Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مطهری در طول دو سه بازی گذشته برای استقلال گل‌های مهمی به ثمر رسانده نمی‌دانم چرا او را از ابتدا در ترکیب قرار نمی‌دهند

سعید مراغه‌چیان در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: بازی خوبی نبود و آن هیجانی که ما منتظر بودیم از این دیدار ببینیم وجود نداشت، اما به هر حال ۳ امتیاز این مسابقه بسیار مهم بود که استقلال توانست آن را بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به نظر من استقلال با توجه به اینکه در مقطعی تعدادی از بازیکنانش مبتلا به کرونا شدند و در نیم فصل هم تغییر و تحولاتی در تیم شکل گرفت کمی با اُفت مواجه شد که امیدوارم این مشکل حل شود؛ زیرا ممکن است در ادامه فصل شرایط برای استقلال سخت شود. در بازی با ذوب آهن، استقلال کند بازی کرد و در لاک دفاعی فرو رفته بودند.

*مطهری کیفیت بهتری از ژستد و رمضانی دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه تصریح کرد: نمی‌دانم چرا مطهری را از ابتدا در ترکیب قرار نمی‌دهند و در دقایق پایانی او را وارد زمین می‌کنند. این بازیکن در طول دو، سه بازی گذشته برای استقلال گل‌های مهمی به ثمر رسانده و از نظر من کیفیت به مراتب بهتری از ژستد و رمضانی دارد.

مراغه‌چیان در رابطه با عملکرد ذوب آهن در بازی مقابل استقلال عنوان کرد: ذوب آهن بازی خوبی را به نمایش گذاشت و از فرصت‌ها استفاده کرد، اما حریف دفاع مستحکم استقلال نشد. ذوب آهن جنگنده بازی کرد و مخصوصاً اواخر بازی استقلال را تحت فشار گذاشتند. متاسفانه در لیگ ما همه‌ بازی‌ها کسل کننده شده است و آن جذابیتی که باید داشته باشد را ندارد.

*استقلال می‌تواند از شرایط بد تراکتور استفاده کند 

وی در رابطه با عملکرد حردانی و آمانوف اظهار کرد: حردانی بازیکن جوان و آینده داری است. بازی‌های خوبی را از او در فولاد دیدیم و در بازی مقابل ذوب آهن هم عملکرد خوبی داشت. آمانوف هم در دقایق آخر بازی به زمین آمد و نمی‌شود الان درباره کیفیت وی نظر داد. باید زمان بگذرد تا بعد از چند بازی عیار بازیکن مشخص شود، اما مطمئنا بازیکنی است که می‌تواند برای استقلال موثر باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان در خصوص بازی آینده این تیم مقابل تراکتور خاطرنشان کرد: استقلال اکنون به برد نیاز دارد و نباید اینکه در کجا بازی می‌کنند ملاک باشد. ما در تبریز خاطرات خوبی داریم. تراکتور در جدول شرایط خوبی را ندارد و استقلال می‌تواند از این فرصت استفاده کند تا در این بازی هم پیروز شود.

بیشتر بخوانید: رکورد جدید مجیدی با استقلال

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال مراغه چیان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال مراغه چیان تیم فوتبال استقلال برای استقلال مراغه چیان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۵۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال

ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال مشخص شد.

طرفداری | حمید مطهری یازده بازیکن خود برای بازی با استقلال را به خط کرد.

تراکتور و استقلال در چهارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند و ترکیب تی‌تی‌ها برای این دیدار به شرح زیر است:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیر ارسلان مطهری.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • دست تک تک هواداران را برای حضور و حمایتشان می بوسم
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور با دو تغییر مهم
  • ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال با یک سورپرایز
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش