Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی احمدی شامگاه دوشنبه در بیستمین قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین ۹۴.۵ درصد کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان دُز دوم و ۹۷.۵ درصد دُز نخست واکسن علیه ویروس کرونا را تزریق کرده‌اند.

وی افزود: تا ابتدای اسفندماه سال‌جاری بایستی میانگین تزریق واکسن کارمندان دستگاه‌های اجرایی علیه ویروس کرونا به حداقل ۸۵ درصد افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تاکنون ۹۶.۴ درصد فعالان حوزه تجاری و بازرگانی چهارمحال و بختیاری دُز نخست، ۹۰ درصد دوز دوم و ۳۵ درصد دوز سوم واکسن علیه ویروس کرونا را دریافت کردند.

وی یادآور شد: همچنین ۹۷ درصد فعالان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در استان دُز نخست، ۹۳.۲ درصد دُز دوم و ۴۲ درصد دُز سوم واکسیناسیون علیه ویروس کرونا را انجام داده‌اند.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در بخش ترددها و حمل و نقل درون‌شهری ۹۳ درصد دوز نخست، ۸۳ درصد دوز دوم و ۲۹.۱ درصد دوز سوم واکسن خود را علیه ویروس کرونا تزریق کردند.

وی گفت: همچنین در بخش ترددها و حمل و نقل برون‌شهری ۹۳.۲ درصد دوز نخست، ۸۲ درصد دوز دوم و ۳۰.۲ درصد دُز سوم واکسن خود را علیه ویروس کرونا تزریق کردند.

احمدی تاکید کرد: هم‌اکنون میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان ۶۵.۵ درصد، در اصناف ۷۵.۵ درصد، میانگین رعایت بهداشت فردی در استان ۶۴ درصد و فاصله‌گذاری اجتماعی ۵۴.۲ درصد است.

وی ادامه داد: تا زمان شیوع ویروس کرونا مردم برای انواع مراسم در آرامستان‌ها هیچ‌گونه تجمعی برگزار نکنند و در مناطق قرمز از نظر رنگ‌بندی شیوع این ویروس، دورکاری برای کارمندان دارای بیماری‌های زمینه‌ای و مادران باردار اجرایی شود.

احمدی تصریح کرد: در این مدت با تشکیل و فعال کردن گروه‌های نظارتی، میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در گروه‌های مختلف بررسی، نسبت به جلوگیری از برگزاری انواع مراسم و تمجع‌ها اقدام، فعالیت آموزشگاه‌ها در مناطق قرمز ممنوع و ساعت کاری در مناطق قرمز کاهش داده شود.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری هم گفت: آموزش‌های غیرحضوری برای پایه‌های اول و دوم ابتدایی و پایه دوازدهم مفید نیست و بهتر است کلاس‌های درس مدارس تعطیل و از راه دور نشود.

افشین امیریان تاکید کرد: در سال تحصیلی گذشته سه هزار دانش‌آموز مجبور به تکرار پایه شده و ۹۰۰ دانش‌آموز ترک‌تحصیل کرده‌اند.

وی یادآور شد: هم‌اکنون ۲۰ درصد مدارس روستایی و عشایری استان امکان دریافت آموزش‌ها از طریق تبلت را ندارند.

به گزارش ایرنا، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، ۹۲ هزار و ۳۲۹ مبتلای به ویروس کرونا در استان شناسایی شده که از این تعداد یک‌هزار و ۷۶۸ بیمار جان خود را از دست داده‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری واکسن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری واکسن ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری واکسن چهارمحال و بختیاری علیه ویروس کرونا ز سوم واکسن درصد دوز ۲ درصد د درصد د ز ۵ درصد ز نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۴۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان تجربی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری؛ نماینده سازمان سنجش در استان گفت: آزمون‌های گروه‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح دیروز و داوطلبان گروه هنر و زبان خارجه در نوبت عصر دیروز با هم رقابت کردند.
مسئول برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه شهرکرد گفت: امروز در استان ۸ هزار و ۴۹۰ نفر داوطلب تجربی در آزمون شرکت کردند.
باقری افزود: در آزمون سراسری امسال تأثیر سوابق تحصیلی ۵۰ درصد و سال آینده ۶۰ درصد خواهد است.
وی ادامه داد: نتایج این آزمون نیمه مرداد ماه اعلام خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • ۶۰ هزار هکتار از دیمزارهای چهارمحال و بختیاری زیر کشت رفت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • رقابت داوطلبان تجربی در چهارمحال و بختیاری
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار