Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نسیم‌شهر از تخریب یک ساختمان ۵ طبقه ۱۰ واحدی به علت گودبرداری غیراصولی ملک همجوار خبر داد. - اخبار استانها -

ایرج ترکمانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بهارستان، با اشاره به عدم رعایت اصول گودبرداری در ساخت و ساز اظهار داشت: یک ساختمان مسکونی 5 طبقه 10 واحدی به‌علت گودبرداری غیر اصولی تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این حادثه هیچ‌گونه تلفات جانی و مصدومیت انسانی رخ نداده است ولی تمامی اسباب و لوازم خانگی 10 واحد مسکونی صددرصد از بین رفته است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی نسیم‌شهر گفت: با هوشیاری به موقع کارشناسان سازمان آتش‌نشانی از تلفات جانی در این حادثه جلوگیری به‌عمل آمد.

تخریب ساختمان قوه قضائیه در بستر رود چالوس درس عبرتی برای متجاوزان استتخریب ساختمان 5 طبقه در شریف‌آباد بر اثر نشت گاز؛ حال 7 مصدوم حادثه وخیم استوقوع انفجار و تخریب ساختمان در محله جوانمرد قصاب/ 6 مصدوم تا این لحظه + تصاویر

ترکمانی در پایان خاطرنشان کرد: سازندگان برای گودبرداری و جلوگیری از خسارت‌های جانبی از متخصصان حوزه شهرسازی و عمران بهره ببرند تا شاهد حوادث ناگواری از این دست نباشیم.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۶۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم شفت +فیلم

فرماندار شفت از گستردگی آتش سوزی شامگاه چهارشنبه شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت خبر داد.

به گزارش مشرق، فرماندار شفت با اشاره به گستردگی آتش سوزی شامگاه چهارشنبه شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت گفت: گستردگی آتش سوزی شامگاه چهارشنبه در شهرک چوبی امامزاده ابراهیم (ع) سبب شد تا قسمتی از بازار به صورت کامل در آتش سوخت.

در این حادثه بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری به صورت کامل در آتش سوختند.

آتش نشانی‌های شفت، احمدسرگوراب، نصیرمحله، شهرک صنعتی، فومن و رشت برای اطفای حریق به محل اعزام شدند اما به دلیل چوبی بودن واحدهای تجاری و مسکونی مهار کردن آتش غیر ممکن بود.

خوشبختانه این حریق تلفات جانی نداشته است؛ علت حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است و متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • حریق در بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم شفت +فیلم
  • ۱۳۰ ساختمان مسکونی و تجاری امام زاده ابراهیم شفت در آتش سوخت
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • غذا دادن غیراصولی منجر به افزایش سگ‌های پرسه‌زن می‌شود