Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی جوان بارسلونا 100 روز قبل مهم ترین چالش دوران مربیگری خود را آغاز کرد؛ نگاهی داشته ایم به آمار و ارقام ثبت شده توسط بارسا تحت هدایت او. 

ژاوی 100 روز قبل رسما به عنوان سرمربی بارسلونا انتخاب شد. 

طرفداری | بارسلونا فصل جاری را با رونالد کومان آغاز کرد و امیدوار بود دستاوردهایی بهتر نسبت به فصل گذشته کسب کند، اوضاع برای سرمربی هلندی اما بسیار بد پیش رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خط حمله بارسلونا به ناگهان از وجود لیونل مسی و آنتوان گریزمان خالی شده بود، نسبت به به قبل عملکرد ضعیف تری به نمایش می گذاشت و ضعف دفاعی نیز همچنان به وضوح دیده می شد. حالا بیش از سه ماه از اخراج رونالد کومان گذشته و پس از دوره کوتاهی که بارخوان سرمربی موقت بود، ژاوی هدایت بارسلونا را در دست گرفت. 14 فوریه 2022 یعنی دقیقا صدمین روزی که اسطوره بارسلونا هدایت باشگاه محبوبش را بر عهده گرفته.

اتفاقات مهم بارسلونا طی 100 روز نخست ژاوی حذف از لیگ قهرمانان اروپا پس از ناکامی در شکست دادن بنفیکا و شکست 3-0 مقابل بایرن مونیخ ناکامی در سوپرکاپ اسپانیا با شکست مقابل رئال مادرید حذف از کوپا دل ری پس از شکست مقابل اتلتیک بیلبائو ورود به جمع 4 تیم برتر جدول (پیش از اولین بازی ژاوی، بارسلونا در رده نهم حضور داشت) شکست اتلتیکو مادرید پس از 2 سال ناکامی جذب دنی آلوز و فران تورس به اصرار شخص ژاوی  آمار بارسلونا طی 100 روز نخست ژاوی تعداد بازی ها: 16 تعداد پیروزی ها: 7 تعداد تساوی ها: 5 تعداد گل های زده: 25 تعداد گل های دریافتی: 22 بهترین گلزن تیم: لوک دی یونگ (4) بهترین پاسور تیم: دنی آلوز (3) بیشترین بازی برای تیم: تراشتگن، پیکه، آرائوخو، بوسکتس (15)

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس پیرمردها در تیم پرسپولیس؛ از از 32 تا 40 سال! احتمال شکایت ذوب آهن از استقلال بیشترین گل پنالتی در چهار فصل اخیر فوتبال اروپا | ایموبیله در صدر، رونالدو در تعقیب رونالد آرائوخو خطاب به نیمکت اسپانیول: به سمت دسته دو! 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۵۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با پذیرش شکست مقابل صنعت نفت آبادان تأکید کرد، آنها باید به این باخت حساب‌شده نگاه کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محرم نویدکیا پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان، در نشست خبری اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی خوب و با فشار بالایی برای ما بود. ما خیلی خوب و منطقی بازی می‌کردیم، اما متأسفانه گل بدی خوردیم که البته گل زیبایی بود. سعی کردیم تا جایی که ممکن است، به دلیل متراکم بازی کردن صنعت نفت بتوانیم از کناره‌ها خوب استفاده کنیم. توپ را خوب به کناره‌ها می‌رساندیم، اما در ارسال‌ها و موقعیت‌سازی به آن شکلی که باید و شاید خوب نبودیم.

مس با نویدکیا بالاخره باخت/ ملوان از شکست خانگی گریخت

 

وی ادامه داد: صنعت نفت فضاها را بیش از حد از ما گرفته بود و در ضدحملات هم موقعیت خاصی به حریف ندادیم. در مجموع از این لحاظ که باید این تجربه‌ها را داشته باشیم، بازی خوبی برای ما بود.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان خاطر نشان کرد: شرایط‌مان خوب است و باید حساب‌شده و فکرشده به این بازی نگاه کنیم و ببینیم در کجا مشکل داشتیم. کمبود بازیکن هم کمی دست‌مان را برای ایجاد تغییرات بسته بود. در مجموع به صنعت نفت تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک حقیقت؛ منچستریونایتد سرمربی مناسبی ندارد
  • نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • عصبانیت لاپورتا از شکست بارسا: باورم نمی‌شود