Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر محمدی صحبت هایی را در مورد تراکتور عنوان کرد

مدافع جدید تیم فوتبال تراکتور بیان کرد جایگاه سیزدهمی حق تراکتور نیست و همیشه باید جزو برترین‌های فوتبال ایران باشیم.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، نادر محمدی در مورد حضورش در تیم فوتبال تراکتور اظهار داشت:

از بین پیشنهاداتی که داشتم تراکتور را انتخاب کردم، تیمی که هواداران خیلی خوبی دارد و امیدوارم با کسب نتایج خوب بتوانیم در ادامه فصل رتبه بهتری را به دست آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتور، تیم بزرگ و بااصالتی است. هرچند در دو سال اخیر به این وضعیت دچار شده اما قطعا همیشه می‌تواند جزو  4-3 تیم برتر فوتبال ایران باشد. فقط 3-2 جلسه با این تیم تمرین کرده‌ام اما شرایط خوب است. رتبه سیزدهم حق تراکتور نیست و مطمئنم به زودی از این جایگاه بالاتر خواهیم آمد. 

وی در خصوص دلیل جدایی‌اش از پیکان توضیح داد:

زیاد نمی‌خوهم در مورد این موضوع حرف بزنم، اما امیدوارم پیکان با هدایت مجتبی حسینی بهترین نتایج را کسب کند. در نیم فصل اول حدود 10 بازی برای این تیم انجام دادم اما در 3-2 ماه پایانی حضورم در این باشگاه، بنا به دلایلی قصد جدایی داشتم و وقتی این بحث را با باشگاه در میان گذاشتم، چندان برای پیکان بازی نکردم. البته هیچ مشکلی هم با سرمربی و کادرفنی نداشتم.

مدافع تراکتور در مورد دیدار این تیم مقابل استقلال عنوان کرد:

استقلال تیم خوبی است که در صدر جدول حضور دارد اما در خانه خودمان به مصاف این تیم می‌رویم و دوست داریم هر سه امتیاز را کسب کنیم. 

محمدی در خصوص اینکه در هفته‌های اخیر این بحث مطرح شده استقلال با وجود صدرنشینی چندان زیبا بازی نمی‌کند و آیا این موضوع روی تیم تراکتور تأثیرگذار خواهد بود گفت:

این مسائل به ما ارتباطی ندارد اما تیمی که صدرنشین است و بیشتر بازی‌هایش را برده، قطعا خوب تلاش کرده و از موقعیت‌هایش بهترین بهره را برده است.

وی در خصوص اینکه هواداران تراکتور تا چه زمانی باید منتظر بهتر شدن وضعیت این تیم در جدول باشند، گفت:

قطعا رتبه سیزدهمی جایگاه تراکتور در پایان فصل نخواهد بود. همه تلاشمان را به کار می‌گیریم تا تیم را از وضعیت فعلی خارج کنیم. امیدوارم از فصل آینده هم بار دیگر جزو مدعیان قهرمانی و کسب سهمیه آسیا باشیم.

مدافع تراکتور درمورد استقبال هواداران این تیم از خودش و انتظار آنها برای دیدن پرتاب‌های بلندش، توضیح داد:

واقعا آنها در این مدتی که به تبریز آمد‌م به من لطف داشتند. امیدوارم بتوانم برای تیم مثمرثمر باشم و دل طرفداران پرشور تراکتور را شاد کنم.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس دکتر دادکان پیشنهاد عزیزی‌ خادم را نپذیرفت / پشت پرده یک ملاقات گل دوم علی علیپور به آروکا در لیگ پرتغال (آروکا 0-3 ماریتیمو) تمجید گراهام پاتر از کریستیانو رونالدو: مشتاق رقابت با یکی از بهترین بازیکنان تاریخ هستیم اقدام جالب تامی آبراهام؛ پرداخت صورتحساب هواداران ناراضی رم در رستوران 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال اندک هواداران تراکتور از دیدار برابر ذوب آهن

دریافت 31 MB

به گزارش خبرنگار مهر، ۴۵ دقیقه به شروع بازی تیم‌های تراکتور و ذوب آهن از مرحله یک شانزدهم جام حذفی باقی مانده و استقبال هواداران از این بازی اندک است.

کد خبر 6089282

دیگر خبرها

  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • شعار هواداران تراکتور علیه ایجنت معروف فوتبال ایران!
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • گریه پورحمیدی در رختکن بند نمی‌آمد!
  • مصلح: تبریک می‌گویم به هواداران تراکتور
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • اشاره جالب ریکی آلوز به هواداران تراکتور
  • استقبال اندک هواداران تراکتور از دیدار برابر ذوب آهن
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!