Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید محمد پولادگر با اشاره به وضعیت فدراسیون بسکتبال و شرایط انتخابات این فدراسیون افزود: به درخواست اعضای مجمع این فدراسیون انتخابات عقب افتاد، علت این جابجایی زمانی اوج گرفتن ویروس کرونا بود که مورد موافقت قرار گرفت اما در صدد هستیم این انتخابات را قبل از پایان سال برگزار کنیم.

وی در واکنش به این سئوال که گفته می شود به دلیل این که صلاحیت یکی از کاندیداهای این فدراسیون نرسیده و به همین دلیل مجمع با تاخیر رو به رو شده است، ادامه داد: در جریان این ماجرا نیستم اما در نظر داریم مقدمات کار را فراهم کرده تا انتخابات در سال جاری برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در ادامه به انتخابات فدراسیون ژیمناستیک هم اشاره کرد و افزود: پروسه ثبت‌نام این فدراسیون هنوز انجام نشده اما همه مجامع انتخاباتی را برگزار خواهیم کرد.

وی در خصوص فدراسیون وزنه‌برداری و اینکه چرا سرپرست برای این فدراسیون تعیین نمی‌شود، خاطرنشان کرد: مرادی کارمند وزارتخانه است اما بابت سنوات او ابهامی وجود دارد که تا آخر این هفته قطعی می‌شود. اگر بازنشسته باشد، سرپرست می‌گذاریم و اگر حرف او درست باشد و هنوز بازنشسته نشده باشد، رئیس فدراسیون می‌ماند.

پولادگر درباره پرداختی به فدراسیون‌هایی که برای بازی‌های آسیایی آماده می‌شوند، خاطرنشان کرد: تا آخر این هفته یا اوایل هفته آینده به فدراسیون‌ها واریزی خواهیم داشت. شرایط فدراسیون کشتی به گونه ای بود که به همین دلیل پرداختی به این فدراسیون داشتیم. برای سایر فدراسیون‌ها هم به زودی پرداختی خواهیم داشت و امیدواریم تا آخر سال یک مرحله دیگر هم پرداخت کنیم تا واریزی آنها به ۸۰ درصد برسد.

برچسب‌ها فدراسیون های ورزشی بسکتبال فدراسیون تیراندازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون های ورزشی بسکتبال فدراسیون تیراندازی فدراسیون های ورزشی بسکتبال فدراسیون تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۳۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیو، دو و میدانی، با توجه به اعتراض یکی از ورزشکاران نسبت به چند نکته آئین نامه‌ای انتخابات مجدد کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی با حضور حسین مطیعی سرپرست فدراسیون و حمایت وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

بر همین اساس، پس از حضور اعضا و انجام رأی گیری در نهایت نتایج ذیل به دست آمد؛

حسین رسولی (رئیس کمیسیون ورزشکاران)

۱- مهدی پیرجهان (نماینده حاضر در مجمع)
۲- حسین رسولی (نماینده حاضر در مجمع)
۳- سبحان احمدی (نماینده حاضر در مجمع)
۴- تکتم دستاربندان (نماینده حاضر در مجمع)
۵- مریم کاظمی (نماینده حاضر در مجمع)
۶- حمیده اسماعیل نژاد (نماینده حاضر در مجمع)

کد خبر 6095005

دیگر خبرها

  • فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه تمدید شد
  • برگزاری میز مشاوره حقوقی هفته سوم اردیبهشت از سوی پارک فناوری پردیس
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • آینده سازان، پیروز فینال نخست لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم