Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - جشن بزرگ میلاد با سعادت امام علی (ع) و روز پدر به همت مردم ولایتمدار ایلام در اقصی نقاط استان ایلام برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام،   همزمان با میلاد مسعود مولی الموحدین امام علی (ع) جشن و مراسمات متنوعی در استان ایلام و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان‌هایی که شرایط کرونایی عادی دارند  برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری مراسم اعتکاف در 30 مسجد

برگزاری مراسم اعتکاف در 30 مسجد مناطق عادی کرونایی و حضور 500 معتکف در این مراسم معنوی از جمله مراسمات برگزار شده بمناسبت این ایام است که به گفته حجت الاسلام محمدعلی نجفی در شهرستانهای با وضعیت رنگ نارنجی و زرد برگزار شده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان  ایلام گفت: معتکفین قبل از انجام اعتکاف تست pcr (پی سی آر)انجام داده اند و گواهی سلامت آنان برای حضور در مراسم اعتکاف احراز گردیده است.

وی معتکفین را زیر 60 سال و 68 درصد آنان را دارای تحصیلات عالیه عنوان کرد و گفت: 80 درصد معتکفین برای سومین سال متوالی است که در برنامه اعتکاف شرکت داشته‌اند.

با حضور امام جمعه و دادستان 11 زندانی آزاد شدند

 به مناسبت میلاد امام علی علیه السلام و روز پدر با حضور امام جمعه ایلام، دادستان مرکز استان، جانشین فرماندهی انتظامی و دیگر مسئولین   یازده زندانی محکوم مالی از زندان های ایلام آزاد شدند.

حجت الاسلام الله نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام در این  مراسم با‌ زندانیان دیدار و اظهار داشت:  اقداماتی که در زندان ها با هدف اصلاح و بازپروری انجام می شود قابل تقدیر است و ما باید زمینه اصلاح و تربیت زندانیان و بازگشت سالم آنها به جامعه را فراهم آوریم.

احسانی مدیرکل زندان های ایلام نیز به اقدامات زندان های استان در یکسال گذشته اشاره کرد و گفت: از سال گذشته تا کنون بیش از 350 زندانی محکوم مالی از زندان های استان با کمک خیرین، ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان، آزاد شدند.

«موقعیت مهدی» و «بدون قرار قبلی» در تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر درخشیدندگزارش ویدیویی از چهارمین روز جشنواره موسیقی فجرویژه برنامه جشن میلاد امیرالمؤمنین(ع) در حرم حضرت معصومه(س) اعلام شدوزیر جهاد کشاورزی در ارومیه: "‌کشاورزی قراردادی" اجرایی می‌شود/ ‌سنددار شدن اراضی کشاورزی را در دولت سیزدهم جشن می‌گیریم

100 سری جهیزیه به نوعروسان ایلامی تحت پوشش کمیته امداد اهدا شد

آئین اهدا 100 سری جهیزیه به 500 زوج نیازمند ایلامی  به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) در کانون فرهنگی تربیتی ولایت، ایلام برگزار شد.

در این مراسم، رضا طاهری اظهار داشت: امروز توفیقی حاصل شد تا به مناسبت ولادت امام علی علیه‌السلام و روز پدر آئین اهداء یکصد سرویس جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت مجمع کمیته ملی ساکن در مناطق محروم استان اهدا شود.

مدیرکل کمیته امداد حضرت امام(ره) گفت: این یکصد سری جهیزیه شامل 5 قلم کالای اساسی بوده است که ارزش جهیزیه دریافتی هر زوج بیش از 20 میلیون تومان است.

وی ارزش ریالی کل جهیزیه ها را بالغ‌ بر 2 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: تا کنون 522 سری جهیزیه بین زوج های جوان استان توزیع شده است که ارزش ریالی آنها بالغ بر 10 میلیارد و دویست میلیون تومان بوده است .

طاهری سهم خیرین در اهدا جهیزیه ها را بالغ بر 350 میلیون تومان عنوان کرد و افزود : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان امام (ع) نیز در کنار کمیته امداد بخشی از جهیزیه زوج های جوان را تقبل نمودند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ه) افزود : انشاالله تا پایان سال و با کمک جامعه خیرین و سایر سازمان‌های حمایتی بیش‌از 450 سری دیگر جهیزیه را کارسازی، و تا قبل از پایان سال این جهیزیه ها به زوج های جوان اهدا خواهد شد .

وی خدمت رسانی کمیته امداد را در 121 فصل عنوان کرد و افزود؛ 12 هزار زن سرپرست خانواده تحت حمایت کمیته امداد هستند.

طاهری با عنوان اینکه امسال بیش از 2 هزار و پنجاه خدمت در زمینه مسکن به نیازمندان ارائه شده افزود: در زمینه اشتغال نیز تا کنون 5 هزار و پانصد فرصت شغلی برای مدد جویان ایجاد شده است و بالغ بر 200 میلیارد تسهیلات در اختیار مدد جویان قرار گرفته است .

وی سهم کمیته امداد در اشتغال جوانان استان را 44 درصد بیان کرد و گفت: در سال آینده برنامه کمیته امداد برای اشتغال‌زایی ایجاد دو و نیم برابر شغل برای جوانان نسبت به سال 1400 می باشد ، و این رقم یعنی ایجاد 12 تا 15 هزار فرصت شغلی که خود نهضتی بزرگ در توانمند سازی محرومان خواهد بود.

انتهای پیام/180/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زوج های جوان کمیته امداد سری جهیزیه برگزار شد زندان ها امام علی امام ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۷۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد

ابراهیم ابراهیمی رئیس کمیته امداد سردشت بشاگرد گفت: ۵۰۰ کیسه آرد به ارزش بیش از ۵۰ میلیون تومان از محل کفارات جمع آوری شده در روز عید فطر امسال تهیه و بین مددجویان بخش گافر و پارامون توزیع شد.

وی افزود: اکنون هزار و ۶۵۰ خانوار در سردشت از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد