Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حمکی از سوی دکتر حیدر صفر پور محمد مهدی سرفراز شکوهی به سمت سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس منصوب شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، محمد مهدی سرفراز شکوهی به سمت سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس منصوب شد . در حکم صفر پور خطاب به سرفراز شکوهی آمده است : با عنایت به تعهد،تخصص و تجربیات ارزنده جنابعالی در حوزه فرهنگی وجوانان به موجب این ابلاغ به "سمت سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان" منصوب می شوید انتظار می‌رود با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و در راستای سیاست ها و تحقق اهداف دولت مردمی و انقلابی ، با بهره گیری از ظرفیت های موجود در سطح استان، تعامل سازنده با دستگاههای ذیربط و صاحب نظران فرهنگی و جوانان نسبت به اجرای امور ذیل توجه جدی معمول دارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
1- اهتمام جدی در رسیدگی به مسائل و مشکلات مربوط به جوانان 2- برنامه ریزی برای تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان استان به طور منظم 3- توجه ویژه به تبین و اجرای مفاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی 4- ارتباط موثر و صمیمانه با گروه های مختلف مردمی اعم ازسمن ها ،خیریه ها،فعالان فرهنگی و اجتماعی 5- ارتباط موثربا گروه‌های جهادی و تلاش در ترویج ارزش ها وخدمات این گروه ها 6- توجه ویژه به جوانان کارآفرین و تلاش در جهت رفع موانع مربوطه 7- فراهم کردن بستر ترویج ارزشهای فرهنگی،دینی و ملی در سطح جامعه ۸- قانون مداری و اجرای متقن قوانین و مقررات مرتبط و شفاف سازی در ساختار مالی 9- سایر امور محوله وفق قوانین و مقررات امید است با توکل به خداوند متعال و در ظلّ توجهات خاصّه حضرت زهرا (س) و با توسل به منش و کلام حضرت امیر المومنین (ع) در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید از خداوند قادر متعال ، حسن عاقبت برای شما مسئلت دارم. مراسم معارفه سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان ظهر امروز 25 بهمن ماه با حضور روسا ستادی اداره کل ورزش و جوانان فارس در محل معاونت این اداره کل برگزار شد . انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اداره کل ورزش و جوانان منویات مقام معظم رهبری دولت مشکلات انقلاب گروه های مختلف قانون قوانین و مقررات حضرت زهرا معارفه ورزش و جوانان فارس سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۴۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت گفت: بر اساس مصوبه سفر استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان عملیات حفر چاه عمیق برای آبیاری زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت آغاز شد.    محمدزاده گفت: برای حفر این چاه عمیق ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است که در مدت ۲۰ روز عملیات حفر این واه به پایان خواهد رسید.    رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت خاطر نشان کرد: بعد از اتمام عملیات حفر چاه. اداره کل ورزش و جوانان استان برای لوله کشی دور ورزشگاه انقلاب جهت آبیاری چمن ورزشی ۶۰۰ میلیون تومان دیگر هزینه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • باید از ظرفیت‌های ارزنده جوانان عشایر بیشتر بهره‌مند شویم
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی