Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@14:47:05 GMT

شمار نامزدهای ریاست جمهوری عراق به ۶۰ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۶۰۱۲

شمار نامزدهای ریاست جمهوری عراق به ۶۰ نفر رسید

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از خبرگزاری عراقی واع، یک منبع پارلمانی عراقی اعلام کرد که شمار نامزدهای ریاست جمهوری عراق به ۶۰ نفر رسید.

منبع مذکور اعلام کرد: در دور نخست ثبت نام ۲۴ نامزد برای ریاست جمهوری ثبت نام کردند و پس از اعلام ثبت نام مجدد از نامزدها به مدت ۳ روز، شمار نامزدهای ریاست جمهوری عراق به ۶۰ نفر افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع پارلمانی عراقی درباره اسامی نامزدهای جدید و اینکه آیا ریبر احمد، نامزد حزب دموکرات کردستان عراق نیز بخشی از آنها است اظهار نظری نکرد و گفت که تنها هیئت رئیسه مجلس اطلاعاتی در این خصوص دارد.

به گفته منبع پارلمانی عراقی بررسی اسامی نامزدها از سوی کمیسیون حقوقی مجلس عراق، کمیته ویژه بررسی نامزدها و سپس سازمان پاکدستی و شورای عالی قضایی عراق انجام می‌شود.

این منبع اعلام کرد ریاست مجلس عراق تاکنون موعدی برای جلسه انتخاب رئیس جمهور جدید تعیین نکرده است.

یک منبع مسئول در حزب دموکرات کردستان روز دوشنبه اعلام کرد که این حزب در حال انتخاب یکی از سه نامزد پیشنهادی برای منصب ریاست جمهوری عراق است.

این در حالی است که پیش از آن دادگاه فدرال عراق هوشیار زیباری، نامزد حزب دموکرات کردستان عراق برای ریاست جمهوری را فاقد صلاحیت اعلام کرده بود.

این منبع گفت که حزب دموکرات کردستان عراق سه نامزد به مجلس عراق در روز آخر مهلت ثبت نام مجدد نامزدهای ریاست جمهوری معرفی کرده است.

وی این سه نامزد را فاضل میرانی، فؤاد حسین و ریبر احمد اعلام کرد.

نامزد حزب دموکرات کردستان با برهم صالح، نامزد اتحادیه میهنی کردستان بر سر ریاست جمهوری رقابت خواهد کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اعتکاف اختلاف روسیه و اوکراین چهلمین جشنواره فیلم فجر روز پدر عراق انتخابات ریاست جمهوری نامزدهای انتخابات مذاکرات وین اعتکاف اختلاف روسیه و اوکراین چهلمین جشنواره فیلم فجر روز پدر نامزدهای ریاست جمهوری حزب دموکرات کردستان ریاست جمهوری عراق ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۶۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری

خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری و پرداخت مبلغی به خانوارها جعلی است.

به گزارش ایسنا، خبری با عنوان فعال شدن دهک ریاست جمهوری در فضای مجازی دقایقی است که به نقل از این خبرگزاری منتشر و لینکی هم برای ورود شهروندان معرفی شده است، اما این خبر واقعیت نداشته و جعلی است و ایسنا نیز چنین خبری را منتشر نکرده است.

مردم از باز کردن این لینک خودداری کنند.

این برای چند بار است که سودجویان و کلاهبرداران به‌دنبال کلاهبرداری از شهروندان هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تاکید عراق برلزوم افزایش همکاری‌ها برای متوقف کردن جنایات تل‌آویو
  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • لحظۀ حملۀ پهپاد ناشناس به میدان گازی کورمورِ کردستان عراق
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • تصاویر دوربین مداربسته از لحظه حمله پهپادی به میدان گازی در عراق | جزئیات جدید از حمله پهپادی | ویدئو
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا