Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@14:47:51 GMT

تجلیل شرکت بیمه کوثر از خانواده شهدا و ایثارگران

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۳۴۹۷

تجلیل شرکت بیمه کوثر از خانواده شهدا و ایثارگران

در آستانه میلاد حضرت علی (علیه‌السلام)، از اعضای معزز خانواده شهدا که در شرکت بیمه کوثر مشغول به کار هستند تجلیل شد. در طلیعه ۱۳ رجب مصادف با میلاد مسعود مولی الموحدین حضرت امیرالمومنین (علیه‌السلام)، در مراسمی که با حضور ابوالفضل آقادادی مدیرعامل، حجت‌الاسلام عبدالرضا خنجری رییس اداره عقیدتی سیاسی و برخی معاونان و مدیران شرکت برگزار شد از تعدادی از کارکنان شرکت بیمه کوثر که جزو خانواده شهدا هستند تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدای مراسم، مدیرعامل شرکت با تبریک ولادت فرخنده ساقی کوثر و روز مرد به حاضران گفت: در فرهنگ بیمه کوثر که بر مبنای خیر کثیر بنا شده است، سعی شده همه همکاران از افراد متخصص ارزشی برگزیده شوند تا علاوه بر پیش‌برد کار‌های شرکت به عالی‌ترین وجه، با خدمت‌رسانی درست و بهنگام به ذی‌نفعان در اقصی نقاط کشور بهترین تجربه‌ها را برایشان محقق کنند.
وی حضور همکارانی که از خانواده شهدا هستند را برای شرکت مایه خیر و برکت دانست و خاطرنشان کرد: حقی که شما به گردن کشور و مردم دارید بسیار بزرگ است و از طرفی انتظاری که جامعه از شما به عنوان افراد شاخص و برجسته دارد بیش از دیگران است. از این رو، در شرکت نیز وظیفه شما در بهترین و الگو بودن سنگین‌تر است.
در ادامه این نشست صمیمی، حجت‌الاسلام خنجری خانواده شهدا را همچون چراغ فروزانی دانست که در هر جمعی باشند راه و مرام شهدا را یاداوری می‌کنند و تصریح کرد: تدبیر مدیرعامل این بود که ما حضورا خدمت تک‌تک شما عزیزان و خانواده‌هایتان برسیم، اما متاسفانه با توجه به شیوع دوباره بیماری کرونا این توفیق از ما سلب شد و امروز از شما دعوت کردیم که به نیابت از سایر بزرگواران و خانواده‌های ارجمندشان مجلس ما را نورانی کنید.
وی با تبریک به مناسبت میلاد جوان‌ترین امام شیعه، حضرت جواد (علیه‌السلام) و روایت حدیثی از ایشان گفت: «توفیق الهی»، «پندپذیری» و «اندرزگویی از درون» سه چیزی است که انسان نیاز دارد تا بتواند در راه درست خدا و امامانش حرکت کند. شهدا به عنوان پیشگامان حرکت در مسیر الهی همواره ارتباط خود را به بهترین شکل با حضرت احدیت حفظ می‌کردند که برجسته‌ترین نماد این ارتباط عاشقانه نماز است.
رییس عقیدتی‌سیاسی شرکت توجه به نماز اول وقت و ارجحیت آن را به تمام کار‌ها و جلسات یک اصل مهم در بیمه کوثر خواند و افزود: خوشبختانه با وجود الگو‌های عملی همچون شخص مدیرعامل و دیگر معاونان و مدیران شرکت بیمه کوثر در این زمینه، این فرهنگ روزبه‌روز در شرکت مستحکم‌تر می‌شود. من از شما خانواده‌های معظم شهدا نیز می‌خواهم در زمینه ترویج این موضوع از هیچ تلاشی فروگذار نکنید.
گفتنی است، در پایان با اعطای هدیه و لوح تقدیر از کارکنان حاضر در این مراسم تقدیر شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شرکت بیمه کوثر بیمه مرکزی صنعت بیمه عملکرد صنعت بیمه در سال 1400 شرکت بیمه کوثر خانواده شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۳۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد

به گزارش قدس از خلیل آباد، محمد رضا خوشنویس ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر در جمع کارگران نمونه بخش‌های خصوصی شهرستان که با حضور رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خلیل آباد برگزار شد اظهار کرد: زحمات دست‌های پر مهر کارگران قابل ستایش است و اگر تلاش و کوشش کارگران نباشد اموارات جامعه پیش نخواهد رفت.

وی با بیان اینکه کارگران سربازان جبهه اقتصادی هستند افزود: بنده به عنوان نماینده عالی دولت و فرماندار شهرستان با تمام وجود در خدمت کارگران هستم و در جهت رفع مشکلات آن‌ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهم داشت.

خوشنویس با تاکید بر اینکه کارفرمایان بیمه کارگران را جدی بگیرند گفت: افزایش سطح آموزش کارگران در هر سطوحی مورد توجه کارفرمایان باشد و سعی کنند توانمندی و سطح آگاهی در مجموعه خود را بالا ببرند.

وی نیز در خصوص بیمه کارگران ساختمانی اظهار کرد: موضوع بیمه کارگران ساختمانی در دست شهرستان نیست اما با انجام مکاتبه با مدیران استان موضوع را پیگیری می‌کنم.

فرماندار خلیل آباد با بیان ایبنکه در حال حاضر ۲۵۰ نفر بیمه کارگران ساختمانی در شهرستان هستند افزود: برای افراد باقیمانده که ۱۵۰ نفر هستند، موضوع بیمه کارگران ساختمانی این افراد دنبال می‌شود.

وی یکی از برنامه‌های شهرستان را تشکیل هیات‌های اندیشه ورز نام برد و گفت: در هیات‌های اندیشه ورز افراد مختلف و اقشار مختلف از جمله در حوزه جوانان، بانوان و ایثارگران تشکیل خواهد شد که از عضویت یک نفر کارگر در این هیات استقبال خواهیم کرد.

وی منویات رهبری را با توجه به شعار امسال جهش تولید با مشارکت مردم را مورد توجه قرار داد و افزود: همه می‌توانیم در کنار هم بر مشکلات فایق آییم.

همچنین در ابتدای این جلسه حمید رضا صدیقی رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی خلیل آباد در گزارشی به فعالیت‌های حوزه کار و کارگری پرداخت و گفت: شهرستان خلیل آباد با داشتن ۱۴ تشکل کارگری و یک انجمن صنفی و نیز کانون بازنشستگان کشوری دارای ۲ هزار ۷۵۰ کارگاه است که در کارگاه‌ها بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ نفر بیمه شده هستند.

در ادامه از۲۰ کارگر واحدهای این شهرستان که به عنوان کارگران نمونه معرفی شده بودند تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار: حسین نوری

دیگر خبرها

  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا