Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فراکسیون مرزنشینان مجلس در خصوص فعالیت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد: مسئولین ستاد تا زمانی که روی کار هستند، باید بتوانند وظایف خود را به خوبی انجام دهد.

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز: فداحسین مالکی، رئیس فراکسیون مرزنشینان مجلس در گفتگو با صابرنیوز پیرامون عملکرد دولت در زمینه قاچاق در ایران اظهار کرد: پیشنهاداتی را به دولت ارائه دادیم که فعلا تصمیمی در این خصوص گرفته نشود؛ طرح به کمیته مشترک دولت و مجلس فراکسیون مرزنشینان مجلس آورده شده و درآنجا تصمیم جدی بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در این فراکسیون این را مدنظر داریم که باید از ظرفیت های موجود کشور استفاده کنیم.


وی در پاسخ به این پرسش که نظر نمایندگان در خصوص عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دولت جدید چگونه بوده و آیا امکان تغییر رئیس ستاد وجود دارد یا خیر؟، تصریح کرد: مدیریت ساختار دولت به عهده رئیس جمهور است ولی ما در مجلس در حال پیگیری هستیم. مسئولین ستاد تا زمانی که روی کار هستند، باید بتوانند وظایف خود را به خوبی انجام دهد.


وی افزود: با توجه به نزدیکی ایام نوروز و بلافاصله پس از آن ماه مبارک رمضان و همچنین احتمال حذف ارز ترجیحی(که فعلال کمیسیون تلفیق با آن مخالف است)، وظیفه ستاد سنگین خواهد شد و دیگر نباید منفعلانه عمل کرد. ما این موضوع را در مجلس پیگیری خواهیم کرد.


گفتنی است؛ بسیاری از کارشناسان معتقدند پس از تغییر دولت، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز که ترکیب مدیریت آن از دولت قبل باقی مانده، رویکرد انفعالی داشته و نتوانسته وظایف خود را به درستی انجام دهد و همین امر موجب افزایش قاچاق در کشور شده است.

صابرنیوز/

برچسب ها: فداحسین مالکی ، فراکسیون مرزنشینان ، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000QiQ

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: فداحسین مالکی فراکسیون مرزنشینان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز فراکسیون مرزنشینان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی حاجیان صبح یکشنبه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 6090488

دیگر خبرها

  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • حیدری: کولبران در انتظار ابلاغ قانون ساماندهی اشتغال پایدار مرزنشینان هستند
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • نوری قزلجه: ریاست قالیباف از بیرون مجلس حمایت می‌شود /طرح‌های «صیانت» و «شفافیت» سفارش شده بودند /نگران رادیکال‌های مجلس آینده نیستم
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است