Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) اعلام کرد: دیدار تیم‌های ملی برزیل و آرژانتین در انتخابی جام جهانی قطر که سپتامبر سال گذشته نیمه‌کاره رها شده بود، تکرار خواهد شد.

به گزارش ایرنا؛ دیدار مذکور در سائوپائولو پس از ورود مسوولانی که گفته می‌شود کادر پزشکی تیم ملی برزیل بودند، در فاصله چند دقیقه مانده تا پایان به آشوب کشیده و نیمه‌کاره رها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«امیلیانو مارتینز» و «امیلیانو بوئندیا» دو بازیکن تیم استون‌ویلا، «کریستین رومرو» بازیکن تاتنهام و «جیوانی لو سلسو» بازیکن قرضی تیم ویارئال، از سوی دولت برزیل به ارائه اطلاعات کذب مهاجرتی و ناقض مقررات مرتبط با کووید-۱۹ متهم شده‌اند.

تصمیم فیفا در ادامه جلسات کمیته انضباطی این نهاد که از ماه سپتامبر آغاز شد، اتخاذ شده است.

تیم‌های ملی برزیل و آرژانتین به ترتیب به پرداخت ۵۵۰ هزار فرانک سوئیس (۴۴۰هزار پوند) و ۲۵۰هزار فرانک (۲۰۰هزار پوند) محکوم شده‌اند.

علاوه بر این، «مارتینز، بوئندیا و لو سلسو همگی به دلیل عدم رعایت مقررات و پروتکل‌های فیفا در رابطه با بازگشت به مسابقات بین‌المللی، دو جلسه محروم شدند.»

پلیس فدرال برزیل پس از بازی تحقیقات رسمی خود را در خصوص رفتار بازیکنان آرژانتین آغاز کرد.  

دیدار مذکور در تاریخ و مکانی که متعاقبا از سوی فیفا اعلام می‌شود، برگزار خواهد شد.

هم برزیل و هم آرژانتین صعود خود را به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قطعی کرده‌اند.

 

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۶۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد

ایسنا/اصفهان بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن پس از دیدار دوم نیمه‌نهایی گفت: هر بازی حکم فینال را دارد و ما ۵ فینال داریم. فعلا با حساب ۱ بر ۱ مساوی و تنها تمرکزمان به بازی بعدی در تهران است.

آرن داوودی پس از پیروزی سخت برابر طبیعت در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی، اظهار کرد: در مرحله نیمه نهایی همه بازی‌ها حکم فینال را دارد و مرحله حساس و سختی است. در بازی قبل نتوانستیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و خیلی بد بودیم. طبیعت تیم بسیار خوب با بازیکن خارجی بینظیر است که پیروزی برابر آن‌ها کار سختی است.

وی افزود: در فاصله کمی که داشتیم ریکاوری کردیم و اشتباهات بازی اول را تا حدودی برطرف کنیم. 

بازیکن باتجربه گاندوها تاکید کرد: هر بازی حکم فینال را دارد و ما ۵ فینال داریم. فعلا با حساب ۱ بر ۱ مساوی و تنها تمرکزمان به بازی بعدی در تهران است.

داوودی یادآور شد: طبیعت تیم بزرگ و سرسختی است. اگر خوب نبود به این جایگاه نمی‌رسید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی