Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@03:53:14 GMT

سفر مسرور بارزانی به قطر

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۵۸۸۵

سفر مسرور بارزانی به قطر

نخست وزیر اقلیم کردستان عراق امروز سه شنبه طی سفری رسمی به قطر می رود و در این سفر با امیر قطر و شماری از مقامات قطری دیدار و گفتگو خواهد کرد.

به گزارش مشرق،  به نقل از السومریه، مسرور بارزانی نخست وزیر اقلیم کردستان عراق امروز سه شنبه طی سفری رسمی به قطر می رود.

طبق بیانیه دفتر بارزانی، این سفر به دعوت تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست وزیر اقلیم کردستان عراق در این سفر با امیر قطر و شماری از مقامات قطری دیدار و گفتگو خواهد کرد.

بنابر آنچه در بیانیه دفتر نخست وزیر اقلیم کردستان عراق آمده است هدف از این سفر، رایزنی های فشرده برای تقویت روابط دوجانبه به ویژه در زمینه مبادله تجاری، سرمایه گذاری، انرژی و کشاورزی است.

پیش از این و در هفته گذشته نخست وزیر اقلیم کردستان عراق و وزیر خارجه قطر در گفتگویی تلفنی درباره گسترش چشم انداز روابط دوجانبه به ویژه در زمینه تجارت و سرمایه گذاری رایزنی کردند.

گفتنی است نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق نیز در سفر سال گذشته خود به دوحه و در دیدار با امیر قطر روابط دوجانبه و راه‌های گسترش آن را بررسی کرده بود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت قطر مسرور بارزانی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت نخست وزیر اقلیم کردستان عراق امیر قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند

«حزب کارگران کردستان ترکیه» (پ.ک.ک) امروز (شنبه) از هدف قرار دادن یک تیم نظامی و یک فروند بالگرد ترکیه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه‌های عراق، حزب کارگران کردستان ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ۲۰ نظامی ترکیه در منطقه «عمادیه» با سلاح‌های سنگین مورد حمله قرار گرفتند.

طبق اعلام این گروه، یک بالگرد ترکیه نیز که قصد فرود در «شیلادزی» دهوک را داشت، هدف قرار گرفت و از فرود آن جلوگیری شد.

ترکیه مدت‌هاست به بهانه مقابله با عناصر گروه مسلح موسوم به پ. ک. ک که در فهرست تروریستی کشورهای ترکیه، آمریکا و اتحادیه اروپا قرار دارد، تمامیت ارضی عراق را نقض می‌کند.

بغداد بارها حملات ترکیه به شمال عراق را مصداق اشغالگری خوانده و بسیاری از مناطق شمال سوریه و عراق به دنبال حملات پیاپی ارتش ترکیه خالی از سکنه شده است.

دیگر خبرها

  • همدان بر سکوی نخست بوکس نوجوانان ایران؛ لرستان و تهران بر سکوی دوم و سوم
  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • لحظۀ حملۀ پهپاد ناشناس به میدان گازی کورمورِ کردستان عراق
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند