Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@04:28:44 GMT

پایان شایعات بازنشستگی همیلتون

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۶۴۹۶

پایان شایعات بازنشستگی همیلتون

آفتاب‌‌نیوز :

اخیرا اعلام شده بود که آینده لوییس همیلتون مشخص نیست زیرا او در صحبت‌هایی اعلام کرده بود که نمی‌داند چه زمانی بازنشسته خواهد شد. این صحبت‌ها بعد از قهرمانی مکس ورشتپن زده شد.

به‌ گزارش ‌راشاتودی، لوییس همیلتون، قهرمان هفت دوره فرمول یک جهان، پس از تایید رسمی بازگشت وی توسط مرسدس در شبکه‌های اجتماعی، برای فصل آینده به پیست مسابقه بازخواهد گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گمانه زنی‌ها وجود داشت مبنی بر این‌که همیلتون ۳۷ ساله ممکن است پس از باخت بحث برانگیزش مقابل مکس ورشتپن در گرندپری ابوظبی در ماه دسامبر از این حرفه کناره‌گیری کند.

اما پس از پایان غیبت طولانی مدت خود در شبکه‌های اجتماعی در روزهای اخیر، تیم مرسدس اعلام کرد این راننده بریتانیایی برای اولین مسابقه فصل جدید در بحرین به جدول بازخواهد گشت.

پس از ناامیدی شدید از باخت اواخر فصل گذشته، همیلتون شانس دیگری برای کسب قهرمانی هشتم در فرمول یک و پیشی گرفتن از اسطوره این رشته مایکل شوماخر خواهد داشت.

در همین حال، جورج راسل بریتانیایی به همیلتون در مرسدس ملحق خواهد شد.

در روزهای اخیر رسانه‌های اروپایی از بازنشستگی احتمالی لوییس همیلتون، راننده انگلیسی مرسدس و قهرمان ۷ دوره فرمول یک خبر دادند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بازنشستگی لوییس همیلتون فرمول ۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۶۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین حادثه تاریخ در مکانیکی؛ کتک زدن یک کارگر با جارو توسط مرسدس بنز! + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # خودرو لوکس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • فرمول یک | شب باشکوه لندو نوریس؛ اولین قهرمانی راننده انگلیسی در گرندپری میامی رقم خورد
  • انتقاد ردبول از مرسدس در ماجرای جذب فرستاپن
  • اینتر میامی ۶-۲ نیویورک ردبولز؛ نمایشی ماورایی از فوق ستاره‌های MLS
  • ادعای جنجالی آلونسو درباره داوری فرمول یک
  • هت تریک لوییس سوارز مقابل مقابل نیویورک رد بولز با پاس های لیونل مسی / فیلم
  • گل لیونل مسی به نیویورک رد بولز روی پاس لوییس سوارز / فیلم
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • پاسخ روسیه به اظهارات بورل: یک اعتراف عالی! فرمول صلح همین است
  • (ویدئو) مراسم بازنشستگی سگ مأمور فرودگاه با ده‌ها توپ
  • عجیب‌ترین حادثه تاریخ در مکانیکی؛ کتک زدن یک کارگر با جارو توسط مرسدس بنز! + ویدئو