Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه -شهرها و مناطق روستایی آذربایجان غربی امروز، سه شنبه همزمان با روز سیزدهم ماه رجب، سالروز میلاد مولود کعبه حضرت امیرالمومنین امام علی (ع) غرق در نور و سرور و شادمانی است که البته همه جشن ها، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شیوه‌نامه‌های مربوط به کرونا انجام می‌شود.

خیابان‌ها، میادین، معابر عمومی، مساجد و منازل همه شهروندان در آذربایجان غربی طی روز گذشته و امروز با تزیین و آذین بندی و چراغانی و نصب پرچم‌های مزین به نام مبارک حضرت علی (ع) جشن‌های میلاد مولود کعبه را هرچند در شرایط کرونایی انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیین شب ولادت با سعادت حضرت علی (ع) دیشب در برخی از مساجد آذربایجان غربی برگزار شد و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و مردم ولایتمدار با شرکت در این آیین ها سالروز میلاد امام اول شیعیان را جشن گرفتند.

بسیاری از زوج های جوان نیز به میمنت خجسته میلاد با سعادت حضرت علی (ع) سیزدهم رجب را به عنوان روز ازدواج تعیین و زندگی مشترک خود را البته با رعایت پروتکل های بهداشتی و با کمترین تعداد افراد خانواده در جای جای استان برپا کردند.

امروز شهر ارومیه مرکز آذربایجان غربی نیز رخت شادی به تن کرده است و معابر و خیابانها آذین بندی شده اند و صدای شور و شادمانی از کوچه ها و محلات و از تمامی مساجد شهر به گوش می رسد.

البته بخشی از این جشن ها نیز با استفاده از شبکه های اجتماعی و شبکه های مجازی برگزار شد و بسیاری از شهروندان با تبدیل عکس پروفایل خود در انواع شبکه های مجازی به نام مبارک امام علی (ع)، ارادت خود را به امیرالمومنین (ع) نشان دادند.

بازار ارسال پیام های تبریک از طریق پیام کوتاه و شبکه های مجازی نیز طی روزهای منتهی به سالروز میلاد امام علی  (ع) داغ بود و امروز، پنجشنبه به اوج خود رسید و آلارم های دریافت پیامک و پیام تبریک از طریق شبکه های مجازی همواره در گوشی ها به صدا در می آمد.

تبریک روز پدر با عکس هایی از پدران و همسران و گاهی اوقات فرزندان پسر هم در شبکه های اجتماعی به روالی زیبا در سالروز ولادت حضرت امیرالمومنین (ع) تبدیل شده که می تواند سنتی حسنه برای این روز باشد.

همچنین آیین معنوی اعتکاف از صبح امروز، سه شنبه در مساجد و مصلاهای منتخب سراسر آذربایجان غربی آغاز شده و هزاران مرد و زن با هدف رسیدن به قرب الهی و کمال انسانیت در این آیین معنوی حضور یافته اند.

حضرت امیرالمومنین علی ابن ابیطالب (ع) در روز ۱۳ رجب سال ۳۰ عام الفیل و ۲۳ سال قبل از هجرت، در شهر مکه و در درون خانه کعبه به دنیا آمدند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ولادت حضرت علی روز پدر اعتکاف آذربایجان غربی شبکه های مجازی سالروز میلاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۷۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما سازمان هواشناسی امروز برای برخی مناطق شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و افزایش ابر و رگبار پراکنده و درسایر مناطق کشور جوی آرام پیش بینی کرد.
امروز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی مناطقی از استان کردستان زنجان اردبیل و ارتفاعات مرکزی و غربی البرز در استان‌های گیلان و مازندران شاهد رگبارموقتی باران و وزش باد خواهیم بود.
در ساعات بعد از ظهر مناطقی از جنوب شرق کشور از جمله شرق سیستان و بلوچستان رگبار باران دور از انتظار نیست.
از فردا دوشنبه نیز سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور می‌شود و در نوار غربی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران، غرب سواحل دریای خزر و اصفهان، مجدد رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد آغاز خواهد شد.
بارش‌ها فردا در استان‌های کرمانشاه، غرب کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، بخش‌هایی از استان اردبیل زنجان و گیلان، مازندران و شمال قزوین شدیدخواهد بود.
برای این مناطق هشدار سطح نارنجی صادر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود
  • آذربایجان‌غربی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • آذربایجان‌غربی در سالروز شهادت امام صادق (ع) به سوگ نشست
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • آیین های عزاداری سالروز شهادت «صادق آل محمد» در گیلان برپا است
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • بارش باران بهاری در شهرستان پلدشت