Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس،  بامداد امروز (سه شنبه) هفته بیست و هفتم لالیگای دو با دیدار تیم های پونفرادینا و رئال سوسیداد B پیگیری شد. این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر 2 به سود یاران عابدزاده به پایان رسید.

گل‌های پونفرادینا را موران، یوری و اسپیائو به ثمر رساندند. 2 گل سوسیداد را کاریکابارو (پنالتی) و لوبتو وارد دروازه امیر عابدزاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر عابدزاده دروازه بان تیم ملی کشورمان، در این دیدار 90 دقیقه برای پونفرادینا به میدان رفت و البته یک پنالتی روی مهاجم سوسیداد انجام داد و یک کارت زرد از داور گرفت.

با نگاه به آمار دروازه بان تیم ملی ایران در این بازی متوجه می شوید همچنان در دوره افت قرار دارد. هر چند تیم وی برنده شد ولی در یکی از گل های دریافتی مقصر اصلی بود و یک پنالتی هم به رقیب هدیه کرد.

با نگاه به آمار متوجه می شوید عابدزاده 66 درصد شروع مجددهایش درست بود و در این بازی پراشتباه ظاهر شده است.

عابدزاده در این بازی با این نمایش، ضعیف ترین نمره زمین یعنی 5.7 از 10 را گرفت تا مثل هفته گذشته به عنوان ضعیف ترین بازیکن زمین شناخته شود.

خط دفاع پونفرادینا هم در این بازی مثل عابدزاده عملکرد خوبی نداشت ولی این برد با زحمات خط حمله این به دست آمد. عابدزاده هفته گذشته نیز عملکرد ضعیفی داشت.

تیم پونفرادینا با این برد با 44 امتیاز در رده پنجم جدول لالیگای 2 قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئال سوسیداد امیر عابدزاده دروازه بان تیم ملی ایران لالیگای 2

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۶۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد برتر بانک مسکن در میان بانک‌های کردستان

امتداد - مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و ارتباطات مردمی استانداری کردستان با اعلام نتایج تحلیلی شاخص‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرائی استان گفت: بانک مسکن در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرائی استان موفق به کسب رتبه اول در بین بانک‌ها و همچنین قرار گرفتن در بین شش دستگاه برتر اجرائی شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در جلسه‌ای با حضور مدیرکل ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی استانداری کردستان، از بانک مسکن به دلیل کسب رتبه اول در بین بانک‌های استان و قرار گرفتن در جمع ۶ دستگاه برتر اجرائی استان از حیث شاخص‌های ارتباطات مردمی و ارزیابی عملکرد تقدیر شد.

مرادعلی بهمنی، مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و ارتباطات مردمی استانداری کردستان با ابراز خرسندی از عملکرد مثبت و مناسب بانک مسکن در سال گذشته، عنوان کرد: سابقه طولانی و درخشان بانک مسکن در خانه‌دار کردن اقشار مختلف جامعه بر کسی پوشیده نیست و بسیار خوشحالیم که امروز بانک مسکن به واسطه عملکرد چشمگیر خود، جایگاه رفیعی در اذهان و عموم مردم استان دارد.

بهمنی، افزایش انعطاف‌پذیری و به روز رسانی خدمات و فرآیندها را لازم و ضروری دانست و افزود: با حضور موثر بانک در دیدارهای مردمی و میزهای خدمت، خوشبختانه میزان رضایت مردم از عملکرد بانک مسکن در سطح قابل قبولی قرار دارد که نشان از عزم جزم مدیران در گسترش عدالت اجتماعی و رفع معضلات بخش مسکن دارد.

وی ضمن تبریک به مجموعه بانک مسکن ادامه داد: امید داریم روند رو به رشد و موفق این بانک در اجرای پروژه‌های ملی و استانی از جمله طرح نهضت ملی مسکن ادامه یابد.

در ادامه، امید راست‌بین مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان ضمن قدردانی از حسن نظر و تعامل مناسب مجموعه همکاران استانداری با بانک عنوان کرد: با همه همکاران عهد بستیم تا در ارائه خدمات و تسهیلات به جامعه هدف از جمله اقشار آسیب‌پذیر و محروم جامعه کوتاهی نکنیم و با همدلی و اتحاد، زمینه توسعه پایدار استان و بهره‌مندی مردم از منابع ملی را فراهم آوریم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • عملکرد برتر بانک مسکن در میان بانک‌های کردستان
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • عجیب‌ترین پنالتی هفته چیپ بود!
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟