوشیم موجود بوده و در مقیاسهای خرد و کلان قابل ارسال به تمام نقاط سراسر کشور می باشد.

خرید هیدروکینون

شرکت اوشیم، یکی از برترین واردکنندگان در حوزه صنایع آرایشی و دارویی بخصوص فروش هیدروکینون می‌باشد. شما مشتریان عزیز می‌توانید جهت دریافت آنالیز و خرید هیدروکینون دارای کیفیت عالی، با کارشناسان و متخصصان مجموعه  تماس بگیرید. تنها با چند کلیک و مشاوره با کارشناسان خبره این مجموعه, می توانید مواد افزودنی مورد نیاز و یا سایر مواد شیمیایی مصرفی خود را از این فروشگاه تهیه فرمایید.

شرکت بازرگانی اوشیم

امروزه یکی از اساسی ترین مولفه های پیشرفت و موفقیت در صنعت و صنعتگری، مواد شیمیایی و خرید و فروش مواد شیمیایی با کیفیت و مرغوب است. مطمئنا یک صنعت گر حرفه ای همیشه به دنبال خلق اکتشافات است . یک تولید کننده قوی تمایل دارد مواد شیمیایی مرغوب و با کیفیت را شناسایی کند، تا بتواند محصولاتی تک و منحصر به فرد تولید کند و در بازار رقابت از رقبای خود پیشی بگیرد. بر همین اساس فروشگاه اوشیم فعالیت حرفه ای خود را با قدرت تمام آغاز کرده و خوشبختانه مفتخر به خدمات رسانی به سر تا سر ایران است. شعار این شرکت ارائه بهترین هاست. لذا بهترین مواد شیمیایی را از مطرح ترین برند های چینی، آلمانی و ترکیه ای تهیه کرده و در خدمت شما عزیزان قرار می دهد. اگر به اطلاعات بیشتری درزمینه خرید هیدروکینون نیاز دارید و یا به دنبال مشاوره های حرفه ای در این زمینه می گردید، کارشناسان ما در خدمت شما عزیزان هستند. همچنین پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از آخرین قیمت های مصوب در خرید مواد شیمیایی افزودنی  با متخصصین ما در ارتباط باشید.

تلفن:  88446925-021 و 88428964-021          

موبایل و واتس آپ: 09209091600

آدرس سایت:  https://oshim.ir  

آدرس ایمیل:  oshimgroup@gmail.com

رسانه های اجتماعی:  @oshim.ir

منبع: فردا

کلیدواژه: تولید کننده محصولات بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۳۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان

 روح الله شکری سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت:۹۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل استفاده در آبادان با اجرای طرح ضربتی بازرسی‌های بهداشتی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی به منظور کنترل و نظارت وضعیت بهداشتی این مراکز کشف و توقیف شد.

او این اقلام کشف و توقیف شده را شامل انواع مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، لبنیات و چیپس اعلام کرد.

به گفته این مسئول شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی به صورت ۲۴ ساعته می‎‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند تا بدون اغماض با متخلفان بهداشتی برخورد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • از دجله تا راین!/کدام کشور اروپایی رکورددار تجهیز صدام به تسلیحات شیمیایی بود؟
  • دولت تا حد امکان برای برنج و چای «خرید تضمینی» نخواهد داشت
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی سمی در نیومکزیکو/ خلبان نجات یافت
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • کشف خطر جدید میکروپلاستیک‌ها بر سلامت
  • شناسه دار شدن محصولات آرایشی و بهداشتی