Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اصفهان به مناسبت درگذشت "احمد امین‌پور" استاد برجسته‌ دانشگاه هنر اصفهان و عضو سابق شورای اسلامی شهر اصفهان، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان به مناسبت درگذشت "احمد امین‌پور" استاد برجسته دانشگاه هنر اصفهان و عضو سابق شورای اسلامی شهر اصفهان، پیام تسلیتی صادر کرد که این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر رحلت برادر دانشمند، مؤمن و گرانقدر، مرحوم مغفور، استاد احمد امین‌پور موجی از اندوه را بر دل‌های ما نشاند و فقدانش را متاثرانه به سوگ نشستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم آن مرحوم و جامعه علمی و پژوهشی اصفهان، برای آن عزیز سفر کرده که به تعهد و تخصص موصوف بوده و در دانشگاه هنر اصفهان، شورای دوم اسلامی شهر و عرصه‌های علمی، میراثی و اجرایی اصفهان، منشأ خدمات و خیرات فراوان بود، آرزوی غفران و رحمت واسعه الهی دارم.

امید است با حضرت علی علیه السلام محشور گردد.

علی قاسم‌زاده
شهردار اصفهان

کد خبر 555680

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پیام تسلیت شهرداری اصفهان علی قاسم زاده شهردار اصفهان کلانشهر شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهردار اصفهان دانشگاه هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۳۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس) پیامی صادر کرد.   متن پیام بدین شرح است:   بِسْمِ الله الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ   انا لله وانا الیه راجعون   ضایعه درگذشت والده شهیدان محمد حسن و محمد حسین نیرنگ (حق شناس) موجب تأسف و تأثر فراوان گردید. از خداوند منان برای آن مرحومه همنشینی با فرزندان شهیدش و حشر با سیدالشهداء اباعبدالله الحسین علیه السلام و برای بازماندگان صبر و سکینه مسئلت می‌نمایم.        

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد