Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@02:27:22 GMT

نگاره عابدزاده‌ها در میدان ولیعصر/ بوسه بر دست پدر

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۳۵۶۶

نگاره عابدزاده‌ها در میدان ولیعصر/ بوسه بر دست پدر

به گزارش خبرنگار تجسمی ایرنا، همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد امیرالمؤمنین(ع) و روز پدر، دیوارنگاره میدان ولی‌عصر(عج) با تصویری ماندگار از امیررضا و احمدرضا عابدزاده، به روزرسانی شد.

در این قاب که پس از بازی تیم‌های ایران و عراق و صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی ثبت شد، احمدرضا عابدزاده سنگربان اسبق تیم ملی کنار زمین آمد و فرزندش امیر عابدزاده که از دروازه تیم ملی در این دیدار محافظت می‌کرد، به سمت پدرش دوید و دستان او را بوسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیوارنگاره به همت خانه طراحان انقلاب اسلامی با شعار «بوسه بر دست پدر»‌ رونمایی شده است.

امیر رضا عابدزاده، زاده ۶ اردیبهشت ۱۳۷۲ در تهران، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران و فرزند دروازه‌بان سابق تیم ملی ایران، احمدرضا عابدزاده و اکنون دروازه‌بان باشگاه پومفرادینا است.

امیر عابدزاده در آبان ماه سال ۱۳۹۶ از سوی کارلوس کی‌روش برای نخستین‌بار به تیم ملی ایران دعوت شد و اولین بازی ملی خود را برای تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی فوتبال ازبکستان در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ بازی کرد که با نتیجه ۱ بر ۰ به نفع ایران به پایان رسید. او در ژوئن ۲۰۱۸ در فهرست نهایی ایران برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قرار گرفت.

احمدرضا عابدزاده، زاده ۴ خردادماه ۱۳۴۵ در آبادان، دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس تهران و باشگاه استقلال تهران است. وی که هم اینک به عنوان مربی دروازه بانان باشگاه پرسپولیس تهران مشغول به فعالیت است، به عنوان یکی از مهمترین و بهترین دروازه‌بان‌های ایرانی و حتی آسیایی، لقب عقاب آسیا را به خود گرفت.

عابدزاده در طول دوران بازی خویش در ۷۸ بازی ملی حضور داشت و در مجموع تنها ۵۲ گل دریافت کرد که از این جهت در کشور صاحب رکورد بوده است، این دروازه بان در بازی های مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه به عنوان یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان در راه کسب موفقیت به شمار می رفت.

برچسب‌ها امیر عابدزاده تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال احمدرضا عابدزاده دیوارنگاره میدان ولیعصر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امیر عابدزاده تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال امیر عابدزاده تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال احمدرضا عابدزاده دیوارنگاره میدان ولیعصر احمدرضا عابدزاده تیم ملی فوتبال دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۳۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان بازی با پرسپولیس را هم از دست داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر (فیلم)
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • ببینید | اولین تصاویر از آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • استوری احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • (عکس) استوری خاص احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش