Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@18:51:14 GMT

فولاد هرمزگان واحد برتر در گروه فلزات اساسی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۶۰۸۰

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین، در متن لوح سپاس آمده است : در سالی که با نام تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها مزین گردیده و مقارن با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب است ، با استناد به رصد رشد عملکرد آن مجموعه  با تقدیم لوح تقدیر و تندیس نوزدهمین جشنواره تولید ملی، افتخار ملی سخت کوشی و ارزش آفرینی آن مجموعه محترم به مدیریت جنابعالی و همکاران تلاشگرتان را به عنوان واحد برتر صنعتی در گروه ساخت فلزات اساسی ، تحسین نموده و ارج می نهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از خداوند متعال برایتان آرزوی توفیق خدمت و بهروزی مسألت می نماییم.

نوزدهمین جشنواره تولید ملی، افتخار ملی همزمان با بیستمین سالگرد تاسیس خانه صنعت، معدن و تجارت در سالن خلیج فارس  محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار گردید.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد فولاد هرمزگان جنوب فولاد هرمزگان لوح تقدیر فولاد هرمزگان گروه فلزات خانه صنعت، معدن و تجارت اخبار مرتبط آزادی ۱۱۰زندانی با مشارکت فولاد هرمزگان برنامه‌های فولاد مبارکه برای اجرای طرح‌های توسعه در فولاد هرمزگان گام‌های بلند فولاد هرمزگان برای بهبود فاکتورهای قیمت، کیفیت و پایداری در تامین محصول پیام تبریک مدیرعامل فولاد هرمزگان جهت کسب رکورد ماهیانه تولید تختال هت تریک فولاد هرمزگان در سال جهش تولید ساخت پایلوت آب شیرین کن جذبی فولاد هرمزگان، محصول تحقیق و توسعه برتر کشور شد ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها ​اپل برای چهارمین بار در هلند جریمه شد فولاد هرمزگان واحد برتر در گروه فلزات اساسی شد دره سکوت / اورست، نپال چرا پس از کاهش وزن ریزش مو می‌گیریم؟ چشم اندازی روشن پیش روی سهامداران «وملل» ارزان ترین سمند صفر چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۶ بهمن ۱۴۰۰) نفت برنت ۹۶ دلار و ۲ سنت معامله شد اوپک: تولید نفت ایران ۲۱ درصد افزایش یافت ​در مراحل نهایی مذاکرات پیچیده وین هستیم جهش قیمت رمزارزهای مشهور ​توافق در مذاکرات وین به زودی انجام می شود ​تماس تلفنی امیرعبداللهیان و وزیرخارجه بریتانیا ​آماری از مردان متاهل کشور که «پدر» نیستند ثبت نام فروش فوری ایران خودرو آغاز شد + لینک ثبت نام تنها نیمی از مردم ماسک می زنند! استخراج آب ‌های ژرف، نادیده گرفتن تجربه های تلخ است قیمت جدید اتو بخار ژانومه + جدول پیش بینی بارش برف و باران در شمال کشور عرضه بنزین و گازوئیل یورو ۴ آغاز شد هزینه سفر ۳ روزه به مشهد چقدراست؟ + جدول وضعیت بازارها در پی جنگ روسیه و اوکراین چالش بازار نفت از نظر دبیرکل اوپک جی پی مورگان قیمت ۱۲۵ دلار را برای نفت پیش بینی کرد تاخیر ۲۰ روزه ۵ دستگاه در صدور مجوز کسب و کار قیمت پراید صفر گران شد (جدول) کمک فراموشی به مغز در یادگیری! مسمومیت یک سوم جمعیت صربستانی ها هم اوکراین را ترک کرد آیا مصرف کره بادام زمینی برای کبد مضر است؟ قیمت برنج ایرانی همچنان در حال صعود بارش متناوب برف در ارتفاعات البرز ۵ فایده مهم ورزش برای سلامت روان کودکان ۳ساله در هنگ کنگ واکسن کرونا دریافت می کنند صربستانی ها هم اوکراین را ترک کردند چهارشنبه به اوکراین حمله می‌شود مسکن ها خطر ابتلا به وزوز گوش را افزایش می دهند چگونه قبل از ارسال پیام صوتی در واتس اپ، آن را گوش بدهم؟ سبک جدید کلاهبرداری شرکت های مسافرتی و گردشگری همه چیز درباره درمان بیماری گاستروانتریت چگونه بدون داشتن حساب کاربری از اینستاگرام استفاده کنیم؟ قیمت انواع کنسرو ماهی تن (جدول) لوکس ترین تلویزیون چند؟ (جدول) بدون مستندات لازم برای محکومیت یک نفر، نباید او را بازداشت کرد دیدار باقری با وزیرخارجه اتریش نمای داخلی کاخ موزه گلستان + عکس پاداش کاهش مصرف برق مشترکان ۵برابر شد هشت محور مهم سند ٢٥ساله ایران و چین تلفن بی سیم چند؟ + جدول قیمت کامل برنامه جامع وزارت صمت برای کنترل قاچاق از فروردین اجرایی می شود تایر تا بعد از عید گران نمی شود بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فولاد هرمزگان لوح تقدیر فولاد هرمزگان گروه فلزات خانه صنعت معدن و تجارت فولاد هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۶۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها

قیمت جهانی طلا در روز جمعه (۲۶ آوریل) کاهش یافت و با توجه به تمرکز سرمایه‌گذاران به داده‌های کلیدی تورم ایالات‌متحده برای نشانه‌هایی در مسیر نرخ بهره فدرال رزرو، برای کاهش هفتگی تعیین شد.

به گزارش ایسنا، هر اونس طلا با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۳۳۱ دلار و ۱۵ سنت رسید. قیمت‌ها تقریباً ۱۰۰ دلار آمریکا نسبت به بالاترین رکورد تاریخ ۲۴۳۱ دلار و ۲۹ سنت در ۱۲ آوریل کاهش یافته است که ناشی از آشفتگی ژئوپلیتیکی است. هر اونس طلای آمریکا بدون تغییر به ۲۳۴۳ دلار و ۵۰ سنت رسید. قیمت شمش در هفته ۲.۵ درصد کاهش یافته است.

اقتصاد ایالات‌متحده در سه ماهه اول با کمترین سرعت خود در نزدیک به دو سال اخیر رشد کرد اما افزایش تورم انتظارات فدرال رزرو را برای کاهش نرخ بهره قبل از سپتامبر تقویت کرد. اظهارات اخیر مقامات فدرال رزرو حاکی از آن است که بانک مرکزی عجله‌ای برای کاهش نرخ بهره ندارد. نرخ‌های بالاتر جذابیت نگهداری طلای بدون بازده را کاهش می‌دهد.

داده‌ها نشان داد که واردات خالص طلای چین از طریق هنگ‌کنگ در ماه مارس ۴۰ درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافت. جی پی مورگان اظهار کرد که هدف اوج طلا ۲۶۰۰ دلار آمریکاست. شرکت نیومونت از برآوردهای وال‌استریت برای سود سه ماهه اول پیشی گرفت زیرا بزرگترین معدن طلای جهان از تولید قوی، قیمت‌های بالاتر و هزینه های عملیاتی پایین‌تر بهره‌مند شد.

طبق گزارش رویترز، بانک مرکزی ژاپن قرار است پیش‌بینی کند که تورم در سال‌های آینده نزدیک به هدف دو درصدی خود باقی خواهد ماند و آمادگی خود را برای افزایش نرخ‌ها از نزدیک به صفر نشان می‌دهد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، نقره با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۷.۴۰ دلار در هر اونس رسید، پلاتین ۰.۶ درصد افزایش یافت و به ۹۱۹ دلار و ۹۰ سنت رسید، در حالی که پالادیوم با ۱.۱ درصد افزایش به ۹۸۴ دلار و ۷۳ سنت رسید.

دیگر خبرها

  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی/ جدول قیمت‌ها
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند