Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@17:37:55 GMT

آقای مدیر: پولتان را نمی‌دهیم!

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۳۶۲۴

آقای مدیر: پولتان را نمی‌دهیم!

ایسنا/چهارمحال و بختیاری شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری طی اقدامی تامل برانگیز پس از گذشت بیش از دو سال اعلام کرد که این شرکت توان مالی برای پرداخت مطالبات جهاددانشگاهی استان را در اجرای طرح داناب ندارد، این در حالی است که مدیرعامل این شرکت بارها و بارها وعده پرداخت مطالبات را داده بود و این طرح در زمان اجرا دارای منابع مالی بوده است، حال باید دید چه کسی پاسخگوی این تخلف آشکار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری طی انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی با دستگاه‌های اجرایی طرح‌های متعدد پژوهشی و آموزشی را در راستای اهداف و سیاست‌های دستگاه‌های اجرایی و این نهاد برگزار می‌کند، عموما در اجرای این طرح‌ها از ظرفیت پژوهشگران، مدرسان و خبرنگاران نیز بهره‌ می‌برد و حق‌الزحمه‌های این افراد بنا بر قراردادهای منعقد شده پرداخت می‌شود.

جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری در همین راستا در تیرماه سال 1398 با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با شرکت آب منطقه‌ای استان اجرای پروژه اطلاع‌رسانی، آگاهی بخشی( آموزش و فرهنگ و سازی) جهت احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی  با عنوان "داناب" را بر عهده گرفت.

در اجرای این طرح تعدادی مدرس، خبرنگار و پژوهشگر جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری را یاری می‌کردند و این نهاد  بنا بر تعهد و وعده خود در همان سال و پس از اجرای طرح، مطالبات این افراد را به‌طور کامل از منابع داخلی پرداخت کرد، اما متاسفانه پس از گذشت بیش از دو سال شرکت آب منطقه‌ای استان هنوز مطالبات جهاددانشگاهی را باوجود نامه‌نگاری‌ و پیگیری‌های متعدد  پرداخت نکرده است، بارها و بارها وعده پرداخت مطالبات توسط مدیرعامل این شرکت و معاونان داده شده است، اما روند بدقولی‌های سریالی این مدیرعامل ادامه داد و خود را ملزم به پاسخگویی به این نهاد نمی‌داند.

این در حالیست که باوجود افزایش شدید قیمت‌ها، تورم و شرایط اقتصادی جامعه این تعلل در پرداخت مطالبات عملا ارزش ریالی این قرارداد را به‌شدت کاهش داده است و شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری باید بابت این تعلل و ایجاد خسارت مالی به این نهاد انقلابی پاسخگو باشد.

نکته قابل توجه این است که قبل از اجرای هر طرح و انعقاد تفاهم‌نامه با هر ارگانی باید منابع مالی از قبل پیش‌بینی می‌شد، اگر این اقدام صورت گرفته باشد، می‌توان با قطعیت گفت که این منابع در محل دیگری هزینه شده و قطعا خلاف قوانین و مقررات است و اگر بدون پیش‌بینی منابع مالی اقدام به انعقاد قرارداد شده؛ این شرکت باید پاسخگوی این مسئله باشد.

حال شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال وبختیاری پس از پیگیری‌های متعدد امروز طی نامه‌ای اعلام کرده است که این شرکت در شرایط فعلی توان پرداخت مطالبات جهاددانشگاهی در  اجرای طرح داناب را ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه چهارمحال و بختیاری شرکت آب منطقه ای جهاد دانشگاهی طرح داناب تفاهم نامه چهارمحال و بختیاری شرکت آب منطقه ای پرداخت مطالبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۳۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای شهرکرد امروز ۵ درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: آسمان استان تا اوایل هفته کمی تا قسمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • چهارمحال و بختیاری ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود