Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@21:32:02 GMT

ساعت کار در مناطق قرمز کاهش داده شود

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۵۹۹۲

ساعت کار در مناطق قرمز کاهش داده شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی احمدی شامگاه دو شنبه در ستاد مقابله با کرونا چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه فاصله‌گذاری اجتماعی در استان ۵۴.۲ درصد رعایت می‌شود، اظهار کرد: درصد رعایت بهداشت فردی در این استان ۶۴ درصد است.

وی با بیان اینکه شیوع سویه امیکرون در استان تصاعدی است، عنوان کرد: مردم از برگزاری مراسم در آرامستان ها خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به ضرورت اجرای قانون دورکاری برای کارمندان دارای بیماری زمینه‌ای و مادران باردار در چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: گروه‌های نظارتی برای بررسی رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و دیگر پروتکل‌های بهداشتی در اقشار مختلف ایجاد خواهد شد.

احمدی ادامه داد: فعالان حوزه تجارت و بازرگانی استان از ابتدای شروع واکسیناسیون کرونا تا کنون ۹۶.۴ درصد دُز اول، ۹۰ درصد دز دوم و ۳۵ درصد دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه فعالان بخش حمل و نقل درون‌شهری ۹۳ درصد دز اول، ۸۳ درصد دز دوم و ۲۹.۱ درصد دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، مطرح کرد: ۹۳.۲ درصد از فعالان حمل و نقل برون شهری دز اول، ۸۲ درصد دز دوم و ۳۰.۲ درصد دز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در اصناف ۷۵.۵ درصد است.

کد خبر 5425370

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد علی احمدی ویروس کرونا آمار کرونا شیوع کرونا راهپیمایی 22 بهمن ویروس کرونا دهه فجر بوشهر 22 بهمن کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران آمار کرونا شیوع کرونا عکس استانها خطبه های نماز جمعه اردبیل خراسان رضوی مجلس شورای اسلامی درصد دز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۵۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ بارش موج‌های رگباری شدید از فردا

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، فردا یکشنبه (۹ اردیبهشت) بارش رگباری باران در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان ادامه خواهد داشت.

براساس اطلاعات هواشناسی، دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) در اغلب مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت.

همچنین سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) سامانه بارشی از غرب وارد کشور می‌شود و بارش در ایلام، کرمانشاه، کردستان، لرستان و جنوب آذربایجان غربی رخ خواهد داد.

توصیه می‌شود فردا؛ اجتناب از ترددهای دریایی به‌ویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی در مناطق تحت‌تأثیر، ممنوعیت شنا، اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های ساحلی و فراساحل همچنین سکوهای نفتی و آماده‌باش برای مواجهه با خسارت احتمالی، تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هرگونه عملیات کشاورزی.

وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده

آسمان تهران فردا (۹ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 6090435 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان این مناطق
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین