Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@23:51:48 GMT

انصراف نماینده مجلس از حضور در برنامه فوتبال برتر

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۴۹۳۰

نماینده مجلس از حضور در برنامه فوتبال برتر انصراف داد.

در آستانه برگزاری نشست سرنوشت‌ساز هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال در روز پنجشنبه هفته جاری، تلاش های زیادی برای شکست تلاش ها برای عزل عزیزی خادم شروع شده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از تابناک، در ۲۴ساعت گذشته چند رسانه نوشتاری به یاری رئیس فدراسیون فوتبال آمده اند و فشار را بر اعضای مخالف هیات رئیسه بیشتر کرده اند اما برنامه فوتبال برتر در این میان، قاضی‌زاده هاشمی نماینده صاحب‌نظر مجلس در امور فوتبال و ورزش کشور را به برنامه امشب دعوت کرد تا به بررسی جوانب مختلف پرونده اساسنامه فدراسیون فوتبال و دلیل عدم تصویب آن در مجلس بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مطلع مجلس هم که از دوره مهدی تاج با کجروی های فدراسیون فوتبال مقابله کرده است، با اسناد و مدارک کامل آماده حضور در این برنامه زنده بود اما طبق اخباری که به تابناک رسیده است، در آخرین ساعات با توجه به مشورت‌ها و توصیه‌هایی که به قاضی زاده هاشمی شد، او تصمیم گرفت حضور خود در صداوسیما را فعلا تا بعداز جلسه پنجشنبه هیات رییسه فدراسیون و تعیین تکلیف شهاب الدین عزیزی خادم به تاخیر بیندازد.

گفته می‌شود برخی از کارشناسان به این نماینده مجلس هشدار دادند که احتمال دارد فیلم این برنامه به صورت گزینشی تقطیع و برای فیفا ارسال شود تا بهانه‌ای برای برخورد فیفا درصورت عزل عزیزی‌خادم شود.

این احتمال وجود دارد که تلاش قانونی هیات رییسه فدراسیون فوتبال طبق اختیارات مصرح در اساسنامه، با برخی حرف های نمایندگان مجلس به عمد طور دیگری تفسیر شود و خواسته منطقی اعضای هیات رئیسه به دخالت  حاکمیتی گره بخورد.

به این ترتیب ارائه اسناد و مدارک این نماینده مجلس تا هفته آتی به تاخیر افتاد تا خوراک لازم برای سو استفاده برخی چهره های چسبیده به فوتبال ایران مهیا نشود.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس پیرمردها در تیم پرسپولیس؛ از از 32 تا 40 سال! احتمال شکایت ذوب آهن از استقلال بیشترین گل پنالتی در چهار فصل اخیر فوتبال اروپا | ایموبیله در صدر، رونالدو در تعقیب رونالد آرائوخو خطاب به نیمکت اسپانیول: به سمت دسته دو! 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال نماینده مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۴۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال هلند، شامگاه یکشنبه تیم‌های فوتبال «فاینورد» و «زووله» به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه پر گل ۵ بر صفر به سود فاینورد به پایان رسید.

گل‌های فاینورد در این بازی را «آیاسه یوئدا »(۳۳)، «ایوانوسک »(۴۱)، «سانتیاگو خیمنز »(۶۷، ۸۲) و «لوتشارل گیرترویدا »(۸۰) به ثمر رساندند.

علیرضا جهانبخش ملی پوش ایرانی فاینورد در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه ۵۷ وارد زمین شد.

فاینورد با این پیروزی ۷۸ امتیازی شد. پیش از این دیدار هم آیندهوون با برتری برابر «اسپارتا روتردام» قهرمانی خود را در لیگ برتر هلند قطعی کرد. فاینورد در رده دوم قرار دارد و توئنته هم با ۶۳ امتیاز سوم است.

کد خبر 6097720

دیگر خبرها

  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • برنامه و داوران هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • انصراف سینر از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • انصراف «سینر» از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال