Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:59:29 GMT

دشمنان درصدد رخنه در امت اسلامی از درون هستند

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۴۹۵۳

دشمنان درصدد رخنه در امت اسلامی از درون هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن با هیاتی از قبایل مناطق الجوبه و العبدیه در استان مارب دیدار کرد.

رهبر انصارالله یمن در این دیدار خطاب به قبایل مذکور گفت: همکاری و تلاش های شما در رویدادهای اخیر درخشان و در راستای ایجاد برادری و وحدت کلمه بود.

عبدالملک الحوثی در عین حال بر صلح عمومی و همکاری با افراد سرشناس قبایل برای حل مشکلات در مناطق العبدیه و الجوبه تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر انصارالله یمن تصریح کرد: دشمنان در صدد رخنه در امت از داخل هستند همانطور که رژیم های سعودی و امارات را برای اجرای اهداف خود بکار گرفتند.

عبدالملک الحوثی در عین حال بر ترویج آگاهی و هوشیاری برای عدم تاثیرپذیری از فتنه جویان مزدور آمریکا و اسرائیل تاکید کرد و افزود: وظیفه ما ایجاد اتحاد و تقویت برادری و وحدت مواضع است و هرکس می خواهد به صف متجاوزان بپیوندد به میهن و قبیله خود اهانت می کند.

وی ادامه داد: خطرناکترین چیزی که امت را تهدید می کند هم پیمانی با دشمنان حقیقی آن یعنی آمریکا و اسرائیل است و هرکس که در کنار عربستان و امارات بایستد در حقیقت در کنار متحدان آمریکا و اسرائیل ایستاده است.

رهبر انصارالله یمن همچنین انجام تمام تلاش ها برای خدمت رسانی به مردم الجوبه و العبدیه را خواستار شد.

کد خبر 5425332

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالملک الحوثی جنبش انصارالله یمن یمن اوکراین روسیه ایالات متحده امریکا عراق مسکو ایران رژیم صهیونیستی جو بایدن ناتو ولادیمیر پوتین فلسطین واشنگتن کی یف انگلیس انصارالله یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، حجت اسلام هادی صاحبقرانی  در این مراسم  با گرامی داشت هفته معلم گفت: جامعه روحانیت نیز  در کسوت معلمان جامعه هستند و از محور‌ها و ماموریت‌هایی  که تبلیغات اسلامی در این حصوص تلاش  می‌کند مسئله رصد و کارهاو اقدامات دشمنان است و در حال حاضر با بیداری دانشجویان اروپا وآمریکا در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها یعنی درگیر شدن دشمنان ما با همدیگر است.

وی با اشاره  به نامه ۱۰ سال پیش مقام معظم رهبری به دانشجویان امریکا افزود: منشاء این تحولات دانشگاهی در آمریکا و اروپا نامه رهبری در ۱۰ سال پیش است که به جوانان اروپایی نوشت و حالا به اینده نگری رهبری می‌رسیم و وظیفه ما را سنگینتر می‌کند باید جهاد تبین کنیم

سپس در پایان مراسم با تقدیر از حجت اسلام یداللهی حجت اسلام حسین حسن نژاد را به سمت مسئول تبلیغات اسلامی جغتای معرفی کرد.

دیگر خبرها

  • تلاش دشمنان برای دین زدایی در جهان اسلام
  • اعتراضات دانشجویی مقامات آمریکا را رسوا کرد/ دشمن از عملیات مقاومت یمن نگران است
  • الحوثی: آمریکا به دنبال ادامه نسل‌کشی در غزه است/ جنبش دانشجویی دست واشنگتن را رو کرد
  • دشمنان درصدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد
  • معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای
  • وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است
  • شهید مطهری  و آسیب شناسی انقلاب