Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال و پرسپولیس در حالی دربی تهران را در هفته بیست و سوم برگزار خواهند کرد که هر دو تیم در هفته‌های در فرم خوبی قرار داشته‌اند.

خبرگزاری میزان - دو تیم صدرنشین لیگ برتر از ۵ بازی اخیر ۱۳ امتیاز گرفته‌اند و متوسط ۲.۶ امتیاز از این بازی‌ها را ثبت کردند. پس از استقلال و پرسپولیس، صنعت نفت با منصوریان و گل‌گهر با قلعه‌نویی تیم‌های برتر لیگ در هفته‌های اخیر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*استقلال پیش از دربی آینده باید به ترتیب به مصاف تراکتور، نساجی، گل‌گهر و صنعت نفت برود و پرسپولیس بازی با آلومینیوم، مس، صنعت نفت و نفت مسجدسلیمان را در پیش دارد.

*از سوی دیگر صنعت نفت با وجود مشکلات مالی فراوان با نتایج اخیر توانست به نیمه بالای جدول صعود کند.

*گل‌گهر سیرجان هم بعد از حواشی ایجاد شده بابت مهاجم غیرقانونی گابنی و از دست دادن ۷ امتیاز بار دیگر توانست خود را به جمع مدعیان برساند. شاگردان قلعه‌نویی هم با این نتایج هم امتیاز با تیم پنجم جدول شدند و پس از تقویت خط حمله‌ گل گهر با خرید قاسمی نژاد و کی‌روش استنلی امیدوار است با ادامه این روند جایگاه بهتری در جدول به دست بیاورد.

استقلال در حالی با سه امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس صدرنشین لیگ است که دربی تهران در هفته بیست و سوم برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تیم منتخب هفته هفدهم با درخشش رفسنجانی‌ها

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال صنعت نفت گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۶۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور

۲ نماینده کهگیلویه و بویراحمد در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال کشور با یک شکست و یک تساوی به کار خود پایان دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، تیم‌های هندبال نفت و گاز گچساران و فرازبام خائیز دهدشت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال عصر امروز_ یکشنبه، دهم اردیبهشت_ مقابل حریفان خود صف‌آرایی کردند که نتیجه آن یک تساوی برای گچسارانی‌ها و یک باخت برای نماینده دهدشت بود.

تیم نفت و گاز گچساران در مقابل میهمان خود تیم پرواز هوانیروز با نتیجه تساوی ٢٧-٢٧ متوقف شد و در پایان هفته نوزدهم با کسب نوزده امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

تیم فرازبام خائیز دهدشت نیز در مقابل میزبان خود تیم رده سومی شهید شاملی کازرون با نتیجه ٣٢-٢۵ شکست خورد تا همچنان با چهار امتیاز در قعر جدول دوازده تیمی رقابت‌ها قرار داشته باشد.

کد خبر 749180

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند