Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مجتبی معین وزیری عصر امروز به عنوان مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، عصر امروز با حضور سید محمدرضا حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جلیلی مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی و علی رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان مراسم تودیع هادی ابراهیمی مدیرکل سابق و معارفه مجتبی معین وزیری مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هادی ابراهیمی مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در این مراسم اظهارداشت: در زندگی هر انسانی روزهای خاصی است که در آن این فرصت داده می‌شود که برای دیگران کار کنیم و برای مردم مفید باشیم و بنده در مدت 17 سال حضور در اداره کار و 2 سال حضور مدیریت این استان همیشه سعی کرده‌ام که برای مردم مفید باشم و اگر نتوانم باری از دوششان بردارم باری نیز بر دوش آن‌ها نیافزایم.

وی افزود: شرایط اقتصادی سال‌های گذشته در کل کشور بسیار بد بود و کرونا هم وضعیت را به سمتی برد که بسیاری از بنگاه‌ها به فکر تعدیل نیرو بودند اما با کمک همکاران توانستیم کمترین چالش‌ها را در حوزه‌های کارگری استان داشته باشیم و در بخش تعاون هم کارها را توسعه دهیم.

مجتبی معین‌وزیری مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این مراسم اظهارداشت: خداوند را شاکرم که باری دیگر توفیق خدمت به مردم هرمزگان با ما اعطا کردند و از اعتماد مقام عالی وزارت، استاندار هرمزگان، نمایندگان و امام جمعه به بنده سپاسگزار هستم‌.

وی افزود: از همکاران اداره کار خواهش دارم همینطور که در رکاب دکتر ابراهیمی بودند به ما هم کمک کنند چرا که به هیچ عنوان زیبنده هرمزگان نیست که رتبه اول بیکاری را داشته‌باشیم و بایست برای حل این مشکل تلاش کنیم.

معین‌وزیری بیان‌کرد: از دکتر ابراهیمی می‌خواهم ما را تنها نگذارند و بتوانیم از تجارب ایشان استفاده کنیم و اکر در منصب بالاتری نیز مورد استفاده قرار گرفتند حتما ما را یاری کنند.

وی افزود: کسانی که مخالف انتصاب بنده بودند خواهش می‌کنم از ذره‌ای دوستدار انقلاب هستند دست مرا بگیرند و من حتما دست آن‌ها را می‌فشارم تا بتوانیم مشکلی از مشکلات مردم را حل ‌کنیم.

جلیلی مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی نیز در این مراسم بیان‌کرد: بخشندگی برای مسئولین ما در نظام جمهوری اسلامی یک وظیفه است و طبق بیان مرحوم علامه طباطبائی مهربانی با همه آفریده‌ها است و بخشندگی مهربانی، تکریم ارباب رجوع و پذیرش مسئولیت‌ها وظیفه‌ی ما مسئولین است.

معاون وزیر کار: برای اجرای عدالت نباید از فشارهای رسانه‌ای بترسیم/ تمام انتصابات از نیروهای وزارتخانه استمعاون وزیر ارشاد در یاسوج: مسائل سیاسی در انتصاب مدیران کل فرهنگ دخیل نیستانتصاب مسئول کمیته داوران و سخنگوی فدراسیون بوکس

وی ادامه‌داد: مسئولیت‌ در نظام جمهوری اسلامی ایران مانند دوی امدادی است و وقتی یک نفر به مقصد خود رسید مسئولیت دویدن را باید به  نفر  بعد تحویل دهد تا او طی طریق کند.

مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان‌کرد: از عملکرد هرمزگان احساس رضایت می‌کنم و می‌خواهم خواهش کنم که افتخار حضور در هرمزگان را داشته‌باشیم چرا که هرمزگان لایق بهترین‌ها است و می‌شود با کنار هم بودن مشکلات را حل کنیم.

جلیلی تاکید‌کرد: در سیل اخیر همه کارها را مدیران اداره‌کار هرمزگان انجام دادند اما کار را به نام ما زدند و ما تمام تلاش خود را کردیم اما زحمت بی منت مسئولین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان نشان داد که اهل خدمت صادقانه هستند.

وی خاطرنشان‌کرد: دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت ‌کار در استان قدرت فراوانی دارند و می‌توانند با تلاش‌های مضاعف مشکلات را با تصمیات خودشان رفع و رجوع کنند لذا از اعضای شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت کار در استان می‌خواهیم مدیرکل جدید را نیز یاری کنند.

انتهای پیام/865/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی هرمزگان مدیرکل جدید تعاون وزارت تعاون معین وزیری استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۳۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 

کشاورز مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در این مراسم گفت: شاخص‌های حوزه اشتغال نشان می‌دهد که در استان اتفاق خوبی رقم خورده است.

به گفته کشاورز، نرخ بیکاری استان در فصل زمستان چهار و هفت دهم درصد بود و هم اکنون شاخص‌های کار و تولید متناسب با میزان جمعیت است.

وی اضافه کرد: در حوزه کار و تولید رکن اصلی کارگران هستند و بر ما واجب است تا برای تقدیر از این قشر حداکثر توان خود را بگذاریم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین بر تقویت فرهنگ کار تاکید کرد و گفت: باید بتوان فضای مناسب تری را در حوزه کار و کارگر فراهم کرد.

کشاورز گفت: مسکن کارگری یکی از اولویت‌های استان است که استان رتبه خوبی در این زمینه دارد.

وی افزود: استان رتبه برتر اشتغال و امنیت را در فضای کسب و کار را دارد و در تلاشیم تا بهتر شود.

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استان قزوین رتبه اول را در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ دارد.

کشاورز در ادامه بر تقویت انجمن‌های ورزش کارگری و ایجاد بستر‌های مبتنی بر تعاونی تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی در کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی از کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • لایحه پیشنهادی امنیت شغلی کارگران به کجا رسید؟
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند