Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه هیئت رئیسه فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلسه هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشهای رزمی امروز (دوشنبه 25 بهمن‌ماه) به ریاست یوسف بهتری رئیس فدراسیون و با حضور همایون خرم نایب رئیس، صدیقه هاشمی‌سنگر نایب رئیس بانوان و علی صدیقی سرپرست دبیری فدراسیون و سایر اعضای هیئت رئیسه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحث و تبادل نظر درخصوص برنامه‌های جاری فدراسیون انجمن‌های ورزشهای رزمی از مهمترین موضوعات جلسه امروز بود.   ♦️اعطای حکم دبیرکلی فدراسیون به علی صدیقی طبق مصوبه امروز (دوشنبه 25 بهمن‌ماه) هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشهای رزمی، علی صدیقی به عنوان دبیرکل فدراسیون منصوب شد. وی که پیش از این چندماهی مسئولیت سرپرست دبیری فدراسیون انجمن‌های ورزشهای رزمی را برعهده داشت، امروز حکم انتصاب خود به عنوان دبیرکل را از یوسف بهتری رئیس فدراسیون دریافت کرد. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی هیئت رئیسه فدراسیون انجمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۳۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، شهربانو و سهیلا منصوریان با کسب نشان‌های طلا و نقره در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی چین دو سهمیه ارزشمند حضور در مسابقات جهانی استرالیا را کسب کردند.

سهیلا منصوریان رئیس هیات ووشو کیش به نشان نقره و شهربانو منصوریان عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش نیز نشان طلا را کسب کردند.

نفرات اول و دوم هر گروه وزنی در این دوره از مسابقات سهمیه حضور در مسابقات جهانی ووشو استرالیا را کسب میکنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی