Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@19:04:04 GMT

آزادسازی «مأرب» سند اخراج آمریکایی‌ها از یمن است

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۳۶۵۳

آزادسازی «مأرب» سند اخراج آمریکایی‌ها از یمن است

مدیرعامل خبرگزاری «سبأ» آزادسازی استان «مأرب»» را سند اخراج آمریکایی‌ها از یمن و پایان جنگ و تجاوزی این کشور و مزدورانش توصیف کرد.

به گزارش مشرق، «نصرالدین عامر» مدیرعامل خبرگزاری «سبأ» یمن با تاکید بر عزم ارتش و کمیته‌های مردمی برای آزادسازی وجب وجب مناطق اشغال شده یمن تاکید کرد: آمریکایی‌ها و غربی‌ها می‌بینند که نبرد «مأرب» به معنای پایان دادن به تجاوزات و ضربه زدن به آمریکا و مزدوران منطقه‌ای آن در این جنگ است و ما تلاش می‌کنیم که از طریق این نبرد به حضور آمریکایی‌ها و همچنین تجاوزاتشان علیه سرزمین خود پایان دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عامر خاطر نشان کرد نبرد مأرب، نبردی سرنوشت ساز برای ماست تا همه سرزمین‌های خود را آزاد کنیم و این بخشی از استراتژی همه جانبه ما برای آزادسازی همه مناطق کشور و تعهدی اخلاقی و حقوقی و بر مبنای قانون اساسی به شمار می‌رود.

وی افزود ما به نوبه خود به این نبرد (آزادسازی مأرب) ادامه می‌دهیم و ممکن است این امر گاهی به تعویق بیفتد؛ اما آزادسازی مأرب یک مسئله سرنوشت‌ساز است و این منطقه آزاد می‌شود. هر وجب از خاکی که پیش از این اشغال شده بود آزاد خواهد شد و این یک تعهد دینی و اخلاقی و حقوقی و طبق قانون اساسی بوده و هرگز از آن عقب نمی‌نشینیم.

عامر تصریح کرد : تا زمانی که تجاوزات دشمن ادامه داشته باشد حملات ما نیز ادامه خواهد داشت. برخی معادلات نظامی ایجاد شده توسط نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن وجود دارد که این معادلات در راستای ضربات معین و در یک جهت معین و در یک زمان مشخص و دقیق و بررسی شده تقویت می‌شود.

مدیرعامل خبرگزاری «سبأ» یمن گفت : این ضربات با تحولات میدانی هماهنگ بوده و اثربخشی خود را در عرصه سیاسی و نظامی به اثبات رسانده و تا زمان رسیدن به صلح ادامه خواهد داشت. ما در جبهه‌های مختلف می‌جنگیم تا صلح را برای ملت خود به ارمغان آورده و محاصره تحمیل شده علیه کشورمان را برداریم. ضربات ما تا زمان رسیدن به این اهداف تعیین شده و مورد نظر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ما از زاویه مثبت به مواضعی که در سطح بین المللی درباره ضربه ما به امارات اتخاذ می‌شود، آن نگاه می‌کنیم؛ هر چند که این مواضع ظالمانه و مغرضانه و ناعادلانه و جانبداری از دشمنان جنایتکار و قاتل است، اما این مسئله کمک کرد که آرمان یمن در همه جهان مطرح و به مسئله اول در جهان تبدیل شود و این یک مورد مثبت است.

عامر درباره همسویی آشکار رژیم صهیونیستی با متجاوزان سعودی اماراتی و مشارکت آن در جنگ  علیه یمن گفت: درباره حضور رژیم صهیونیستی در منطقه نیز باید بگویم که امارات قبل از آغاز تجاوزات علیه ما و همچنین در خلال این تجاوزات، با دشمن صهیونیستی ارتباط برقرار کرده بود و این امر به آخرین عملیات ما در امارات مربوط نمی‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در نهایت حضور اسرائیل کاری از پیش نمی‌برد. اسرائیل حتی قادر به محافظت از خودش نیست و امروز از ترس‌ و نگرانی واقعی خود صحبت می‌کند و می‌ترسد که ضرباتی از مناطق مختلف به آن وارد شود. این رژیم در تلاش برای کاهش این وحشت و یا اینکه برای مقابله با آنها کار می‌کند.

عامر تاکید کرد: اسرائیل اساسا در منطقه در موضع قدرت قرار ندارد تا بیاید و از امارات دفاع کند. منظورم این است که هم امارات و هم اسرائیل شکست خورده هستند و در اینجا یک شکست خورده از شکست خورده دیگر کمک می‌گیرد. همه آنها امروز از قدرت و تحرکات و تاثیر ملت‌های منطقه می‌ترسند و نابودی اسرائیل را نزدیک‌تر از آنچه ما تصور می‌کنیم، می‌دانند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت متجاوزان سعودی اسرائیل آمریکا قانون اساسی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت آمریکایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۳۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو + فیلم

جمعی از فعالین محیط زیست در کردستان از شهر‌های کامیاران، دهگلان، سقز، جوانرود و سنندج با همراهی مردم روستای دیوزناو یک عقاب ر ا که زخمی شده بود پس از درمان در ارتفاعات کوهستانی شاهو آزاد کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • آمادگی دانشگاه کاشان برای پذیرش دانشجویان تعلیق شده آمریکا و اروپا
  • ظریف: اسرائیلی‌ها به آمریکایی‌ها هم لگد زدند | اسرائیل به هیچ کس رحم نکرد | آنانکه دل‌شان برای آمریکا لک می‌زند باید بدانند آمریکا چه کرد
  • هشدار دانشگاه کلمبیا درباره احتمال اخراج دانشجویان
  • دانشگاه کلمبیا درباره احتمال اخراج دانشجویان هشدار داد
  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به مناطقی در یمن
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو + فیلم
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس
  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه