Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@16:12:44 GMT

کودکان ۳ساله در هنگ کنگ واکسن کرونا دریافت می کنند

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۵۱۲۱

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، این اطلاعیه امروز دوشنبه در حالی منتشر شد که دولت هنگ کنگ هزار و ۳۴۷ مورد جدید ابتلا به کرونا را گزارش کرد که همه آنها به جز دو مورد به صورت محلی آلوده شده بودند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، موج آلودگی به سویه اومیکرون، محدودیت های جدیدی را ایجاد کرده است که تجمعات حضوری را به بیش از دو خانواده محدود می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروندان هنگ کنگ برای خرید و کوتاه کردن مو به فروشگاه ها و آرایشگاه ها هجوم آورده اند.

مقامات هنگ کنگ خانه‌های مسکونی را در هر جایی که دسته هایی از عفونت شناسایی می‌شوند، قرنطینه و غذا خوردن در اماکن عمومی را بعد از ساعت ۶ بعد از ظهر ممنوع کرده‌اند. تنها افراد واکسینه شده مجاز به حضور در مراکز خرید و سوپرمارکت ها خواهند بود. همچنین به عبادتگاه ها، آرایشگاه ها و سایر مشاغل دستور تعطیلی داده شده است.

واکسیناسیون با استفاده از واکسن چینی سینوفارم برای کودکان سه سال به بالا از فردا سه شنبه (۱۵ فوریه) آغاز می شود. هنگ کنگ ۷۳ درصد از جمعیت واجد شرایط خود را بدون احتساب کودکان به طور کامل واکسینه کرده است.

در حال حاضر بیش از هفت هزار نفر از جمعیت حدود ۷.۵ میلیون نفری هنگ کنگ تحت درمان کووید-۱۹ یا در انتظار پذیرش در بیمارستان هستند. هنگ‌ کنگ رویکرد «تحمل صفر» چین را برای مقابله با این همه‌گیری اتخاذ کرده است؛ بر اساس رویکرد تحمل صفر استفاده از ماسک، ردیابی مواردی که با افراد مبتلا به کرونا در تماس بوده اند و قرنطینه ساختمان‌ ها، محله‌ ها و کل شهرها حتی در زمانی که تنها موارد کمی از آلودگی به کرونا شناسایی شود، ضروری است.

مقامات پکن و رسانه های دولتی چین می گویند اتخاذ سیاست «زندگی با ویروس» همانطور که برخی کشورها انجام داده اند، سیستم پزشکی هنگ کنگ را تحت تاثیر قرار می دهد. این شهر در مجموع ۲۲ هزار و ۹۸۰ مورد ابتلا به کووید-۱۹ و ۲۱۹ مورد مرگ ناشی از این ویروس را ثبت کرده است.

منبع: ایرنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد هنگ کنگ کرونا واکسن کرونا کووید - ۱۹ واکسیناسیون کرونا کرونا اومیکرون اومیکرون اخبار مرتبط چه مدت بعد از بهبودی اومیکرون دوز تقویت‌کننده تزریق کنیم؟ شیوع اومیکرون با شیب تند تزریق واکسن فایزر تاریخ مصرف گذشته در آلمان همه باید نسبت به دریافت دوز سوم واکسن کرونا توجه داشته باشند سفرهای نوروزی ۱۴۰۱ محدود می شود؟ تزریق دوز سوم، راهکار اصلی شکست اومیکرون ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها کودکان ۳ساله در هنگ کنگ واکسن کرونا دریافت می کنند صربستانی ها هم اوکراین را ترک کردند چهارشنبه به اوکراین حمله می‌شود مسکن ها خطر ابتلا به وزوز گوش را افزایش می دهند چگونه قبل از ارسال پیام صوتی در واتس اپ، آن را گوش بدهم؟ سبک جدید کلاهبرداری شرکت های مسافرتی و گردشگری همه چیز درباره درمان بیماری گاستروانتریت چگونه بدون داشتن حساب کاربری از اینستاگرام استفاده کنیم؟ قیمت انواع کنسرو ماهی تن (جدول) لوکس ترین تلویزیون چند؟ (جدول) بدون مستندات لازم برای محکومیت یک نفر، نباید او را بازداشت کرد دیدار باقری با وزیرخارجه اتریش نمای داخلی کاخ موزه گلستان + عکس پاداش کاهش مصرف برق مشترکان ۵برابر شد هشت محور مهم سند ٢٥ساله ایران و چین تلفن بی سیم چند؟ + جدول قیمت کامل برنامه جامع وزارت صمت برای کنترل قاچاق از فروردین اجرایی می شود تایر تا بعد از عید گران نمی شود اثر امیدبخش یک داروی ضد انگل در مهار کووید-۱۹ چه افرادی مشمول عفو رهبری به مناسبت ٢٢بهمن شدند؟ ضرورت تداوم‌ رایزنی ها و‌ گفت و گوها بین طرف های مختلف مذاکرات وین فروش فوری محصولات هایما ویژه روز پدر + جزییات و قیمت حق آبه ایران کجاست؟ آموزش استیکینگ (Stkaing) رمز ارز اینترنت کامپیوتر (ICP) تلویزیون سایز کوچک چند؟ (جدول) رویترز: تهران خواستار مهر و موم و انبار کردن سانتریفیوژهای پیشرفته خود است پرداخت وام های دانشجویی نیمسال دوم از اول اسفند افزایش ۳۱درصدی بارش ها در کشور خبر جدید وزیر اقتصاد از آینده وام بدون ضامن ۲هزار ایرانی در ترکیه زندانی هستند هزینه سفر هوایی به تبریز چقدر است؟ + جدول پیشرفت‌های محسوسی در مذاکرات وین حاصل شده است اروپا خواستار انعطاف در مذاکرات شد رویترز: ۳۰ درصد مسائل دشوار در مذاکرات وین حل نشده‌اند دیسک و صفحه کلاچ چند؟ +جدول رازیانه لاغر می‌کند؟ تعیین کننده مذاکرات کجاست؟ / وین یا میرداماد؟ ارز دیجیتال به عنوان هدیه روز ولنتاین! طغیان شدید رونالدو علیه رانگنیک؛ در حد یونایتد نیستی! دو مدافع استقلال به سربازی می روند یا خیر؟ نمره جهاد کشاورزی در صدور مجوز‌های شروع کسب و کار صفر است تاثیر ممنوعیت دوباره واردات خودرو بر قیمت خودرو/ پیش بینی ۴۰۰ میلیونی برای قیمت پژو ۲۰۶ آخرین تغییر قیمت انواع محصولات سبزی و صیفی در بازار مذاکرات وین در لحظات حساس قیمت جدید ترازو دیجیتال + جدول خبر جدید از کاهش قیمت سیب زمینی بالاخره یارانه ۲۲بهمن چه شد؟ وزیر کار پاسخ می‌دهد قیمت مرغ قطعه بندی اعلام شد یارانه ای که اشتباه واریز شد! پیش بینی قیمت طلا و سکه ۲۷بهمن/ طلا و سکه ارزان شد بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: هنگ کنگ کرونا واکسن کرونا کووید ۱۹ واکسیناسیون کرونا کرونا اومیکرون اومیکرون واکسن کرونا مذاکرات وین هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۵۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر احتمال مذاکرات هسته ای،قیمت دلار را در بازار تهران ریخت

به گزارش خبرآنلاین ، دنیای اقتصاد نوشت: تحلیلگران ۳عامل مختلف سیاسی-اقتصادی را به‌عنوان محرک‌های کاهشی نرخ ارز مطرح می‌کنند.

نخست کاهش سطح ریسک‌های سیاسی، دوم وجود احتمالاتی مبنی بر شروع مذاکرات هسته‌ای و سوم اخبار مثبت درآمدهای نفتی.

نرخ دلار آزاد در حال ادامه دادن به روند کاهشی خود است. تحلیلگران 3 عامل مختلف را برای توجیه این روند کاهشی ارائه می‌دهند. خروج ریسک‌های غیراقتصادی از بازار، خبرهای جسته‌وگریخته مبنی بر مذاکرات هسته‌ای و آمار خوب صادرات نفتی این عوامل را تشکیل می‌دهند. دلار در بازار دیروز به مرز کانال‌های 61 و 62هزار تومانی رسید. روند کاهشی بازار ارز تشدید شد.

دلار در بازار روز گذشته از کانال 63 خارج شد و سطوح قیمتی کانال 62 را نیز پشت سر گذاشت. بسیاری از تحلیلگران ارزی روند نرخ دلار در سال جدید را با مدت مشابه سال گذشته مقایسه می‌کنند.

در بازار ماه‌های ابتدایی سال گذشته نیز قیمت شاخص‌های ارزی پس از یک دوره نوسانات افزایشی دچار افت شد و پس از آن به ثبات رسید. به‌طور مثال نوسانات افزایشی و کاهشی دلار در سال گذشته تا روزهای ابتدایی تابستان به طول انجامید و پس از آن قیمت اسکناس آمریکایی زیر سقف 50 هزار تومانی به ثبات نسبی رسید.

علل آغاز روند افزایشی در سال جدید عمدتا به سیگنال‌های منفی و ریسک‌های سیاسی باز می‌گردد. این موارد با تشدید انتظارات تورمی سبب ایجاد تقاضای کاذب در بازار شد و قیمت‌ها را افزایش داد. اما تحلیلگران فشار کاهشی روزهای اخیر بازار را متشکل از 3 نیرو می‌دانند. نیروی نخست؛ کاهش سطح ریسک‌ها و سیگنال‌های منفی مذکور است. پس از اتمام درگیری‌های منطقه‌ای و کمرنگ شدن احتمال گسترش این درگیری‌ها هیجانات موجود در بازار نیز تخلیه و زمینه افت نرخ در بازار سکه و ارز فراهم شد. عامل دومی که تحلیلگران از آن به عنوان نیروی کاهشی یاد می‌کنند سیگنال‌های مثبت، اما غیررسمی در رابطه با مذاکرات هسته‌ای است و آخرین عامل که برخی آن را به‌واسطه اثرگذاری برطرف عرضه مهم‌ترین عامل می‌دانند، مساله افزایش درآمدهای نفتی است که هم رسانه‌های خارجی و هم برخی از مقامات رسمی از آن خبر می‌دهند. بازار ارز تهران در روز گذشته با توجه به موارد ذکر شده افت قیمت‌های نسبتا شدیدی را تجربه کرد. هر برگ دلار آزاد در بازار روز گذشته با افت هزار و 450 تومانی خود در رقم 62 هزار تومان به فروش رسید. البته گفتنی است که نرخ ارز مذکور در بازار فردایی عصر دیروز وارد کانال 61 هزار تومانی شد. یورو و پوند نیز در بازار دیروز به ترتیب هزار و 500 و هزار و 620 تومان کاهش یافتند. 23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900409

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • تثبیت قیمت نفت در پی مذاکرات آتش‌بس در خاورمیانه
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • خبر احتمال مذاکرات هسته ای،قیمت دلار را در بازار تهران ریخت
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی