Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

قنبر خلیل‌پور افزود: قرارداد پرواز همدان - کیش (رفت و برگشت) با پیگیری استاندار همدان با شرکت کیش‌ایر منعقد شده و این خط پروازی از ۲ هفته آینده فعال و نسبت به پذیرش مسافر در این مسیر اقدام می کند.

به گزارش تین نیوز، وی با اشاره به اینکه بر اساس قرارداد منعقهد، پروازهای همدان - کیش در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته انجام می‌شود، اظهار داشت: این پرواز به صورت برنامه‌ای برقرار می‌شود و مسافران می‌توانند بلیت آن را از طریق دفاتر و آژنس های مسافرتی با قیمت مصوب تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه گنجایش هواپیمای این پرواز ۱۰۰ صندلی است، افزود: نرخ بلیت‌های این پرواز تعیین نشده و تا چند روز آینده بلیت آن قیمت گذاری می‌شود.

مدیر فرودگاه همدان با بیان اینکه یکی از نیازها برای رونق صنعت گردشگری در استان، افزایش پروازهای فرودگاه و راه اندازی خطوط پروازی داخلی و خارجی است، تصریح کرد: برقراری و افزایش پروازها یکی از مواردی است که می تواند استان همدان را در رسیدن به توسعه اقتصادی و گردشگری کمک کند.

خلیل‌پور با بیان اینکه فرودگاه همدان همه شرایط لازم برای انجام پروازهای بزرگ و کوچک را دارد، افزود: حمل و نقل به عنوان یکی از اساسی ترین زیرساخت های توسعه گردشگری، تاثیری مستقیم بر رونق این صنعت دارد و هر گونه تغییری در وضعیت حمل و نقل به سرعت اثر خود را در همه بخش های صنعت گردشگری نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه خط پروازی رفت و برگشت همدان- مشهد نیز به زودی برقرار می شود، افزود: استاندار همدان و نمایندگان مردم استان در حال پیگیری و رایزنی با شرکت فرودگاه‌های کشور برای افزایش تعداد پروازهای فرودگاه همدان هستند.

مدیر فرودگاه همدان با بیان اینکه پرواز تفریحی، آموزشی و امدادی در این فرودگاه جریان دارد، ابراز امیدواری کرد که با توجه به وجود زیرساخت‌های لازم برای ورود هواپیماهای پهن پیکر، شاهد برقراری و افزایش پروازهای این هواپیماها در فرودگاه همدان هم باشیم.

فرودگاه بین المللی همدان در پنج کیلومتری شمال شهر همدان قرار دارد و مجهز به سیستم های کمک ناوبری VOR/DME و NDB است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پذیرش مسافر تین مسافران گردشگری حمل و نقل رفت و برگشت مشهد پرواز همدان کیش فرودگاه همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۳۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد