Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - محمد رضا کرمی نژاد نشست بررسی مشکلات فاضلاب و طرح‌های نیمه تمام دزفول گفت:  ۵ هزار میلیارد ریال از طریق ماده ۵۶ به آبادان، ۳ هزار و ۹۱۰ میلیارد ریال به مسجدسلیمان، ۲ هزار و ۵۰۰میلیارد ریال به شادگان و ۴ هزار میلیارد ریال به خرمشهر اختصاص یافته است.

به گفته او  برای دریافت اعتبارات ماده ۵۶ هشت بانک عامل با شرکت آب و فاضلاب خوزستان همکاری دارند، ولی متاسفانه بانک ملی همکاری لازم را نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان می‌گوید: برای طرح فاضلاب دزفول  آمار اشتباه ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی را داده بودند که بعد از بررسی‌ها مشخص شد این طرح فقط ۴۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

این مقام مسئول گفت: در سفر رئیس جمهور به خوزستان مشکل فاضلاب تعدادی از شهر‌ها فهرست شده بود، ولی با توجه به آمار اشتباه ۸۸ درصدی پیشرفت فیزیکی طرح، نام دزفول حذف شده بود که با رایزنی صورت گرفته اضافه شد.

کرمی نژاد می‌گوید:  تصفیه خانه فاضلاب دزفول با ۴ متر مکعب بر ثانیه پیگیری و موافقت شده است و  ۲ زمین در کوی مدرس برای ایجاد خط انتقال فاضلاب تامین اعتبار شده که باید در اولویت کاری قرار گیرد، زیرا مشکل فاضلاب تامین اجتماعی نیز از این طریق برطرف می‌شود.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان   این خط انتقال یکهزار و ۲۰۰ متر است که ۸۴ میلیارد ریال برای آن قرارداد منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان دیگر طرح فاضلاب دزفول را طرح انتقال فاضلاب مرکز این شهر عنوان کرد که این  خط انتقال ۷ کیلومتر طول و ۹۰ میلیارد ریال اعتبار دارد.

این مقام مسئول می‌گوید:  ۲ پیمان به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال در بافت قدیم داریم که به مناقصه رفته‌اند و احتمالا تا اردیبهشت ماه سال آینده از مناقصه بیرون می‌آیند

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین اعتبار فاضلاب خوزستان شرکت آب و فاضلاب خوزستان میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۴۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان

               به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، فرهاد بختیاری فر افزود: در حال حاضر شهر‌های همدان، ملایر، کبودراهنگ، اسدآباد، نهاوند، تویسرکان، سرکان و رزن و روستا‌های ارزانفود، سیمین و ابرو از تأسیسات جمع آوری و تصفیه فاضلاب بهرمند هستند. 

 او گفت: در حال حاضر هزار و ۶١٠ کیلومتر شبکه توزیع و ٧۵ کیلومتر خط انتقال جمع آوری فاضلاب شهری و ۴۰ کیلومتر شبکه توزیع و ١٠ کیلومتر خط انتقال جمع آوری فاضلاب روستایی در سطح استان وجود دارد. 

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان عنوان کرد: ورود میلیون‌ها لیتر فاضلاب به رودخانه‌ها، دریا‌ها و منابع آب زیرزمینی باعث آلودگی شدید و خطرناک محیط زندگی انسان و سایر موجودات زنده می‌شود و بی‌تفاوتی در قبال دفع حجم بالایی از آلاینده‌ها، مردم را با خطرات بروز بیماری‌ها و اثرات ناخوشایندی مواجه می‌کند.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • خسارت سیلاب به خط انتقال آب ۳ روستای دزفول
  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • نیاز بندرعباس به ۷۰۰ میلیارد اعتبار جهت توسعه خطوط فاضلاب