Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملکرد مهرداد سراجی در باشگاه سایپا بعداز سقوط تیم والیبال نارنجی‌ها مورد اعتراض کارکنان قرار گرفته است و آنها از صبح روز دوشنبه دست به اعتصاب زده‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی، طبق اعلام علیرضا دهقانی گزارشگر ورزشی صداوسیما ، بعد از سقوط تیم فوتبال سایپا به لیگ یک در فصل گذشته، انحلال تیم فوتسال بانوان باشگاه و حالا سقوط تیم پر افتخار والیبال سایپا و تصمیمات عجیب و غریب سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان جهت جذب بازیکن جدید در نیم فصل دوم و آزاد کردن بازیکنانی مانند مهیار جباری و عارف حاج عیدی و امید دره که سابقه بازی در لیگ برتر بهمراه سایپا را داشته اند و جز سرمایه های نارنجی پوشان بوده اند که مربیان سایپا جهت پرورش این قبیل بازیکنان و ترانسفر آنان به تیم‌های بهتر زحمات زیادی را متحمل شده بودند، موجی از نگرانی در کارکنان باشگاه سایپا را بوجود آورد و باعث اعتراض آنها به وضعیت وخیم باشگاه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارکنان سایپا صبح دوشنبه و بدون هماهنگی با مدیر عامل باشگاه درب اتاق‌های خود را باز نکرده و همگی در کلبه خورشید باشگاه سایپا تحصن کرده و خواستار تصمیمات مدیران کارخانه سایپا برای جلوگیری از فروباشی و انحلال باشگاه شده اند.

مدیرعامل مورد غضب کارکنان و مشاور سابقا رسانه‌ای اش که به گفته کارکنان یکی از عوامل سقوط تیم فوتبال بزرگسالان بوده، سعی کردند با وعده وعید به کارکنان جلوی ادامه اعتراض آنها را بگیرند و به گفته کارکنان مشاور معروف تقصیرات را به گردن یکی از عوامل سابق کارخانه که به تازگی رئیس هیئت مدیره شده است انداخت!

 به نوشته این گزارشگر تلویزیون، در انتهای این ماجرا از قول مهرداد سراجی به کارکنان باشگاه گفته شده است که روز ۵شنبه به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال معرفی می‌شود و از اول هفته آینده دیگر ضرورتی براب حضور در باشگاه سایپا نخواهد داشت!

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اعتکاف اختلاف روسیه و اوکراین چهلمین جشنواره فیلم فجر روز پدر مهرداد سراجی فدراسیون فوتبال باشگاه سایپا مذاکرات وین اعتکاف اختلاف روسیه و اوکراین چهلمین جشنواره فیلم فجر روز پدر باشگاه سایپا سقوط تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۵۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!

نگاهی به 10 بازیکن بزرگ ناکام تاریخ چمپیونز لیگ انداخته‌ایم.

طرفداری | زلاتان ابراهیموویچ و جانلوییجی بوفون در صدر بازیکنانی قرار می‌گیرند که بیشترین بازی را در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده‌اند اما دستاوردی در این رقابت‌ها نداشته‌اند.

سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی بازیکنانی کرده که بازی‌های فراوانی به همراه تیم‌های خود در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده‌اند اما توفیق خاصی در این تورنمنت معتبر باشگاهی بدست نیاورده‌اند. زلاتان ابراهیموویچ و جانلوییجی بوفون با 124 بازی در لیگ قهرمانان در صدر بازیکنانی قرار می‌گیرند که دارای بیشترین بازی در این مسابقات اما بدون حتی کسب یک جام نقره‌ای رنگ این رقابت‌ها هستند. پس از این دو اسطوره فوتبال سوئد و ایتالیا بازیکنان دیگری چون فابرگاس، فرناندینیو، کوکه، گریزمان، بالاک، مارکینیوش، هوملس و بونوچی قرار دارند که با وجود بازی‌های فراوان اما در قهرمانی در چمپیونز لیگ ناکام مانده‌اند.

10 بازیکن با بیشترین بازی در لیگ قهرمانان اروپا اما بدون قهرمانی بازیکنانی با بیشترین بازی در لیگ قهرمانان اروپا اما بدون قهرمانی

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب فوتبال فرانسه برای مقابله با نمادهای اسلامی
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها