Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-04@19:30:47 GMT

قیمت مرغ قطعه بندی شده مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۶۴۵۰

قیمت مرغ قطعه بندی شده مشخص شد

به گزارش صدای ایران، نظر به سیاست دولت مبنی بر کنترل قیمت کالا‌های اساسی، قیمت مصوب مرغ قطعه بندی و بسته‌بندی شده (۴ تکه) برای مصرف کنندگان اعلام شد.


بر این اساس، ران بدون پوست کمرگیری شده کیلویی ۴۱۷۰۰ تومان، سینه با استخوان بدون پوست ۵۰۴۶۵ تومان، کتف (بازو) ۳۱۸۰۰ تومان، بال ۴۰۲۵۰ تومان، گردن ۱۵۲۵۰ تومان، مخلوط ران و سینه بدون پوست ۴۷،۳۰۰ تومان و مخلوط بال و کتف ۳۵،۱۰۰ تومان نرخ گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کلیه واحد‌های صنفی و شرکت‌های قطعه‌بندی و بسته‌بندی مرغ از تاریخ ابلاغ، موظف به رعایت قیمت‌ها هستند.

همچنین رعایت کلیه الزامات بهداشتی سازمان دامپزشکی در قطعه بندی و بسته بندی همچون گذشته الزامی است.

در این زمینه انجمن صنعت بسته بندی گوشت و مواد پروتئینی رعایت این قیمت‌ها را به همه واحد‌های زیر پوشش انجمن ابلاغ می‌کند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: قیمت مرغ قطعه بندی قیمت مرغ قطعه بندی بسته بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۶۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر شانه تخم مرغ چند؟

قیمت تخم مرغ در بازار روز برای تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته تخم مرغ ۲۰ عددی ۹۵ هزار تومان است.

قیمت تخم مرغ بسته بندی شده در بسته ۳۰ عددی ۱۱۴ هزار تومان است برای خرید بسته ۱۸۰ عددی هم باید ۶۴۰ هزار تومان پرداخت کنید. بر این اساس خرید بسته‌های بزرگ‌تر تخم مرغ به صرفه‌تر خواهد بود.

قیمت تخم مرغ شانه‌ای

قیمت هر شانه تخم مرغ ۶ عددی هم امروز ۱۰۵ هزار تومان اعلام شده است.

قیمت تخم مرغ دو زرده

عده‌ای از افراد ترجیح می‌دهند از تخم مرغ دو زرده استفاده کنند این محصول بر این اساس هر بسته ۳۰ عددی تخم مرغ دو زرده در بازار ۵۹۹ هزار تومان قیمت دارد.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: با افزایش حداقل ۱۰۰ هزارتنی تولید تخم مرغ نسبت به سال قبل پیش بینی می‌شود که تولید به یک میلیون و ۳۰۰ هزارتن برسد. رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن نرخ منطقی هر عدد تخم مرغ فله در خرده فروشی‌ها را حدود ۴ هزارتومان اعلام کرد و افزود: عرضه با نرخ‌های بالاتر گرانفروشی است.

خواص تخم مرغ

تخم مرغ ماده غذایی پر ارزش است که یک عدد آن معادل ۳۰ گرم انوع گوشت، یک چهارم انواع مغز‌ها مانند بادام و گردو ارزش غذایی دارد. این محصول غذایی یکی از غذا‌های مورد علاقه سفره‌های ایرانی است که در وعده‌های مختلف هم می‌توان استفاده کرد.
تخم مرغ بیشتر در صبحانه‌ها و میان وعده‌ها استفاده می‌شود که می‌تواند با پروتئین سرشار، مواد معدنی و وتیامین‌های فراوان به افزایش سلامتی کمک کند و حتی از برخی بیماری‌ها نیز پیشگیری کند.

منبع: اقتصاد آنلاین

tags # تخم مرغ سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..
  • تولید کننده جعبه هاردباکس عمده در تهران
  • فرایند خشک کردن و بسته بندی پرتقال در یک کارخانه کره‌ای (فیلم)
  • (ویدیو) فرآیند فرآوری و بسته بندی «خرچنگ برفی» در کارخانه
  • جزئیاتی از رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات
  • مردم تقسیم‌بندی‌های سیاسی مجلس را مشخص می‌کنند
  • داستان «غذا‌های پلاستیکی» در شبکه مستند
  • سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود
  • هر شانه تخم مرغ چند؟
  • حیله غیراخلاقی تولیدکنندگان معروف تنقلات برای فروش بیشتر